کسب و کار مدیریت و رهبری

برنامه های اداره کل پست

barnamehaye_edare_post

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه های اداره کل پست”

برنامه های اداره کل پست

اسلاید 1: برنامه هاي اداره کل پست مستقيم در سال 87

اسلاید 2: الف : برنامه های کیفی1- تحقيق و مطالعه2- اطلاع رساني و فرهنگ سازی3- مشاركت با بخش خصوصي4- توسعه فعالیت های بین المللی5- تقویت فعالیتهای بازاريابي6- ساماندهی امور نظارتی و هماهنگی7- برگزاری دوره هاي آموزشي و كارگاههاي آموزشي8- ارائه خدمات با ارزش افزوده9- بهینه سازي و ساماندهي بانكهاي اطلاعاتيب : برنامه های کمی1- تجهیز واحدهای پست مستقیم2- تولید بانکهای اطلاعاتی 3- سرانه مرسولات پستی4- ترافیک و درآمد مرسولات پستی

اسلاید 3: برنامه های کیفی

اسلاید 4: تحقيق و مطالعهتهیه ، ترجمه و مطالعه منابع مکتوب وجستجوی سايتهاي پستي ساير كشورها:- - مراجعه به سايتهای کشورهای موفق در پست مستقیم و بازاریابی مستقیم مانند فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، آمریکا ، استرالیا ، سوئیس و مالزی... اتحادیه جهانی پست مراجعه به سایت - -- - مکاتبه و تهیه جزوات و اسناد مورد نیازتحقیق و مطالعه در مورد عملکرد انجمنهای بازاریابی مستقیم و منطقه ای در کشورهای مختلف.تحقیق در مورد میزان هزینه های تبلیغاتی در کل کشور و توسط رسانه های مختلف به تفکیک به منظور تامین سهم سرویس پست مستقیم.

اسلاید 5: اطلاع رساني و فرهنگ سازیمعرفی سرویس با استفاده از امکانات خود سرویس و سایر رسانه ها به مردم ، نهادهای تبلیغاتی ، تولیدی و خدماتی.برگزاری نمایشگاههای تخصصی و نیز حضور در نمايشگاههای گوناگون مرتبط جهت ارائه توانمندیهای موجود و استفاده از تجارب سایر شرکتها و موسسات.ارتقاء و بروز رسانی اطلاعات و اخبار سرویس پست مستقیم در سایت شرکت پست.اطلاع رسانی به مردم با استفاده از شیوه های گوناگون در دفاتر و باجه های پستی.

اسلاید 6: - ارزيابي عملكرد شركتهاي طرف قرارداد قبل وبعد از استفاده از خدمات پست مستقيم و ارائه اين نتايج در تبليغات و همچنين سايت ويژه پست مستقيم.اطلاع رسا ني و فرهنگ سازي......- پست مستقيم در تلويزيون ( بصورت زير نويس) معرفي گردد.- برگزاري مصاحبه ها جهت اطلاع رساني به مردم ومشتريان. - ارسال دفترچه ها و لوح فشرده تبليغاتي پست مستقيم به ساير واحدهاي خدماتي ، توليدي ، تبليغاتي و ارگانهايي كه پيامهاي ويژه براي آگاهي اقشارگوناگون جامعه دارند.

اسلاید 7: مشاركت با بخش خصوصياستفاده از امکانات و توانمندی بخش خصوصی در توزیع مرسولات پست مستقیم بدون نشانی.استفاده از شرکتهای تبلیغاتی و بازاریابی بخش خصوصی(همکاریهای مشترک).همکاری و مشارکت با شرکتهای چاپ و نشر اقلام تبلیغاتی.همکاری با آژانسهای فعال در امر ایرانگردی و جهانگردی.استفاده از خدمات بخش خصوصی در زمینه جمع آوری بانکهای اطلاعاتی(ورود اطلاعات)

اسلاید 8: توسعه فعاليتهاي بين المللي در مناطق مختلف دنیا.DM برقراری دایمی تماس با گروهها و انجمنهایبا کشورهای مورد نظر. DMايجاد انجمن بين المللي توسعه همكاريهاي منطقه اي:-- استفاده متقابل از بانکهای اطلاعاتی.-- انعقاد قراردادهای دو یا چند جانبه.-- برقراری تماس و ارتباط با شرکتهای تبلیغاتی و تولیدی خدمات و محصولات در خارج از کشور.

اسلاید 9: تقویت فعالیتهای بازاريابيشناسايي بازارهای جدید و بالقوه.تدوین ساز و کارهای افزایش انگیزه در بازاریابان:-- تجدید نظر در فرآیند ارتقا شغلی بازاریابان-- اختصاص امتیازات ویژه برای بازاریابان کارآمد-- تجهیز واحدهای بازاریابی به امکانات مناسببهبود فرآيند ارتباط با مشتري.

اسلاید 10: سنجش رضايت مشتري:-- ارسال پرسشنامه و برقراری تماس با مشتريان به منظور نظر سنجی-- ارزيابي وتحلیل نتایج پرسشنامهنظارت مستمر برحسن انجام امور در واحدهای اجرائی:-- بررسي دلایل كاهش یا افزایش تعداد قراردادها-- رفع مشکلات مربوط به مرسولات برگشتيبرگزاري جلسات ارزیابی عملکرد و توجيهي استانها و مناطق.ساماندهی امور نظارتی و هماهنگی

اسلاید 11: برگزاری دوره هاي آموزشي و كارگاههاي آموزشيهماهنگی با مرکز آموزش پست برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی پست مستقیم در تهران و شهرستانها.1- تعيين سرفصلهاي آموزشي و تهيه جزوات با همکاری مرکز آموزش 4- سنجش ميزان اثر بخشي دوره آموزشي

اسلاید 12: ارائه خدمات با ارزش افزودهاستفاده از امکانات ، فرآیندها و قابلیتهای کل شبکه پست برای تولید سرویسهای با ارزش افزوده در قالب امور تبلیغاتی و موارد مشابه از طریق سرویس پست مستقیم:-- انجام تبلیغات بر روی مرسولات پستیدراین بخش با توجه به تجربه سال گذشته در خصوص استفاده از پاکات پستی جهت انجام تبلیغات ، جذب حداقل 10 میلیون ترافیک با درآمد معادل دو میلیارد ریال پیش بینی می گردد. DMDMDMDMDM

اسلاید 13: بهینه سازي و ساماندهي بانكهاي اطلاعاتيبروز رساني بانكهاي اطلاعاتي.هماهنگي و برقراري ارتباط دو سويه با متوليان آمار و اطلاعات در زمينه هاي گوناگوننظير مرکز آمار ایران- سازمان ثبت احوال – سازمان نظام پزشکی و ....ایجاد تنوع و طبقه بندي بانكهاي اطلاعاتي بر اساس نیاز های مشتریان.ماهكل كشور

اسلاید 14: برنامه های کمی

اسلاید 15: برنامه های کمی

اسلاید 16: ترافیکدو شیوه برای محاسبه ترافیک و درآمد لحاظ گردیده است:الف – محاسبه ترافیک و درآمد بر اساس درصد سهم عملکرد پست مستقیم از کل ترافیک شبکه پستیبررسی روند عملکرد سرویس پست مستقیم از سال 83 لغایت 86 مبین این موضوع است که بطور میانگین سهم ترافیک پست مستقیم از کل ترافیک شبکه پستی حدود 6.2 درصد میباشد لذا با فرض ادامه روند فعلی در سال 87 و پیش بینی حداقل 6.2 % ترافیک پست مستقیم از ترافیک کل شبکه پستی در سال 87 تعداد مرسولات سرویس پست مستقیم حدود 80 میلیون مرسوله محاسبه خواهد گردید.ب – محاسبه ترافیک و درآمد بر اساس عملکرد پست مستقیم در سال 86 و پیش بینی رشد ترافیک سال 86 لغایت 87در کل شبکه بررسی پیش بینی ترافیک سالهای 86 و 87 نشاندهنده رشد 16 درصدی پیش بینی ترافیک در سال 87 میباشد. لیکن این اداره کل با توجه به برنامه های تدوین شده و در راستای توسعه سرویس پست مستقیم رشد دوبرابری معادل 32 % را برای سرویسهای گروه پست مستقیم برای سال آتی پیش بینی می نماید. بنابراین با احتساب عملکرد پست مستقیم در سال 86 به میزان 60،000،000 فقره مرسوله ، انتظارمی رود پست مستقیم ترافیک 79،200،000 فقره مرسوله و سرانه 1.12 را در سال 87 محقق نماید.

اسلاید 17: با توجه به گرایش شبکه پستی و اداره کل پست مستقیم به سرویسهای با ارزش افزوده میانگین درآمد هر مرسوله در سال 86 در مقایسه با سال قبل از مبلغ 165 ریال به 241 ریال افزایش یافته است که با برنامه های تدوین شده و تاکیدات بعمل آمده انتظار میرود میانگین درآمد هر مرسوله در سال آتی به 300 ریال افزایش یابد لذا با فرض ترافیک 79،200،000 مرسوله و درآمد 300 ریالی هر مرسوله ، پیش بینی ترافیک و درآمد ادارات کل پست استانها به شرح جداول پیوست میباشد. درآمد

اسلاید 18: پیش بینی سهم ترافیک و درآمد هر استان در سال 87

اسلاید 19: پیش بینی سهم ترافیک و درآمد هر استان در سال 87

اسلاید 20: سهم تولید بانک اطلاعاتی هر استان در سال 87

اسلاید 21: سهم تولید بانک اطلاعاتی هر استان در سال 87

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید