کسب و کار مدیریت و رهبری

برند و توسعه تجارت

berand_va_tosee_tejarat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برند و توسعه تجارت”

برند و توسعه تجارت

اسلاید 1: برند و توسعه تجارتپیمان کاظمی و رامین قاسم پوراولین کنفرانس برند در توسعه پایدار صنایع غذایی

اسلاید 2: مقدمهامروزه به طور گسترده پذیرفته شده که برند نقش بسیار مهمی را در ایجاد، حفظ و توسعه عملکرد کسب و کارها ایفا می کند. با توجه به سطح بالای رقابت در بازار، یک برند قوی به شرکت کمک می کند تا خود را در بازار متمایز سازد و بیان کند که چرا محصولات و یا خدماتش توانایی ارضای نیازهای مشتریان را به صورت منحصر بفرد دارد.

اسلاید 3: اهمیت برند در تجارتحدود 33% ثروت شرکتهای جهان ناشی از برند آنهاستارزش 100 برند برتر دنیا در سال گذشته بالغ بر 1300 میلیارد دلار می باشدنقش برند در خلق و بقای کسب و کارنقش برند در دستیابی به مزیت رقابتی از طریق برند برند عامل تمایز بنگاه از رقبابرند عامل تثبیت جایگاه در ذهن مشتریانایجاد برند و سپس تقویت آن ، عاملی برای جهانی شدن بکار گیری نشان تجاری در عرصه بین المللی و از بین رفتن محدودیت جغرافیایی برای بنگاهها

اسلاید 4: 1- برند به عنوان لوگو و اجزاء مرئی همراه آن.2- برند به عنوان عامل تعیین کننده در ایجاد و حفظ موفقیت درکسب و کار . 3- برند به عنوان عامل ایجاد تمایز در بازارهای رقابتی. 4- برند عامل ایجاد جایگاه در ذهن مشتریان. 5- برند به عنوان علامت تجاری و دارایی های معنوی همراه آن. 6- برند به عنوان مظهری از دارایی های مشهود و نامشهود. مفاهیم مختلف برند

اسلاید 5: بنگاهمشتریبرندتوانمندیهافرهنگنیازهافرهنگ

اسلاید 6: چرخه برندسازیهویت برندمحوراستراتژی برندهویت بنگاهمحوراستراتژی بنگاههویت محصول/بسته بندیمحوراستراتژی محصولبکارگیری استراتژی برند در برنامه های میان مدت و بلند مدتبقاء برند به پاسخگویی در مقابل بازار و مشتری بستگی داردتوسعه استراتژی برند به هر یک از محصولات در جهت اجرای کامل استراتژی برندمدیریت بازتولید برند بنگاه

اسلاید 7: مدیریت برند باعث تبدیل استراتژی شرکت از بازاریابی ”قیمت محور“ به بازاریابی ”ارزش محور“ می شود . برند به عنوان عامل و ارزشی برای تجارت محسوب می شود. ارزش برند برخی شرکتها از درآمد سالیانه بسیاری از کشورهای در حال توسعه بیشتر است . ارزش 100 برند برتر دنیا در سال گذشته بالغ بر 1300 میلیارد دلار می باشد. با توجه به گسترش برند محدویت جغرافیایی برای شرکت ها از بین رفته و علائم تجاری به جای دولتها حکومت می کنند.ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت

اسلاید 8: سطوح ایجاد و توسعه برندبخش دولتی بخش تشکل ها بنگاه ها National Brand Sectoral Brand Corporate Brand ضرورت حمایت از تشکل های تولیدی و صادراتی برای تدوین و توسعه برندهای تخصصی در ورود به بازارهای بین المللیضرورت فرهنگ سازی و توسعه و ترویج برند برای بنگاه های کوچک و متوسط

اسلاید 9: برند سازی از طریق کسب و کارهای مبتنی بر شبکهتوسعه و تقویت کنسرسیوم هاساماندهی و تشکیل شرکتهای مدیریت صادراتتوسعه خوشه های صادرات گراارتقاء برند از طریق ساماندهی بسته بندی صادراتی

اسلاید 10: توسعه برند در بنگاهتقویت زیر ساختها و توانمندی های بنگاهایجاد هویت بنگاهسازماندهی بنگاهحاکمیت تفکر «بازارگرا» به جای تفکر «تولید گرا»تبدیل استراتژی بنگاه از بازاریابی ”قیمت محور“ به بازاریابی ”ارزش محور“ تدوین برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای بنگاه

اسلاید 11: مزیت ها و نقاط قوت کشور در زمینه برند سازیداشتن پشتوانه غنی تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد بودن بسیاری از محصولات تولیدی کشور مانند زعفران، پسته، فرش، خاویار و ...تبعیت از معیارهای ”حلال“ در تهیه و تولید محصولاتوجود بازار های بالقوه و بالفعل در منطقه و سطح جهان

اسلاید 12: ویژگی های برند ملیچتری برای برند های تجاری و صنعتی در کشورمعرفی کیفیت و مرغوبیت منحصر به فرد کالای ایرانیگسترش ویژگی ها و برتریهای اقتصادی ، فرهنگی ، تاریخی ، ملی و مذهبی در سطح جهانبرند «حلال» در صادرات محصولات ،زیر مجموعه برند ملی مورد حمایت و مشوقهای دولت می باشد

اسلاید 13: باید توجه داشت که: تنوع محصولات در صنایع غذایی و ارتباط نزدیک آن با سلامت فردی و اجتماعی جامعه(امنیت غذایی و ایمنی غذایی) لزوم توجه به موضوع برند در صنایع غذایی را بیش از پیش ضروری می سازد.

اسلاید 14: اهمیت برند «حلال» برند«حلال» به عنوان یک استاندارد جهانی غذایی معیاری از کیفیت غذای سالم و بهداشتی در جهانبرند «حلال» عاملی برای توسعه مبادلات و صادرات محصولات صنایع غذایی در بین کشورهابرند «حلال» عامل تضمین کننده کیفیت و سلامت مورد پذیرش کشورهای اسلامی و غیر اسلامیتوجه به برند«حلال» با افزایش روند توسعه یافتگی و سطح آگاهی افراد نسبت به امنیت و بهداشت

اسلاید 15: تشکلها و بخش خصوصیبرندقوه مقننهقوه مجریهقوه قضائیهبرند و نهادهای مرتبط

اسلاید 16: موضوعات نیازمند توجه بنگاه هادر حوزه برند و برند سازی عوامل محیطی نیازهای فرهنگی: وجود فرهنگ فعالیت های تجاری به صورت بلند مدت. نیازهای علمی: گسترش نهادهای تخصصی تولید و ترویج و دانش مرتبط . نیازهای ابزاری: ایجاد نهادهای تخصصی در زمینه ارزیابی و حمایت از برند. توسعه ابزارهای رسانه ای از قبیل نشریات تخصصی، کنفرانس ها و نمایشگاههای مرتبط و ....

اسلاید 17: عوامل بنگاهی : رفع محدویت در تامین منابع. نگاه بلند مدت در فعالیت های تجاری و اقتصادی.تخصیص مناسب منابع. حاکمیت تفکر ”بازارگرا ” به جای تفکر ”تولیدگرا“. نگرش سرمایه ای به موضوع برند به جای نگرش هزینه ای موضوعات نیازمند توجه بنگاه ها در حوزه برند و برند سازی

اسلاید 18: - پشتیبانی علمی از تشکل ها و بنگاه ها برای آشنایی علمی و عملی با مفاهیم تخصصی برند . - تأمین هزینه های مربوط به تدوین استراتژی برند، تهیه و تدوین فرآیند مدیریت استراتژیک برند. - پشتیبانی از ایجاد برندهای تخصصی متناسب برای بازارهای مختلف. - حمایت از ایجاد و توسعه نهادهای تخصصی در حوزه خدمات بازاریابی و تحقیقات بازار. مطالعه و نیاز سنجی قوانین و مقررات مرتبط . تحریک تابع تقاضا در جهت طراحی و تدوین استراتژی برند در فعالیت های اقتصادی بنگاه های تجاری . حمایت از پیاده سازی و پیشبرد استراتژی های برندینگ با تأکید بر بازارهای برون مرزی . حمایت از ایجاد و توسعه برندهای گروهی در قالب خوشه های صادراتی، EMC ها ، کنسرسیوم ها و ... 13نقش دولت در پشتیبانی از ایجاد و توسعه برند

اسلاید 19: اقدامات و برنامه های سازمان توسعه تجارت ایران درحوزه برند سازمان توسعه تجارت ایران بخش بازار محور (معاونت بازاریابی و تنظیم روابط) بخش محصول محور ( معاونت کمکهای تجاری ) زمینه سازی -زیرساختهای تجاری-موافقتنامه ها -تفاهمنامه ها-روابط دو جانبه با بازارهای هدف هماهنگ سازی -دفاتر و شعب سازمان -رایزنان بازرگانی -ارتباط با مجامع بین المللی بازارسازی -تحقیقات و مطالعات-کاهش هزینه های بازاریابی،نمایشگاه ها، اعزام و پذیرش هیاتها -تبلیغات -حمایت از برندتوانمند سازی و ظرفیت سازی تشکل های تولیدی صادراتی توسعه و بهبود بسته بندی صادراتی بنگاهها و برند صادراتی حمایت از توسعه برندهای گروهی در قالب خوشه های صادراتی، EMC ها و کنسر سیو م هاتدوین دستورالعملها و بسته های حمایتیو اطلاع رسانی و برگزاری کارگاههای آموزشی

اسلاید 20: توجه و تأکید بر ضرورت برند سازی و حمایت از آن در دستور العمل های مختلف آیین نامه حمایت از شرکت های شبکه های صادراتی. آیین نامه حمایت از خوشه های صادراتی.آیین نامه تبلیغات و بازاریابی. آیین نامه اختصاصی حمایت از ایجاد و توسعه برند.دستورالعمل چگونگی حمایت از بسته بندی های صادراتی 15

اسلاید 21: حمایت های علمیبرنامه ریزی برگزاری دوره های آموزشی ، تخصصی از جمله دوره آموزش مدیریت استراتژیک برند برای واحدهای منتخب. حمایت از انتشار کتب مرتبط با موضوع. حمایت از تدوین استراتژی برند ملی برای تشکل های برگزیده. 16

اسلاید 22: انتظارات و پیشنهادات توجه اتاق ها و تشکل ها به ضرورت توسعه برند و حمایت از برندسازی . توجه بیش از پیش بنگاه ها به اهمیت و تأثیر استفاده از برند در بازارهای صادراتی. تداوم و توسعه تلاش اساتید و صاحبنظران از طریق گسترش تعاملات داخلی و بین المللی . توسعه نگرش استراتژیک در برنامه بازاریابی بنگاهها . دانش پایه شدن استراتژی های صادراتی بنگاههای ایرانی . حمایت همه جانبه ی متولیان دولتی از موضوع برند از جمله وزارت صنایع و معادن ، وزارت جهاد کشاورزی و ... تسهیل و ترویج رقابت در فضای کسب و کار توسط کلیه متولیان این بخش . عنایت و توجه بیش از پیش رسانه ملی(صدا و سیما) به فرهنگ سازی موضوع برند. 17

اسلاید 23: نقش سازمان توسعه تجارت ایران در توسعه برند در ایران پیمان کاظمی و رامین قاسم پوراولین کنفرانس برند در توسعه پایدار صنایع غذایی با تشکر

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید