behdasht-madars

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت مدارس”

بهداشت مدارس

اسلاید 1: بهداشت مدارس

اسلاید 2: بهداشت در مدارسيكي از فعاليت هاي مهم بهداشت مدارس« آموزش بهداشت » است.هدف:بالا بردن سطح دانش بهداشتي و در نهايت ايجاد تغيير مطلوب در رفتار دانش آموزان و انتقال آن به خانواده ها است. گروه هاي هدف: دانش آموزان، والدين، معلمين و ساير كاركنان مي باشند.

اسلاید 3: الف)حيطه هاي آموزش بهداشتحيطه شناختي يا آگاهي سازي بعد اول در آموزش بهداشت ، اطلاع دادن به مردم درباره آنچه بايد در زمينه یك زندگي سالم بدانند مي باشد. آگاهي دريافت ، سازماندهي، تفسير و ارتباط دهي اطلاعاتي است كه حواس ما به جمع آوري آنها مبادرت مي ورزد. آموزش بهداشت از سطح آگاهي شروع مي شود و نتيجه آگاهي برخورداري از دانش و اطلاعات است.2. حيطه نگرشي يا عاطفي بعد دوم كسب نگرش مناسب نسبت به رفتار يا عمل بهداشتي است . نگرشها مستقيماً قابل مشاهده نيستند و از رفتارها به نگرش پي میبریم.3. حيطه رواني- حركتي يا تغيير رفتار يكي از مباحث اساسي در آموزش بهداشت اين است كه ببينيم كدام رفتار ها در مردم به طور مستقيم يا غيرمستقيم باعث وقوع بيماري مي شود و كدام رفتارها به حفظ و يا ارتقاي سلامت مردم كمك مي كنند . هدف نهايي در آموزش بهداشت: دستيابي مردم به رفتارهاي فردي و جمعي مناسب در رابطه با امور سلامت و بهداشت است.

اسلاید 4: ب)روشهاي آموزش بهداشت در مدارسبرنامه آموزش بهداشت مدارس را به صور مختلف مي توان اجرا كرد. متداولترين روشها در اين زمينه عبارتند از :1. روش سخنراني:سخنراني ها با استفاده از وسايل سمعي –بصري مناسب نظير اسلايد ارائه ميشود.2. بحث گروهيكاربرد روش بحث گروهي:هنگامي كه بخواهيم افراد را نسبت به مسائل مشترك آگاه و علاقه مند سازيم. جهت ايجاد رابطه اجتماعي مطلوب بين افراد به منظور تصميم گيري در زمينه انجام كار تغيير نگرش

اسلاید 5: 3. آموزش بهداشت با استفاده از فرصت هاي مناسب : ارزش اين روش به این است که كه در جريان فرصتهاي خاص دانش آموز خود شاهد عيني بوده و از طريق تحريك راههاي مختلف حسي با موضوع ارتباط پيدا مي كند و در نتيجه اثر اين آموزش در ذهن وي ماندني تر و استوارتر خواهد بود.4. آموزش از طريق برنامه هاي سازمان يافته: مثل تعيين سوالات، نقاشي5. تجربه مستقيم با بهره گيري از خود دانش آموزان: مثل اجرا و توضيح مسايلي در زمينه پيشگيري از حوادث ،مقررات ايمني و يا واكسيناسيون6. راهنمايي و آموزش فردي در جهت مسايلي كه دانش آموز از مطرح شده آن در جمع ناخشنود مي شود.7. گردش علمي يا فعاليت تجربي كاري كه بيرون از كلاس،آزمايشگاه يا كتابخانه صورت مي گيرد و شاملمطالعات مستقيم درباره مسئله،جمع آوري اطلاعات از طريق مشاهده و پرسشنامه مي باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید