کسب و کار فروش و بازاریابی

تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی

keyfit-e

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی”

تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی

اسلاید 1: عنوان: تاثیر کیفیت اطلاعات بر نگرش نسبت به رسانه اجتماعی برند و قصد استفاده در آینده با نقش میانجی مشارکت کاربر (مورد مطالعه: برند سامسونگ) بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل اول کلیات تحقیق

اسلاید 3: مقدمهامروزه سازمان­ها به دنبال این هستند که بتوانند خدماتی را ارائه نمایند که مشتریان را از آن رضایت کامل داشته باشند. کیفیت اطلاعات نشان دهنده این است که محصولات دریافتی از کیفیت خوبی برخوردار می­باشد. برخی از این اطلاعات برای مشتریان اهمیت زیادی در خرید از برند دارد. اطلاعات و داشتن کیفیت برای مشتریان اطمینان خاطر بالایی را به همراه دارد. نگرشی که کارکنان نسبت به رسانه اجتماعی برند دارند برگرفته از باورها و عقاید موجود نسبت به برند می­باشد که برای بالا بردن و تغییرات احتمالی برند لازم می­باشد. این نگرش برای مشتریان به قبول همه ویژگی­های محصولات بر می­گردد. قصد استفاده می­تواند برای مشتریان امری برای استفاده مداوم از محصولات باشد. این قصد کمک می­کند تا سازمان برای آینده خود برنامه­ریزی درستی داشته باشد. مشارکت داشتن از جمله عواملی است که می­تواند برای برند امری مثبت تلقی گردد. مشارکت کاربران در رسانه­های اجتماعی یک برند نشان از رضایت کاربران و علاقه آن­ها برای استفاده از برند و محصولاتش می­باشد. همین موضوع باعث توسعه و رشد برند می­شود. این فصل مشتمل بر، بیان مسأله، اهمیت و ضرورت انجام تحقیق، اهداف، سوالات و... می­باشد. فصل حاضر بدین دلیل تحریر شده است که یک شمای کلی از فرآیند انجام تحقیق برای خواننده فراهم گردد، بدین طریق می­توان اطلاعات کلی را پیرامون انجام تحقیق به خواننده ارائه نموده تا محقق با فواید انجام تحقیق آشنا شود.

اسلاید 4: بیان مسألهامروزه یکی از پرطرفدارترین منابع اطلاع رسانی به مشتریان، رسانه­های اجتماعی می­باشند. اکثر کاربران اینترنتی، فعال در رسانه­های اجتماعی می­باشند. دلیل عمده­ای­که کاربران درگیر رسانه­های اجتماعی می­گردند، سرگرمی این نوع رسانه­ها می­باشد. رسانه­های اجتماعی به دلیل سهولت در برقراری ارتباط با برند مورد نظر برای کاربران جذابیت دارند. کاربران زمان برقراری ارتباط و این که با چه کسانی در ارتباط باشند را خودشان مشخص می­کند همین امر باعث ایجاد درگیری بیشتر با برند و استفاده از رسانه­های اجتماعی می­گردد (کومار و ساندرام، 2012). رسانه­های اجتماعی در هر زمان و مکانی قابل دسترسی هستند. کاربران رسانه­های اجتماعی محدود به افراد خاصی نمی­شود. فضایی است برای بسیاری از برندها جهت انجام تجارت در بعد وسیع، با افراد مختلف، که می­تواند باعث رشد سریع برند گردند. برند می­تواند با این رسانه­های اجتماعی بستری مناسب برای ایجاد محتوا و دسترسی به افراد مختلف داشته باشد. این امر مشارکت کاربران را به همراه خواهد داشت. همچنین باعث ایجاد درآمدهای زیادی برای برند می­شود (مک کلر و سئول، 2020)

اسلاید 5: مصرف­کنندگان برای ایجاد تعامل با یک برند نیاز به رسانه­های اجتماعی و مشارکت با آن را دارند. صفحات رسانه­ها نگرش مصرف کننده را نسبت به محصولات منعکس می­کنند. شاخص­هایی که در ایجاد مشارکت کاربران در رسانه­های اجتماعی تاثیر می­گذارند در برگیرنده عوامل شخصی و عوامل موقعیتی می­باشند. مشارکت کاربر به عنوان میزان و عاملی در تعامل محصولات و کاربران می­باشد. استفاده مکرر کاربر از یک برند باعث ایجاد ارزیابی برای ارائه محصولات جدید برند می­گردد. تعهد کاربران به استفاده از برند از طریق رسانه اجتماعی برند وابسته به اطلاعاتی است که از طریق صفحات برند ارائه می­گردد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید