تبلیغات اینترنتی در ایران
اسلاید 1: Online Advertising in Iran تبلیغات اینترنتی در ایران October 2009بهرام پورقدیری
اسلاید 2: چکیده صحبت امروزانواع تبليغات آنلاينمزايات تبلیغات اینترنتیچرا تبلیغات اینترنتی در ایران؟نگاهی به تبلیغات گوگلنتیجه گیری
اسلاید 3: 3 روش عمده از تبلیغات آنلاینتبليغات بنری / Banner Advertisingتبليغات متنی / Text Advertisingتبليغات ايميل / Email Advertising
اسلاید 4: تبليغات بنری”یك تصوير ارزش هزار كلمه دارد“ مناسب برای محصولاتی كه نياز به ديدن دارندBranding تبليغات آرم/نام تجاری
اسلاید 5: تبليغات بنری
اسلاید 6: نکات مهم در رابطه با تبليغات بنریچند بار بنر شما ديده می شود؟چه افرادی آگهی شما را مشاهده می كنند؟تعداد كليك؟متن كوتاه ،توجه به تصويريك تا دو ثانيه فرصت برای جلب توجه كاربر
اسلاید 7: تبليغات متنی
اسلاید 8: تبليغات متنیمناسب برای خدماتكالاهای مشخصهدفگيری بهتركليكهای ارزانتر از تبليغات بنری
اسلاید 9: مراقب بودن تبليغات ايميلیارسال ايميل فقط به كاربران علاقمند به دریافت ايميلهای تجاریايميل از طریق وب سایت های معتبرهدفگيری گروه خاصپيام كوتاه با لينك به وب سايت
اسلاید 10: John Wanamakerبنیانگذار تبلیغات مدرن Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I dont know which half.
اسلاید 11: مزايات تبليغات اينترنتیآمار دقيقشروع تبليغات با هزينه كمترگسترده ولی با هدف
اسلاید 12: تبلیغات اینترنتی بیش از تبلیغات تلویزیون در بریتانیاسال 1998 در بريتانيا 19 ميليون پوند خرج تبليغات اينترنتيتخمين سال 2009 بيش از 3.5 ميليارد پوندآمار 6 ماه اول سال 2009:23.5% كل هزينه های تبليغاتی بر روی اينترنت21.9% هزينه ها روی تلويزيون
اسلاید 13: چرا بازار تبليغات اينترنتی ايران كوچك است؟ عدم آگاهی در ميان مديرانسوء استفاده از اين عدم آگاهی توسط دلال هاعدم شفافيت برخی از وب سايتهاپيچيدگی پياده سازیمحدودیت های داخلی و خارجیبه خاطر تعداد كاربران نيست
اسلاید 14: Market Penetrationضریب نفوذ اینترنت در سال 200722,770,138 کاربران اینترنت در ایران
اسلاید 15: موقعیت کاربران برای دسترسی به اینترنتکاربران خانگی دارای کامپیوتر شخصیکاربران خانگی دسترس به اینترنت
اسلاید 16: کاربران ایرانی در اینترنت چه کار می کنند؟این آمار براساس 100 سایت برتر الکسا بررسی شده است
اسلاید 17: چرا تبلیغات آنلاین در ایران؟ نفوذ بیش از 30% در بازار ایران اکثرا افراد جوان و تحصیل کردهدرآمد بیش از میانگین ملیمقدم بودن اینترنت بر دیگر رسانه ها برای جوانان شهری
اسلاید 18: چرا تبلیغات Google Adwords ؟تقریباً تمام کاربران در زمان استفاده از اینترنت به Google و جستجوگرهای مشابه به آن و یا وب سایتهایی که با Google همکاری می کنند، مراجعه می کنند.
اسلاید 19: تبلیغات شما درست زمانی که برای محصولات یا خدماتتان جستجو می شود نمایش داده می شود.برخلاف سایر روش های تبلیغاتی، تبلیغات شما دقیقا زمانی نمایش داده می شود که کاربر به دنبال نوعی از محصولات و خدمات شما است: یک لحظه جادویی برای شما
اسلاید 20:
اسلاید 21: راه در پيش برای وب سايتهاطراحی وب سایت ها با آگهی دهندگان در ذهنمكان محدود ولی مفيد برای تبليغ كنندگاناستفاده از اندازه استاندارد بنرايجاد ليست های ايميل كاربر
اسلاید 22: راه در پيش برای تبليغ كنندگانطراحی وب سایت خود را با بازاریابی در ذهنبازار هدف خود را در نظر بگيريدتبليغات آنلاين ولی به تدريج
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.