tb-malt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید موضوع تب مالت یا بروسلوز هست با مطالب معتبر و مفید مقدمه. تاریخچه .علایم وضعیت بیماری در جهان .انواع بیماری بروسلوز. راه های انتقال .دوره کمون و اشکال بیماری و روش های پیشگیری و کنترل و درمان همه در 23 اسلاید زیبا و دارای عکس های مرتبط.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1036 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تب مالت”

تب مالت

اسلاید 1: موضوع: تب مالت (بروسلوز)MALTA FEVER

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمه(ادامه)عفونت باکتریایی اعضای خون‏ساز بدن، از جمله مغز استخوان، گره‏های لنفاوی، کبد و طحال را متأثر می‏سازد. بیماری در مردان 60 - 20 ساله شایع‏تر است. دوره نهفتگی بیماری ممکن است 60 - 50 روز یا حتی تا چندین ماه باشد. بیماری یک نوع حاد و یک نوع مزمن دارد

اسلاید 4: اهمیت مراقبت بیماری :۱- بروسلوز در انسان نشان دهنده گسترش بیماری در حیوانات است.۲- اکثر موارد بروسلوز انسانی درنتیجه بروسلا ملی تنسیس اتفاق افتاده که مهاجم ترین وبیماریزاترین جنس بروسلا میباشد.۳- عفونت های ناشی از بروسلا همیشه بیش از موارد مبتلا با علائم بالینی میباشد.نسبت مواردبدون علامت به بالینی بروسلوزممکن است۱به۸ویا بالاتر باشد.۴- بیماران مبتلا به بروسلوز،باکتری را ازطریق ادرار دفع می کنند که ممکن است تا مدت زمانی بعد از برطرف شدن علائم بالینی نیزطول بکشد

اسلاید 5: تاریخچه :بروسلوز بیماری عفونی ناشی از باکتری هایی است که اکنون به احترام David Bruce ، کاشف اولیه ارگانیسم از طحال سربازان انگلیسی تلف شده در جزیره مالت در سال ۱۸۸۷ ، بروسلا نامیده می شوند.در ایران در سال ۱۳۱۱ از کشت خون انسان، بروسلا ملی تنسیس در انستیتو پاستور ایران جداشد.

اسلاید 6: وضعیت بیماری در جهان و ایرانبیماری تب مالت اگرچه در سراسر جهان وجود دارد ولی این بیماری بیشتر در کشورهایی دیده می‏شود که فاقد برنامه‏ای موثر برای کنترل این بیماری در حیوانات هستند. این بیماری درایران نیز از سالیان پیش به صورت بومی وجود داشته است. این بیماری، در تمام نقاط کشور، پراکنده است ولی وفور آن در مناطق مختلف، یکسان نمی‏باشد، بطوری که در برخی از مناطق جنوب کشور، از کمترین میزان و در اصفهان و استان مرکزی، براساس برخی از مطالعات، از بیشترین میزان برخوردار بوده است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید