علوم مهندسی برق و الکترونیک

تجارت الکترونیک

tejarat_elektoronik

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت الکترونیک”

تجارت الکترونیک

اسلاید 1: عنوان ارائه :تجارت الکترونیکارائه دهنده :علی دستجردی زیر نظر استاد ارجمند :جناب آقای خاکباززمستان 86

اسلاید 2: سایت لک لک http://www.laklak.ir

اسلاید 3: درباره ی ما سایت لک لک جامع ترین سایت فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ایران میباشد که در تاریخ 18/6/85 مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی افتتاح گردید تا از دو طریق سفارش اینترنتی و تلفنی (66975361-021) بتواند در خدمت همه هموطنان در سرتاسر ایران عزیزمان باشد. از مزایای ویژه این سایت تحویل رایگان کتاب برای اعضای محترم سایت می باشد.

اسلاید 4: در حال حاضر اطلاعات کتاب های موجود در لیست سایت لک لک با همکاری سازمان محترم خانه کتاب به روز بوده و این امکان فراهم گردیده است تا اعضای محترم بتوانند از آخرین اخبار نشر اطلاع یابند. در بخش دیگری از سایت تالار گفتگویی به منظور ایجاد بستری مناسب برای نقد کتاب و تبادل نظر های فرهنگی و درج نظرات کاربران محترم فراهم گردیده است تا از این طریق بتوانند آخرین اطلاعات و نظرهای خود را در دسترس دیگر اعضای محترم قرار داده و به تبادل نظر بپردازند.

اسلاید 5: سایت لک لک امکانات لازم برگزاری هرگونه نمایشگاه کتاب برای ارگان ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک را دارا می باشد.سایت لک لک مفتخر است این مژده را به تمامی کاربران بدهد که خدمات ویژه و جذاب دیگری در آینده ای نه چندان دور در انتظار همه اعضای محترم سایت می باشد.لک لک کتاب های سفارشی شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما می رساند، حتی سریع تر از ...

اسلاید 6: کالانما مجموعه بزرگی از عرضه کنندگان و تولیدکنندگان کالاhttp://www.namabazar.net

اسلاید 7: سفارش از شما و ارسال سريع از نمابازارسرويس حمل و نقل ويژه نمابازار اين اطمينان را به شما می دهد كه با خيالي راحت و در كمترين زمان ممكن كالاي خود را دريافت كنيد! نمابازار با بهره گيری از مطمئن ترين و راحترين شيوه برای فرستادن کالای مورد نظر شما از طريق پستی، به آسايش مشتريان خود می انديشد. برای اين منظور سرويس های متفاوتی را برای مشتريان خود در نظر گرفته است تا شما بتوانيد به آساني بهترين شيوه ارسال را براي كالاي خود انتخاب كنيد.

اسلاید 8: زمان تحويل کالاشما به آساني مي توانيد زمان تحويل كالا را انتخاب كنيد. اينکه در چه ساعتي از روز مي خواهيد كالا به دستان برسد و يا اصلا در چه تاريخي مي خواهيد كالاي مورد نظر خود را دريافت كنيد.

اسلاید 9: نحوه محاسبه قيمت کالا از آنجا که هر يک از شيوه های پستی از قبيل پيشتاز، سفارشی و پيک هزينه های متفاوتی در بردارند، انتخاب هريک از اين شيوه ها در قيمت کالا تاثير مستقيم دارد.نمابازار هزينه کالا را بر حسب قيمت اصلی کالا و قيمت شيوه پستی انتخاب شده محاسبه می کند.

اسلاید 10: شيوه های ارسال در نمابازار :

اسلاید 11: · ارسال کالا به طريق پست سفارشی بين 3 تا 7 روز کاری - در تهران : پس از اعلام آمادگی مشتری حداکثر 2 روز به طول می انجامد.- در مرکز استانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 5 روز به طول می انجامد.- در شهرستانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 7 روز به طول می انجامد.

اسلاید 12: ارسال کالا به طريق پست پيشتاز در طی 3 روز کاری : - در تهران : پس از اعلام آمادگی مشتری حداکثر 1 روز به طول می انجامد. - در مرکز استانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 1 روز به طول می انجامد. - در شهرستانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 3 روز به طول می انجامد.

اسلاید 13: ارسال کالا از طريق پيک در طی 1 روز کاری : - فقط در تهران آماده سرويس دهی به مشتريان می باشد.آيا هنوز پاسخ سوال خود را نيافتيد؟در بخش راهنما سايت جستجو کنيد يا با ما در تماس باشيد.

اسلاید 14: زمان ارسالدر نمابازار زمان برای ارسال کالا از اهميت ويژه ای برخوردار است. به همين منظور تمهيدات خاصی را برای ارسال بهتر و سريعتر کالا به دست مصرف کننده تدارک ديده است.انتخاب شما ازشيوه های ارسال نمابازار، زمان ارسال کالای شما را تخمين می زند. در واقع شما می توانيد با انتخاب هريک ازشيوه های موجود يک زمان بندی بخصوصی را تنظيم کنيد.

اسلاید 15: به اين نکته توجه داشته باشيد که در ايام و مناسبت های ويژه که معمولا جزو روزهای تعطيل به حساب می آيند، زمان ارسال کالای شما - با توجه به زمان تهيه کالا و ديگر مقدمات - تقريبا يک هفته طول می کشد. برای اطلاع بيشتر می توانيد در بخش اتنخاب شيوه های ارسال کليک کرده و از زمان بندی های ارسال مطلع گرديد.آيا هنوز پاسخ سوال خود را نيافتيد؟در بخش راهنما سايت جستجو کنيد يا با ما در تماس باشيد.

اسلاید 16: محاسبه قيمت کالابه جهت سهولت دست يابی مشتريان به کالای مورد نظر، نمابازار با استفاده از سيستم پست کالای مشتريان خود را با توجه به نوع انتخاب روش پستی برای مشتريان ارسال می کند.

اسلاید 17: جدول ارزيابی هزينه های ارسال:ارسال کالا از طريق پست به دو صورت سفارشی و پيشتاز انجام می گيرد. و ارسال از طريق پيك به دو صورت موتوري و وانت بار انجام مي شود.1- پست پيشتاز2- پيك موتوری و پيك باربری

اسلاید 18: · ارسال کالا به طريق پست پيشتاز در طی 3 روز کاری : - در تهران : پس از اعلام آمادگی مشتری حداکثر 1 روز به طول می انجامد.- در مرکز استانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 1 روز به طول می انجامد.- در شهرستانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 3 روز به طول می انجامد.هزينه ها : ( تعرفه + بيمه + بسته بندی + خارج از اندازه )

اسلاید 19: ارسال کالا از طريق پيک در طی 1 روز کاری سرويس پيك فقط در خدمت همشهريان تهراني مي باشد هزينه ارسال از طريق پيک بر اساس شعاع های زير تفکيک شده است: شعاع 1: هزينه ارسال در اين مناطق به قيمت 21000 ريال می باشد. ميدان امام حسين - ميدان فردوسی - ميدان انقلاب - ميدان منيريه - ميدان محلاتی - ميدان حر- ميدان شهدا- ميدان امام خمينی - بازار تهران- ترمينال جنوب- ميدان بهار جنوبی.

اسلاید 20: شعاع 2: هزينه ارسال دراين مناطق به قيمت 28000 ريال می باشد.ميدان شهر ری - عباس آباد - قصر فيروزه 1- وزراء - سيد خندان - خانی آباد نو - ترمينال غرب - ترمينال شرق - تهران پارس1و2- افسريه - ميدان آذری - ميدان آذری - ميدان آراژانتين - ميدان آرياشهر - ميدان آزادی.

اسلاید 21: شعاع 3: هزينه ارسال دراين مناطق به قيمت 32000 ريال می باشد.ميدان اکباتان - دولت آباد - فرودگاه - ميرداماد - مشيريه - مجيديه جنوبی- گيشا - قصر فيروزه2 - ميدان ونک - هفت حوض - يافت آباد -

اسلاید 22: شعاع 4: هزينه ارسال در اين مناطق به قيمت 39000 ريال می باشد.يوسف آباد - نوبنياد - شهرزيبا - شهرک غرب - ميدان المپيک - پاسداران - جنت آباد - سعادت آباد.کالا های غير قابل ارسال کالايی که شما به زنبيل خريد خود اضافه مي كنيد، به بخش ارسال کالاي نمابازار رفته و سپس شرايط و ضوابط ارسال كالا بر روي آن اعمال مي شود تا براي ارسال به شما آماده گردد.

اسلاید 23: در همين حين، «يك ايميل تائيد سفارش»، به ايميلي كه شما تعيين كرده ايد، ارسال مي شود. همچنين پس از تهيه و آماده نمودن كالاي شما از انبار، براي ارسال به آدرس شما، يك ايميل «تائيد ارسال» نيز براي شما فرستاده مي شود.در صورتي كه اين ايميل تائيد را دريافت نكرديد، براي تخمين زمان دريافت كالا به بخش مدت زمان ارسال کالا مراجعه كرده و زمان دريافت كالا را تخمين بزنيد. مطمئناً كالا تا 4 هفته بعد، به دست شما رسيده است.

اسلاید 24: اما در بعضي موارد آدرس هايي بدست ما مي رسند، مهر غير قابل ارسال مي خورند. چون واقعاً آدرس پستي كاملي نيستند و ما نمي توانيم كالايي را به آن آدرس ارسال كنيم. پس در نوشتن آدرس دقت كافي را مبذول بفرماييد. در زير چند نكته آورده شده است كه سعي كنيد حتماً به آنها عمل نماييد. تا مهر غير قابل ارسال به سفارش شما نخورد. - براي نوشتن آدرس خود، در ابتدا نام استان سپس شهر محل سكونت خود را بنويسيد و در نهايت آدرس دقيق خود را ذكر نماييد.

اسلاید 25: - كدپستي خود را فراموش نكنيد. سفارش هايي كه كدپستي ندارند ممكن است با چند روزي تاخير روبرو شوند. - از قرار دادن كاراكتر هاي غير مجاز (مثل *، +، $ و ... ) در کدپستی و يا صندوق پستي خودداري كنيد. -كدپستي شما يك كد ده رقمي است كه مي توانيد آنرا روي قبض تلفن و يا برق منزل خود بيابيد و يا با مراجعه به نزديك ترين اداره پست محل سكونت، از كد پستي خود مطلع شويد. بعد از نوشتن آدرس مي توانيد ساعتي كه مي خواهيد كالا بدستان برسد را نيز تعيين كنيد.

اسلاید 26: به عنوان نمونه يك آدرس درست و كامل آورده شده است :تهران - بالاتر از ميدان گلها - کوچه بهار(جنب بانک ملی) - پلاک 85 - طبقه اول. منزل امينی.

اسلاید 27: نكات ديگر در رابطه با آدرس: - اگر قرار است سفارش شما به مکانهايی نظير زندان، بيمارستان و ... فرستاده شود، بايد بامقررات آن مکان مطابقت داشته باشد. در غير اين صورت، کالا براي ما برگشته خواهد خورد. مثلا زندان ها هيچ کالايی را نمی پذيرند و يا در بيمارستان، اتاقهايی که تحت مراقبت های ويژه هستند، گل يا عطر و ادکلن پذيرفته نخواهد شد.- نمابازار تعهد مي كند که برای بسته هايی که فراتر از قيمت 1000000 ريال باشد تا 3 بار جهت فرستادن كالا، تلاش کند تا كالا را به دست صاحب آن برساند ولی درصورت عدم دريافت کالا، آن آدرس مشمول غير قابل ارسال بودن قرار می گيرد.

اسلاید 28: عدم قبول محموله از جانب گيرنده:- در صورت فرستادن کالا های کادويی به اشخاص، گاهي اتفاق مي افتد که گيرنده انتظار دريافت کادو را نداشته و از پرداخت پول آن امتناع مي کند. از قبل هماهنگی لازم را به عمل آوريد. در غير اينصورت خسارت متوجه شما خواهد بود.

اسلاید 29: مرجوعی در نمابازارسيستم مرجوعی سايت نمابازار اين امکان را به شما می دهد که درصورتي كه کالا مطابق آنچه که شما سفارش داده ايد نبود، آنرا باز گردانيد و ديگر نگران خريد کالای خود در نمابازار نباشيد و با اطمينان بيشتری از سايت خريد کنيد.توجه داشته باشيد که تحت شرايطی خاص می توانيد کالای خود را پس دهيد، با دقت بيشتری اين بخش را مطالعه کنيد. شما می توانيد با اين امکان وجه کالای خود را دريافت کنيد. لطفا برای دستيابی به اطلاعات بيشتر به لينک هايی که ما برای شما قرار داده ايم کليک کنيد.

اسلاید 30: شرايط مرجوعی کالادر نمابازار شما هيچ مشکلی برای پس دادن کالای خود نداريد، مثلا اگر کالا غير از آن کالايی بود که شما در فرم سفارش خود ثبت کرديد و سايز و يا رنگ کالا مطابق با آن چيزی نيست که شما در فرم سفارش ثبت کرديد، درظرف زمانی 30 روز شما فرصت داريد کالای خود را با پست سفارشي براي نمابازار بازگردانيد.چنانچه محصول سالم بدست شما نرسيد می توانيد کالا را قبول نکنيد و آنرا بازگردانيد. سپس با ما تماس بگيريد تا ما مشكل كالاي شما را پيگيري كنيم.

اسلاید 31: باز پرداخت وجه کالاچنانچه شما با توجه به شرايطی که گفته شد کالا را باز گردانده ايد وجه کالای به يكي از روش هاي زير به شما بازگردانده می شود :- با دادن شماره حساب به فروشگاه اينترنتی نما بازار هزينه آن به شماره حساب شما واريز می شود.- در صورت تمايل وجه جنس مرجوعی از فاکتور بعدی شما کسر می شود.توجه داشته باشيد وجه کالای شما بين 7 تا 14 روز به حساب شما واريز می شود.

اسلاید 32: چه کالاهايی در نمابازار پس گرفته نمی شود؟CD-DVD- VHS نرم افزار - بازيهای کامپيوتری – نوار کاست – بسته های که در صورت باز شدن قابل استفاده برای ديگران نباشد، و همچنين لوازم آرايشی و زيرپوش پس گرفته نمی شوند.در صورتی که کالا وضعيت نرمال و مطلوب نداشته باشد، پس گرفته نمی شود. درصورتي كه كالاها سالم بدستتان نرسيد، آنرا بازگردانيد و سپس با ما تماس بگيريد تا ما پيگيري لازم در مورد كالاي شما را انجام دهيم و يا احياناً آنرا دوباره براي شما ارسال كنيم.

اسلاید 33: فروشگاه اینترنتی ایران بین http://www.iranbin.com/about.aspx

اسلاید 34: درباره ماایران بین به عنوان بزرگترين فروشگاه اينترنتي كتاب در ايران فعاليت خود را از ارديبهشت ماه سال 82 رسماً آغاز كرده است. ایران بین در هر دو مقوله فروش كتاب هاي فارسي به هموطنان داخل و خارج از كشور و همچنين فروش كتاب هاي خارجي به ايرانيان داخل كشور فعاليت می کند. در بخش كتاب فارسي در حال حاضر اطلاعات بيش از 170 هزار عنوان كتاب بر روي سايت قرار دارد و به طور متوسط، روزانه 100 عنوان كتاب جديد منتشر شده در كشور با چكيده نويسي، عكس روي جلد و درج اطلاعات كتاب شناختي به اين مجموعه اضافه مي شود.

اسلاید 35: كاربران مي توانند با تعيين رسته هاي مورد علاقه خود، تازه هاي نشر را از طريق اي ميل دريافت كنند و همواره در جريان بازار نشر در زمينه هاي مورد علاقه شان قرار بگيرند. ايران بين حتي امكان سفارش براي كتاب هاي ناياب و قديمي و كتاب هايي كه به هر دليل در بانك اطلاعاتي سايت موجود نيستند را براي متقاضيان فراهم كرده است و نهايت تلاش خود را براي تهيه اين كتاب ها به عمل مي آورد. به عبارت ديگر ايران بين به عنوان يك مشاور و كارگزار تهيه كتاب براي شما عمل مي كند و صرف وقت در اين زمينه را براي مشتريان به طور كلي منتفي مي نمايد.

اسلاید 36: در زمينه كتاب هاي خارجي نيز بيش از 30 ميليون عنوان كتاب و نشريه خارجي همواره در دسترس علاقه مندان است. جديدترين كتاب هاي خارجي به محض انتشار از طريق ارتباط آنلاين سايت با بانك هاي اطلاعاتي بزرگ دنيا، روي سايت نمايش داده مي شود. امكان تهيه كتاب هاي خارجي ظرف حداكثر 10 روز كاري براي مشتريان فراهم است. حتي امكان ثبت سفارش براي كتاب هاي خارجي دست دوم و كتاب هايي كه به هر دليل از طريق جستجو در سايت به آنها دست نيافته ايد نيز، فراهم است. ايران بين با اجراي بيش از 99 درصد از سفارش كتاب هاي خارجي مشتريان خصوصي و دولتي خود در طي سال هاي گذشته، بدون اغراق ادعا مي كند نيازي نيست که شما نگران تهيه منابع دست اول خارجي خود باشيد.

اسلاید 37: در زمينه خدمات جانبي سايت نيز مي توان به فروش آنلاين كارت اينترنت اشاره كرد. كاربران به راحتي مي توانند كارت هاي اينترنت مورد نظر خودشان را به صورت آنلاين از سايت خريد نمايند. شناسه و رمز كارت خريداري شده بلافاصله به كاربر نمايش داده مي شود. بنابراين براي خريد كارت اينترنت ديگر نيازي به خروج از منزل نيست.فروش انواع کتابهاي ديجيتالي(e-book) خارجي و فارسي کاربردي، سي دي هاي موسيقي، فيلم و نرم افزارهاي كاربردي از ديگر خدمات جانبي سايت به شمار مي آيد.

اسلاید 38: فروشگاه اینترنتی تابلوفرش تبریزhttp://eshop.vaseteh.com

اسلاید 39: بی شک فرش وهنر فرشبافی میراث دستان هنرمند زنان و مردان ایرانی است که از دیرباز زینت بخش خانه ها در اقصا نقاط این کره خاکی است ، لاجرم وظیفه حمایت و حفاظت ازاین یادگار ، بر دوش هر ایرانی است . فروشگاه اینترنتی چله با هدف ترویج استفاده از تابلوهای فرشی دستباف و به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به محصولات بافندگان - با قیمتهای مناسب - را اندازی شده است .

اسلاید 40: قرارگیری بازار فرش در منطقه پر ازدحام شهر تهران ، محدود بودن زمان خرید دربازارو قیمتهای ناعادلانه برخی واسطه ها، از دیگر دلایلی است که ما را برآن داشت تا این مسیر را کوتاه کنیم وبه شما امکان دهیم تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید بر پشتی صندلی خود تکیه داده و تابلوی دلخواه خود را در کمال آرامش انتخاب کرده و حداقل زمان ممکن آنرا بدون هرگونه هزینه اضافی دراختیار داشته باشید .

اسلاید 41: مدیریت فروشگاه مفتخراست اعلام دارد ، هر مشتری با یک بار خرید از فروشگاه چله کد تخفیف دریافت نموده و و از آن پس درهر خرید با وارد کردن این کد ، 5% تخفیف به حساب ایشان منظور خواهد شد . از دیگر بخشهای فروشگاه چله ، قبول سفارش بافت تابلوهای چهره و خط و. . . می باشد که در بخش سفارش بافت توضیحات لازم ارائه شده است .

اسلاید 42: پايان

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید