tejarate_electronic_4 (2)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت الکترونیک”

تجارت الکترونیک

اسلاید 1: به نام خدادرس : ارائه مطالب فنی و علمیموضوع ارائه : تجارت الکترونیکتاریخ ارائه : 1389/01/23استاد : آقای علیرضا یوسف پورگردآورنده : اسمعیل پورحیدرشماره دانشجویی : 860441831

اسلاید 2: فهرست مطالبتعريف تجارت الكترونيكهدف از تجارت الكترونيكروش هاى مختلف تجارت الكترونيكتجارت الكترونيك در ايراننتيجه گيرى

اسلاید 3: تعريف تجارت الكترونيك تجارت الكترونيك انجام كليه فعاليت هاى تجارى با استفاده از شبكه هاى ارتباطى كامپيوترى، به ويژه اينترنت است. تجارت الكترونيك، به نوعى، تجارت بدون كاغذ است. به وسيله تجارت الكترونيك تبادل اطلاعات خريد و فروش و اطلاعات لازم براى حمل و نقل كالاها، با زحمت كمتر و مبادلات بانكى با شتاب بيشتر انجام خواهد شد.تعريف تجارت الكترونيك بازگشت به فهرست

اسلاید 4: هدف از تجارت الكترونيك : هدف از بكارگيرى تجارت الكترونيك، ارائه روشى جديد در انجام امور بازرگانى مى باشد. به واسطه اين روش، تاجران قادرند كه محصولات و خدمات خود را به شكل تمام وقت و به تمام خريداران در سرتاسر جهان عرضه كنند. بازگشت به فهرست

اسلاید 5: روش هاى مختلف تجارت الكترونيك تجارتB2B (BUSINESS TO BUSINESS ) فروشنده با فروشنده تجارت B2C(BUSINESS TO CONSUMER ) فروشنده با مصرف كننده تجارت C2C(CONSUMER TO CONSUMER ) مصرف كننده با مصرف كننده تجارت C2B (CONSUMER TO BUSINESS ) مصرف كننده با فروشنده تجارت P2P (PEER TO PEER ) نقطه به نقطه تجارت B2A (BUSINESS TO ADMINISTRATION ) فروشنده با اداره تجارت C2A (CONSUMER TO ADMINISTRATION ) مصرف كننده با اداره

اسلاید 6: تجارت فروشنده با فروشنده: B2B اولين روش خريد و فروش معاملات الكترونيكى است وهنوز هم طبق آخرين آمار، بيشترين عايدى را كسب مى كند. در B2B تجار نه تنها مجبورند مشتريان خود را بشناسند، بلكه بايدواسطه ها را نيز شناسايى كنند.در اين مدل، همه شركا و خدمات مرتبط با تجارت بين المللى از قبيل: تامين كنندگان، خريداران،فرستندگان دريايى كالا، لجستيك ( پشتيبانى)، خدمات ( سرويس ها) بازرسى، اخبار بازاريابى و كاربرى هاى نرم افزاركه موجب سهولت در امور توليد و خريد و فروش مى شوند، در يك محل گردهم مى آيند.

اسلاید 7: استفاده از تجارت فروشنده با فروشنده:  B2B در جايى استفاده مى شود كه بخواهيم خريد و فروش عمده را به كمك تجارت الكترونيكى انجام دهيم و خارج از حيطه خرده فروشان عمل نماييم.به صورت طبيعى، در B2B فروش مستقيم منبع اصلى درآمد به حساب مى آيد، مانند وقتى كه يك فروشنده محصول خود را به يك فروشنده ديگر مستقيما مى فروشد. با وجود اين، وب مى تواند روى فروش مستقيم تاثير بگذارد و اين قاعده را بر هم بزند.

اسلاید 8: تجارت فروشنده و مصرف كننده:بيشترين سهم در انجام تجارت الكترونيكى از نوع B2C را خرده فروشى تشكيل مى دهد. اين نوع تجارت، با گسترش وب به سرعت افزايش پيدا كرد.

اسلاید 9: تجارت فروشنده و مصرف كننده به صورت طبيعى، در B2B فروش مستقيم منبع اصلى درآمد به حساب مى آيد، مانند وقتى كه يك فروشنده محصول خود را به يك فروشنده ديگر مستقيما مى فروشد. با وجود اين، وب مى تواند روى فروش مستقيم تاثير بگذارد و اين قاعده را بر هم بزند. در اين روش خريدار به طور مستقيم با توزيع كننده ازطريق اينترنت وارد معامله مى شود.

اسلاید 10: تجارت مصرف كننده با مصرف كننده: در اين مدل تجارت الكترونيكى، مزايده ها و مناقصه هاى كالا از طريق اينترنت انجام مى گيرد.ايده اصلى اين مدل اين است كه مصرف كنندگان با يكديگر بدون واسطه به خريد و فروش بپردازند. به دليل ناچيز بودن هزينه تبليغات در اينترنت، استفاده از مدل C2C براى فروش كالاها مورد توجه قرار گرفته است.

اسلاید 11: تجارت مصرف كننده با فروشنده: ، براى راحت تر كردن امر خريد، نياز به روش هاى جديد خريد و فروش اينترنتى ONLINE است كه در آن آژانس هاى ONLINE مانند واسطه هايى بين مصرف كننده ها و فروشنده ها تلاش مى كنند تا خريداران را به بهترين وجهى در خريدشان كمك كنند.

اسلاید 12: تجارت نقطه به نقطه: مدل تجارت الكترونيكى P2P براى تسويه حساب كردن شركت كنندگان در حراج با فروشنده است.تجارت P2P در چهارچوبى كار مى كند كه افراد بتوانند مستقيما با هم پول رد و بدل كنند.

اسلاید 13: تجارت فروشنده با اداره اين نوع تجارت الكترونيكى، شامل تمامى مبادلات تجارى - مالى بين شركت ها و سازمان هاى دولتى است.

اسلاید 14: تجارت مصرف كننده با اداره به دنبال رشد انواع B2C و B2A ، دولت ها مبادلات الكترونيكى را به حيطه هايى همچون جمع آورى كمك هاى مردمى،پرداخت ماليات بر درآمد و هرگونه امور تجارى ديگرى كه بين دولت و مردم انجام مى شود، گسترش خواهند داد. بازگشت به فهرست

اسلاید 15: تجارت الكترونيك در ايران

اسلاید 16: نتيجه گيرى اينترنت به سرعت در حال رشد است و تاجران كوچك امروز اين فرصت را در اختيار دارند كه همگام با آن رشد كرده و به غول هاى تجارى فردا مبدل شوند. تجارت الكترونيك نيز تحولى است در عرصه تجارت و اطلاعات كه به موجب آن، شيوه خريد و فروش وانتقال اطلاعات و كالاها توسط موسسات دگرگون شده است.تجارت الكترونيك نيز تحولى است در عرصه تجارت و اطلاعات كه به موجب آن، شيوه خريد و فروش وانتقال اطلاعات و كالاها توسط موسسات دگرگون شده است.

اسلاید 17: پایان

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید