علوم مهندسی تجزیه و تحلیل اطلاعات

تحقیق و نظریه پردازی خلاقانه

nazrih-pardazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در این مقاله به بررسی روش های تحقیق پرداخته شده است که عمدتا در چکیده پایان نامه های بین المللی (میکروفیلم های بین المللی دانشگاه )، آن ها را به جهت گیری مثبت گرایانه برخی از دانشمندان علوم اجتماعی مرتبط می سازد و نشان می دهد که چرا آن ها نامناسب هستند ،و نشان می دهند که چگونه تحقیقات در مدیریت کتابخانه می تواند معنی دارتر و مرتبط باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
460 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحقیق و نظریه پردازی خلاقانه”

تحقیق و نظریه پردازی خلاقانه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم موضوع: تحقیق و نظریه پردازی خلاقانه

اسلاید 2: مقدمه این مقاله نقد روش های مفهومی رایج در تحقیقات کتابخانه ای است.در این مقاله به بررسی روش های تحقیق پرداخته شده است که عمدتا در چکیده پایان نامه های بین المللی (میکروفیلم های بین المللی دانشگاه )، آن ها را به جهت گیری مثبت گرایانه برخی از دانشمندان علوم اجتماعی مرتبط می سازد و نشان می دهد که چرا آن ها نامناسب هستند ،و نشان می دهند که چگونه تحقیقات در مدیریت کتابخانه می تواند معنی دارتر و مرتبط باشد.

اسلاید 3: یک رویداد مهم در ماه مه 1968 زمانی رخ داد که دانشجویان جامعه‌شناسی در دانشگاه نانت در فرانسه به شدت علیه دولت کشور خود تظاهرات کردند. آن‌ها خواستار تغییرات اساسی در مطالعات جامعه‌شناسی در فرانسه شدند. تمرکز این اعتراض ، نوع جامعه‌شناسی بود که در دانشگاه‌های فرانسوی تدریس می‌شد.

اسلاید 4: این اعتراض جدید نبود ، جز این که الگوی متفاوتی از قبل گرفته بود . از آنجا که دوره دانشمندان یونانی ، اعضای جامعه دانشگاهی بر صداقت و صداقت در تمام امور کشتی عالم تاکید کرده‌اند. آن‌ها اصرار دارند که دانش باید به معنای دانش اثبات‌شده باشد؛که به صورت عملی ، تجربی یا با منطق دلیل ثابت شده‌است. احساس می‌شد که محققان مسئولیتی برای تضمین این مساله دارند که حتی در فکر ، شکاف بین دانش و احتکار به حداقل کاهش می‌یابد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید