ارائه شده به عنوان پروژه دانشجویی شامل 73 اسلاید عناوین بحث شده شامل موارد زیر می باشد چكيده مقدمه اهمیت و ضرورت فضای شهری شاخصه ها فضای شهری کیفیت های فضای شهری نقش عابر پياده پياده راه به عنوان يك فضاى شهرى اهمیت پیاده روی مفهوم پیاده راه تاريخچه پياده راه سازى تحولات فكري جهان در خصوص پياده راه پياده راه موفق پیاده راه و مفهوم پایداری اصول طراحی پیاده راه ها بر اساس مبانی توسعه پایدار راهبردهاى بهبود كيفيت طراحى مسيرهاى پياده جایگاه و سهم عابر پیاده در نظام حمل ونقل نقوش مختلف پیاده راه تجارب موجود پياده گستري در مراكز شهري نمونه موفق پیاده راه در اروپا پیاده راه هفده شهریور مطالعات فرا دست طرح میدان امام حسین و پیاده راه هفده شهریور توسط مشاور طرح نتایج پرسش نامه تحلیل داده ها ویژگی های محیطی

afshinfatemi68

73 صفحه
618 بازدید
11 فروردین 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
تحلیل و بررسی ۳ ده راه

صفحه 3:
wee NRE IE NIV Rae gO ee Oerne UTR DE TORN SCLIN) fos Pere Rey aca pn Oa ME eT VEN ay Og | es ‏شهروندان در فضاهای شهری, زندگی اجتماعی را به وجود آورده و تقویت می کند.‎ ۱ een aad Fes es Ea A Peo Oee er eC CaO شهروندان به خود اختصاص داده اند | مشخصی در ذهن شهروندان باشند. لین فضاهارونق فعالیت های اقتصادی و تجدید حیات در مراکز شهر ها ره دنبال دارند «لذا وجود ویژگی ها و خصوصیانی که پیاده راه ها را از یک فضای صرفا FO Se SO en are Ro a eat Se eae Cen

صفحه 4:
امروزه شهرها با روند رو به رشد صنعت و در پی ن آلودگی بیش از حد هوا و ‎Or Pe oe fea eo‏ 1 ‎Ce a Bae tee a ees ieee.‏ ‎Rte SIC ane ved Sot ate an mts ke se edie ad‏ کم هزینه بودن یا در دسترس بودن اسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار می ا ‎Pere‏ ‏ا ‎FOTO Pec rom‏ نقلیه شخصی و کاهش سوخت فسیلی رویکرد برنامه ریزی شهری در چند دهه ‎nee]‏ 1 500

صفحه 5:
Fo Re ae EEE Ae eS oe Ce PC eee اهمیت و ضرورت ديده مى شود كه در شهرهاى حاضر كه به تمام معنا مسخر وسايل نقليه و جيركى آن بر انسان شده لند. پیاده روی مورد کم توجهی قرار می گیرد و پیاده ها همواره لي م م ا مال لت پیاده از دو جنبه اصلی ( به عنوان رکنی از سیستم حمل و نقل درون شهری و به ‎ei Oak Ra eB Ra SRC eam ad‏ ] ‎Ce‏ بلكه ذر زمان حاضر جايكاهى جنان ناجيز دارد كه حتى به معمول ترين شكل خود به عنوان سيستمى از حمل و نقل شهرى نيز سهمى بيدا نكرده و اين كونه است كه بيادة حقوق خود را بايمال شده مى يابد. لذا توجه مه مسأله ارتقاء ا ا |

صفحه 6:
5 فضای شهری معمارى و شهر سازى با فضاهليى سر و كار دارند كه انواع فعاليت ها در چارچوب های متفاوت در آن اتفاق می افتد و در حقیقت به این ل ان ‎deed‏ ا ا ال ‎ee‏ ‎a OE ae‏ م ‎I eee a CS ee) ea‏ ‎tls pals‏ سای رو مالل I el Nd ed ne nS | ۱

صفحه 7:
a [0 car eee Pee ey ae ant aa لأ عمومى بودن فضا السا باز بودن فضا سا برقراری تعاملات اجتماعی در فضا

صفحه 8:
5 کیفیت های فضای شهری فضاهای شهری صرفا با وجودشان قابلیت ارلثه زندگی مدنی را ندارند ‎CROP Scar) Kn very Fame‏ 00 Po ‏حا‎ (gees rene em BNRpCes era cp epee ‏لس فعالیت ها (به وجود آوردن عاملی جهت حضور. قلب تپنده)‎ ‏راحتی و تصویر ذهنی خوب (ایمن » پاکیزه و جذاب)‎ .)117:0 ٠م ‏السا معاشرت يذير (روابط متقابل» تنوع و.-) (كارمونا‎

صفحه 9:
1 فضای شهری را اینگونه بیان می کند: 8 ee يك ل يك 8 ey ao ‏ل‎ ey AN proce ne Cece. * به حداکثر رسانیدن مشارکت شهروندان در طراحی فضاهای رعانك مقياس اناق در طراح شيرى زرف شرن

صفحه 10:
به طور کلی معیارهایی که یک محیط شهری را مناسب می کنند ۳۹ بار 2 ** میزان پاسخگویی به گروه های اجتماعی ویژه Uy te eee Crag SO a ae eee TE eee Toa oe elt ei cee ae * حس مکان و امکان ایجاد این همانی با فضا در فرد یا گروه میزان به کارگیری حواس مختلف انسان

صفحه 11:
8 5-5 50 ero vara لت به وقوع ييوستن حوادث غير مترقبه بتوان داستان هایی راجع به آن گفت قابل دسترس بودن 1 Ow RAR SCm Sie) راحت بودن داراى تصوير خوب در ذهن مردم ميزان دارا بودن ويزكى اجتماعى Fess ne See TOs ad

صفحه 12:
Ra ON To Neen cm A ces Pes i} كارائى و عدالت اليتج ع 1 تفوذبذيرى «كوناكونى خوانايى . انعطاف پذیری, تتاسبات بصری, غنای_ بنتلی و دیگران حسی . رنک تعلق SIE OE PO PRON PEST NOPE ‏خوانایی. تطایق و تنوع‎ کیفیت پایداری زیست محیطیکیفیت منظر شهرکیفیت کرمونا دیدهاءکیفیت فرم شهر.کیفیت فرم ساختمان.کیفیت عرصه همگانی ا ‎Fees ene Cc cer earner eager‏ دسترسى.سخت فضا و نرم فضاءفضاى همكانى:ايمنى و امنيت.منظر ميتو كرمونا شهرى ‎aera ee Pe‏ ی ی ‎

صفحه 13:
tee el eel Ne Oe RO cae, oot aaa a aed ۱ ‏دربسیاری نقاط دنیا از جمله در ایران به فراموشی سپرده شده‎ 1۱ rey [PC Pee pes RPE ar Pee VON FP Per ream Oe Cape ee Oe PO gy کنند شهر یا مکانی را می سازیم خطرناک.بدون احساس امنیت و خودمانی بودن در هنكام حضور در فضاهاى شهرى آن. اتومبيل ها روز به روز حاكميت خود را ر شهر بیشتر می کنند و به دنبال آن نقش وحضور عابر پیاده در فضاهای شهری کمرنگ تر ميشود. 1 هويت و صميميت هستند و انسان به فردى غريبه در فضاهاى شهرى تبديل من شود

صفحه 14:
طراح شهری به عنوان سازمان دهنده به این عوامل باید به راهکارهای ۳77 ieee ‏كند و در نتيجه محيطى امن تر و قلبل قبول قر براى زيست انسان‎ 00-5 اکنون در بعضی از نقاط جهان عابرپياده و پیاده گرایی الویت اول را در هنكام طراحى شهرى و سياست كذاريهاى مربوط به آن دارد در ا ۱ ذخ ل 1

صفحه 15:
5 پیاده راه به عنوان یک فضای شهری شاید حرکت پیاده جزو معدود فعالیت های انسانی باشد که علی رغم پیشرفت های ا | ‎RCL rei Fs noe]‏ 0 ا ‎eee nS‏ کنند و به راحتی قادر به توقف» کاهش یا افزلیش سرعت گام های خود هستند. لذا تنها کسانی هستند که قادر به درک رویداد‌های محیطی که در آن قرار گرفته اند. ‎neo CCnP NT TY‏ ا ل ۱[ با محيط شهريست» مورد يذيرش همكان اسشد مسيرهاى بياده معابرى با بالاترين حد نقش اجتماعى هستند كه در آن هاء تسلط 00000000006 بل رده و سلامت اجتماعی را تقویت می کنندیک پیده ره اغلب شامل تجهیزاتی برای ارتباطات وسیع تر. گستره ‎eal‏ ره

صفحه 16:
00 era Or Fa ave Cee Ear Co Seeger eye ‎A al ee) Do Tee, oi tO)‏ يت ‎ ‏اهميت يياده روى ‏امگان-پذیز است. ‎een Ev Ones te eee)‏ ۱ ا ا ‎ee ieee ae Aone‏ ع حنات س أيه ليق يديه أوجتار اتراق مويت كناك اماس صلوعه معي و دريافت زيبليى از اهميت اساسى برخوردار است (ياكزاد.راهنماى طراحى فضاى شهری در ایران۲۷۱۰) ‏نظام بياده در مقايسه با ساير سامانه هاى حمل و نقل شهرى دلراى خصوصيات و مزاياى منحصر به فردى است كه از جمله آن مى توان به انعطاف يذيرى ‎٠‏ ارزانى ‎٠‏ ‏مصرف انرژی کمتر و هماهنگی با ملاحظات زیست محیطی اشاره نمود. ‎

صفحه 17:
a ع ا ‎Roa‏ ‏ا ا ال ل 0 بر روى حركت سواره بسته شده وبه طور كامل به حركت عابران يياده ل | اي ل ا م ‎FO‏ ‏ل ل ا ۱ ‎eee a Oe ee) ee‏ شهرهای آمروز شناخته می شوند( کاشانی جو). PN ee, St ae eRe adel » ‏تجمع‎ ٠ ‏ناظر ايجاد مى كنند ورانواع امكانات براىقدم زدن » تفريج‎ ‏گفتوگو وتبادلات فرهنگی را در بر دارند . امروزه پیاده راه ها یکی از‎ ‏مهمترین فضاهای شهری و عرصه های عمومی در شهر ها هستند که‎ ‏به ویئه به دلیل شاخصه ی مقیاس انسانی و ایجاد پوبلیی و افزایش‎ 0 ES Beene be need ad

صفحه 18:
ا ا ا ‎Fee‏ ‎some‏ ار را ی ‎ate Cee ee Seat‏ ا ا ل يس از جنك جهانى دوم و فرا رسيدن زمان باز سازى شهر هاى ‎re)‏ ا لل | ‏ل‎ ee as ‏ورود اتومبیل را به بخش بزرگی از ناحیه مرکزی خود محدود کرده و‎ ‏بياده راههاى تاريخى تجارى در آنها به وجود آمد( ياكزاد.‎ ۹922 1 econ ‏کردن حضور وسایل نقلیه موتوری در شهرها شکل جدی تری به‎ ‏سس«‎ ‏ل ل لت‎ ۱ yee con conan 5) تاریخچه پیاده راه سازی

صفحه 19:
| تحولات فكرى جهان در خصوص بياده راه - خيابانها و فضاهاى ويه عابر بياده براى نخستين بار در دههى ‎155١‏ ‎Rd‏ Feo nT: ORR epee yy Pee cee در شهرهای روتردام و استکهلم 1 - ممنوعیت ورود اتومبیل به نواحی تاریخی و تجاری در ‎ST‏ را ‏خیابانهای پیاده ‎ ‏- ایجاد فضاهای پیاده محوردر نقاط مختلف دنیا مانند دمه ی ۱۹۶۰ تا کنون ‏ایالات متحده ( ۱۵۰ خیابان پیاده در امریکا ) . در اروپا ‎Re rone eam oN Cs res‏ ‎

صفحه 20:
۳ ا ا ‎RY Fre gear‏ ‎Sen hen Meee ne eestor]‏ رپ ‎PC‏ ‏و ويزكيهايى را نيز دارا باشد تا بتوان جريان زندكى شهرى را در آن مشاهده كرد. از كن جا كه بياده راه محل حضور همه شهروندان است يس بليد ويزكئ های کلی زیر را دارا باشد: عامل ‏ های اصلى 53 ا ا ‎ren‏ ‎evarO NTE IPPC SCS Savant‏ 1100 ‎eee en‏ ‎ee‏ وجود فعاليت هاى متنوع و مختلف وجود مبلمان ‎SNES Seis eee ey Cents‏ غبر مترقبه, کف سازی مناسب, دایشتن ساعات باز طولانى ‎ee orem nee on‏ 1 فعالیتی, عدم وجود موانع حرکت پیاده و ...

صفحه 21:
| پیاده راه و مفهوم پایداری شهر ها باید نمونه هایی از انسجام و هماهنگی زیست محیطی با چاچوب مفهوم پایداری باید در جستوجوی زندگی شهری و شکل شهر بدون Poe ee SD he ee eee Teeter ean wear ‏گیرد و محیط هلیی قابل پیاده روی «فعال بپر تحرک و سرزنده تحویل می دهد.‎ ‏اذ‎ ‏ل ا ل ات‎ PERT Pry ROSE ‏ل‎ ‎Ch ale Salad Re Dd ae ee aad ‏حمل ونقل شهری در للویت قرار دارد.حمل ونقل در واقع موضوعی محوری در‎ ‏ا ا ا ل ا ل ل‎ ‎(ee eee‏ و اجتماعى)زندكى شهرى ‎ ‎

صفحه 22:
1 1 reanee en ECU CUBS OPTED CorearEn RRR Sey ea ape y Caer ear ORES RABY 5. RON amnesia oslo - ۲به حداکثر رساندن تنوع کاربریها در محدوده پیاده و با رعایت اصل سازگاری ؟- توجه به مقياس انسانى در كليه مراحل مكانيابى و طراحى و در تمامى جزييات ۵-حداکثر استفاده از گیاهان, لب و عناصر و مصالح طبیمی در بهسازی و مبلمان پیشنهادی Peat eye ‏ال‎ Legs ayy [roe Fee Cee eal soe

صفحه 23:
fre Sou Ee ya CORON ERTL ES IT RECT PE Dee MESES PEW ar erp Pep Peed Sr IRS Pane nF شهری نوساز 1 ‏ا‎ rnin ۱ ent ante ea 550 ا ‎Pe a Por ea eames ed a OT‏ ‎es sence mae‏ ا لك ۳ توجه به اتکوها وروشهای رلیج ساخت وساز در بافت موجود وریراممنی پناده راه تس ی دادن آنان

صفحه 24:
‎Sle‏ رآهبرد 0 ‏تقل عمومى دكركونى در الكو رفت و أمد. توسعه ياركينك هاى بهبود مديريت- ترافيك 27 ‎ ‎a aad‏ ل ا ال ل ‏سامتدهى بيده راه هايا قضاقلى بباده بكى إز ابزارهاق مؤثر براق بهسازی سیم و منظر شهری محسوب می کردد بهبود سیمای کالبدی شهر ‎ ‎Fae EPR BEN COPIES PFET ‏بهسازی محیط زیست شهری‎ PPR are nape ny Per Peer ‏ساماتدهى يياده راه ها بكى از عوامل ‎eee eS‏ ا 00 محسوب می شود ‎00 woshjpage)ile ‎

صفحه 25:
| مره یی ‎aC‏ نا راحتى مسير امنيت ** وجود عناصر طبيعى ** وجود مردم 0 SIRS

صفحه 26:
ا 00 ا ل ا ‎Dns Sie‏ ‎eer ee‏ ا ‎oe‏ ‎emery‏ 20 امكانات ناجيز و ناقص در سطح بياده راه ها و عدم آموزش و آكاهى مردم از قوائین حرکت پیاده ها حقوق واقعی خویش را نشناخته و ۱ نظام حمل ونقل در دهه های اخیر بر اساس آمار با توجه به زندگی ‎oe ee re‏ موضوع عابر يياده و جايكاه او به خصوص بعد از جنك جهانى و بازسازى شهر ها دوباره موضوع جدى و در دستور كار برنامه ريزان ‎eno!‏ كا 00 ‏ا ل ل ل‎ RCs en ‏آلودگی های فراوان در محیط های غیر امن از تردد ماشین و محوطه‎ ۱ eS a Reese a mote 5

صفحه 27:
RS ete ere 5 ** نقش اجتماعى - فرهنكى ا ل ‎Fem re rep ES‏ * نقش ارتقای ایمنی و امنیت ‎fe cpreroree‏ eee

صفحه 28:
cle Gare Glad Yelats! Ogee 4s 29% 90 lke Syke Lopes ارب موجود پیاده گستری در مراکز شهری حرک 19 ae ye 7 eS Sales al Cre RS et ae et ee nO ead 1 ees eM TIN kt ee Oe 0 ‏ل ل ل ل‎ Penn inp sca Be يا « معمارى منظر » كه بنياتكذار رشته محسوب مى شود براى نخخستين بار فکر جداسازی پارک مرکزی نیویورک معابر را در سال ۱۸۵۸ در طراحی به 9 hearer re ens ar rence

صفحه 29:
re Dt ee at oe Dll 8 ETE SSE CE tere ere ‏ل‎ ieee Se enone ee ane Se eee eee eS een Cee eee Ser rion ie eee nee کیفیت کلی شهر شده است؛به طوری که در سال ۲۰۰۰ لین مسیربه عنوان بخشی از پروژه پا( نکته مشترک تجربیات جهانی حاصل از اجرای طرحهای موفق پیاده گستری در مراکز ‎Cee areenen nes)‏ 00 به حداقل رساندن فضای مورد نیاز وسایط نقلیه است که بامث افزایش فعالیت های 000 19 ‏ا ل‎ er

صفحه 30:
‎ad |‏ ل نا ‎ ‏توضیحات مشخصات ‎Ow‏ ‏ار ا ا 0 ‎0“ 0 eamrrrtes ‏باعث جذب بسیاری از‎ ۳9 ‎۳ cure? »ai 850 Eee yer) ‏راههای بزرگی دارد مت ‎9 ‎Stroget - Denmark ‎ ‎

صفحه 31:
5 برنامه ‎٠١‏ مرحلهاى كينهاك تبدیل خیابان‌ها به پیاده‌راه -۱ لي لي سن ۱ ی ۱ ‎CS en Pace BS aE aed‏ 0 200 ‎ae)‏ ل اك ۱ افتخارات 9 ارزش‌های شهری ‎ne‏ ‏۱

صفحه 32:
setts [A Se lt a oe oll Rae oo Racer eee 0 a ad RS RO eee Rees Ne ee Se) که در مقیاس شهری و حتی کشوری عمل می کند (دستجردی ۱۳۸۴.۴۳۰) 9 دوران حکومت پهلوی اول بیشتر به عنولن محوری تفریحی - گردشی برای مردم شهر تهران عمل مى كرد و تفرجكاهى محسوب مى شد. تغيير شكل و كاربرى اين خيابان در دوران حكومت يهلوى دوم صورت مى كيرد. در اين ا ا ‎Me‏ قابل توجه در اکثر راسته های تجاری این دوره ۰ تجمع صنف خاصی از تجارت.

صفحه 33:
1 SEB EC ROR S CD Sn ea 1 eC ESe BOONE rome eae PRRs eps arog DPPC peed ee eel Pare Fee Pees 1 ele leer esta eater Cae Canes) عمدتا اين ساخت و ساز ها در اواخر د کل من گرد :

صفحه 34:
Spee ee Roger een ‏ل‎ ا ا ‎oe On See Ee toe‏ 0 ‎ee ee ee ee er eee‏ صورت آزمايشى لين مسير روى ورود خودرو ها بسته شد ا از نظر ترافيكى و ديكر موارد مورد ‎Te‏ ل ‎en Rene ete SES eee ae‏ ore eres ENS

صفحه 35:
ا ۱۳ محور ۱۷ شهریور ( ژلله ) در حد فاصل مناطق ۱۳ و ۱۳ شهری تهران می باشد. لین محور شملی - جنوبی از سمت شمال به میدان امام حسین(ع) و خیابان دماوند متصل می شود. از سمت جنوب به میدان شهدا به در امتداد به ميدان خراسان مى رسد. در قسمت شرقى به خيابان ييروزى و از قسمت غرب به خيابان ‎eT cele ay ei BT ete Satioad‏ Pees ate Rocce Rote mC RC) tee Cer ROC Re) cg omer nv eee er Se) eas ES) rmeCc pene] a ‏عا‎ .به سمت جنوب و ميدان خراسان بود.طى اقدامات انجام شده لين خيابان الكوى حمل ونقلى خود را از سواره ابان هفده شهریور حس تعلق خاطر مردم لين منطقه به لین خیابان می باشد چرا که

صفحه 36:
۷ شهریور به طول ۱۳۵۰ متر می باشد که در حال حاضربا وجود سنگ فرش شدن هنوز ۲۵۰ متر از آن جایگاه تردد وسایل تقلیه می باشد ( از خیابان شهبازی تا میدان شهدا) . آنهلیی که پیش از تبدیل ۱ آلودگی‌های بصری کابلها و پیه‌های اطراف آن تا لودگی ناشی از رد خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها.خیابنی که حالا ‎cent one‏ ا ۹ 7 ۹ خیابان پیش از این تحت اشفال دلالان خرید و فروش خودرو بود. به دلیل اجرای پرویّه میدان امام‌حسین(ع) تا میدان شهدا بسيارى از إين اصناف كه ساليان متمادى براى ساكنان لين منطقه مزاحمتهاى صوتى و آلودكىهوا ايجاد كرده بودند. از اين ‎٠‏ ككذرى به لين خيابان داشتند. شاهد بودند كه لين خيابان به جولانكاه ‎ ‏ار ‎ ‎ ‎

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:
‎١ |‏ ك5 ‎1 Beh en Be apn TeS OEP IS FAO O SBP SE IE) ‏لك‎ Resco a ey kel RES neo Beene ALORS SE Se erie ‏خدمات جانبی اتومبیل را انجام می دهند و بقیه مغازه ها نیز در زمینه های دیگری فعالیت می کنند.‎ 1 on rr per] Pay ene feet epee ‏تبدیل شود . تغییر خواهد کرد.‎ ‎006 0 [OM mn ECTS ei ‏ا‎ upenye er ery 7 are oe Se ae iE Ree ed oleate CS ie Le ad Deal oad Eat ed ‏کاربری دیگری مجاز به فعالیت در این پیاده راه خواهد بود.‎ ‎earn‏ 1 بل شوه یه چنه ان از ‎COD SS Sey yer peers AMID IMC ers‏ سد عد شان فاراية ‎reel‏ م۲ ‎eee Ne‏ ی ۰ درلین پیاده راه يليد مشاغلى فنا 3 ‎Boe Bienes‏ بعضى شفل ها خاض اسست مثل موتوز ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 40:
SORE Ce el Se kr none Rene ‏ل‎ ‎el RE lanes ae OS Nee ene ea Se eats: ead 1 geene arr PP separ e er mC PIS Ps Degen | See tL i ert ene eens Feo ‏ا ا‎ one مدنى و حضور جمعى شهروندان و ترويج زنداكى فرهنكى - اجتماعى بوده و در ايام خاص ‎٠‏ امكان ۱

صفحه 41:
در حوزه مداخله, شامل پلاک های واقع در امتداد خیایان ۱۷ شهریور ودو میدان امام حسین وشهداءیه مساحت تقریبی ا ا ا 250007 م ا ا 00

صفحه 42:
| و 0 * اهداف [0 OS Eee ICS eee ne ee ea Oa) 0 ارتقای کیفیت محیطی , اجتماعی و اقتصادی مجموعه میادین و خیابان واقع در محدوده مداخله طراحی؛ 1 ne Cee Eran ‏ارتقلى‎ © ‏شکل گیری آنها و پهنه های شهری مجاور‎ en eee oS Te one ene sR > iS nts eee ae eer aa ‏وه‎ acc ت فضلیی و کالبدی میدان ها و

صفحه 43:
0 بهبود و ارتقای وضعیت و ساماندهی کالیدی میدان امام حسین . میدان شهدا وخیابان ۱۷ شهریور ؛ 0 احیا و حقاظت فعال از میراث هویتی .فرهنگی و تاریخی محدوده مداخله + ی اسلامی: اهداف و راهبرد ها اراهبرد ها 7 لع ۳ 1۱ Ree SC Ste oS TCS aR Soe eee oT ae ‏شكل كيرى مراكزى مكمل براى حوزه هاى فعاليت؛‎ 05*70 0 00 cr ed

صفحه 44:
۱ eae Re ae CD ke Soe 00 rae PAC ROR ee P Sar race Oran ere لت كت ارتباط با موفقيت اين يروزه دست خواهيم يافت.

صفحه 45:
خص کالبدی ‎frees‏ ۱۳۹۹ ۳ ary

صفحه 46:
God Gasls ** دسترسى ars ‏**روشنايى‎ ‎rons ee * تاسیسات وتجهیزات شهری

صفحه 47:

صفحه 48:
دسترسی لين مخور از شمال از ميدان امام حسين (ع) منشعب مى شود ذر ادامه در راستااى محور ‎ne ad‏ ا ا ا ا ا ۱ ‏اي‎ ead ee ee

صفحه 49:

صفحه 50:

صفحه 51:
۳ ا ل ‎re‏ ‏چراغ برق در دو ارتفاع و فاصله های مناسب از یکدیگر ۱ مطلوبيت بصرى منظر نيز مى افزايد. در ضمن استفاده از جراغ هاى روشتاليى با ارتفاع كوقاه |

صفحه 52:
محیط زیست شهری متاسفانه با مدريت غير مسئولانه شرليط محيطى از نظر 0 لب نماهاى بلا استفاده و تبديل شدن أن ها به جايكاه ‎ee ae Pn Fae eee‏ 00 ‎Ren Pe eS econ nee eee‏ ‎peer vara Fare eee mre)‏ مبحث پاکیزگی محیطی.

صفحه 53:
ل 2 Oe ‏ل‎ oe Be a a eli aa i a ‏يي‎ ‎Oe a la aaa eee Dee eC od FO ‏ل ا ا‎ a id as Pe eal PN a ale ‏وجنوة وق قلبى‎ ‏قرار گیری متروی شهدا در جنوب از جمله مزایای‎ دستری به محور است. از نکات شفاف قلبل ذکر نبود سرویس بهداشتی در محور

صفحه 54:
es [19 eee SR a 0 ** كاركردهاى تفريحى

صفحه 55:
pene heer Cn eer a Stern eae السأ كاركردهاى اجتماعى - فرهنكى | ‎ere ae oe‏ بقل ‎Cr Cen Oe Om‏ معمولی نیز مردم جهت گذران وقت خود هر چند کوتاه در آن 2221 و در طول محور نیز با به رایط مواصلاتی میان میدان امام حسین ‎Re ee PEO or earn nes na ey‏ 00 0 آن رابطه اجتماعى مطلوب در طول اين محور به جشم نمى خورد. ‎een Rees tore Rees ne ee aera‏ ‎PANNE‏

صفحه 56:

صفحه 57:
سا كاركردهاى اقتصادى يياده راه هفده شهريور زير سايه ى ميدان امام حسين كه ‎per ence‏ ۱ ‎PRR EN rear Rom a emer Tor‏ يي ا ل ل ‎ee‏ ‏داده اند همچنین, مدریتاین مجور, در طول. مسیر با تیه غرفة سب جهت فروش محصولات رونقي به اقتصاد لبن منطقه ‎Ree eer‏ ل | بينيم ) كه البته از نظر كاركرد اجتماعى نيز مفيد بوده

صفحه 58:
سا كاركردهاى اقتصادى همان طور که ذکر شد کاربری های جداره اصلی کارلیی خود را از دست داده لند که دلیل اصلی آن از ا 1 مشاغل به نمايشكاه هاى ماشين و موتور اختصاص داشت و لازم به ذکر است که از جمله مخالفین این طرع نيزاين ضيف بود ‎ey‏ ل لك ‏نظير جاى خانه هاى سنتى كه اين كاربرى نيز در نوع ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 59:
۳ [۱ cas es pee Kear es ao rs eve ROW (3 rome FMC ere ae PCG Re ea Pope Peon COE eae CT DR Pe rel ‏فرهنكى در طول لين محور و ايجاد مكلنى جهت كذران اوقات‎ ROW EOF Fe

صفحه 60:
20 از بعد نظم اجتماعی در زمینه سازماندهی دست فروشان با ضعف مدریت مواجه هستیم. وجود ايستكاه هاى نيروى انتظامى در داخل ميدان و اواسط بياده راه به نظم و امنيت اجتماعی کمک کرده و وجود کانکس های کوچک شيشه ای جهت حفظ امنیت مردم و ‎eee‏ ا ا 1 ‎Fe aR TO Secale en Oe KOR AC On Bee‏ 51001008

صفحه 61:
۳ هاى ادراىك محيطى ۳ ‏نظم‎ * eee * خوانایی

صفحه 62:
ا ۳ ب>- سس«( هويت و حس تعلق محیط ارتباط دار ا ۲[ ‎po)‏ 1 ‎Ferre NUP Fee ara nes ae ane Tepes come nen a‏ عه حتن أسم اين محور نيز سمبلى لزأآن اثقاقات است: البته بايد به اين نكته توجه داشت كه مردمانى كه بر حسب شرايط مجبور ويا حتى ‎red ee eee epee res‏ 00 ‎Pre es peer ier cae Peege RUC Deere Se‏ فرهنكسازى در طول زمان دارد. Fee eC PCa Sey ee Pe CHENEY جهت گذران

صفحه 63:
از لحاظ یصری شاهد نظم نا همگونی در محور هستیم . شکست ۳ 1 ۱ به محور به صورتی مختش و .

صفحه 64:
لسا مقياس انسانى 0 ‏ل ل‎ De | 00000 [9 ‏ا‎ 1 es | ۳۰ ۱ وجود می آورد.

صفحه 65:

صفحه 66:
۳ خوانایی 000 ‏ا‎ cance 5250070700 0 0 08 ‏قرار دارد. ورودی نا منم محور بدون مشخصات جذب‎ ‏کننده و هنوز تابلو های راهنملیی سابق در جای خود‎ 2 ‏ا ل ا‎ ۱ 0

صفحه 67:
شاخص های کارکردی - عملکردی شاخص های ادراک محیطی 928.0% O% 90.0% 0% 0

صفحه 68:
5 تحليل داده ها طبق نتايج حاصله از يرسش نامه ها و تحليل آن هابا روش فراولنى تجمعى به صورت كعى دراعية افد هى قوواقة در قنمت قناخص ماق #التدع مردم براق بيه ‎oe‏ ل ل ER ‏م ا‎ EOC ee ee ee er اعتدال نظر مردم در ياسخ به سوالات بوده است.

صفحه 69:

صفحه 70:
chow ce Shey |

صفحه 71:

صفحه 72:
5 ل كت نقاط ضعف ۱2[ عدم استفاده از دوچرخه نبود كاربرى هاى سازكار با محيط Reve ele mel mC ers Laer ‏عدم مدیریت مطلوب در سازماندهی‎ ‏ارت‎ حضور وسایل نقلیه موتوری در محور Pore ey ‏کرپدور بصری مناسب‎ ۱ eee are are ) ‏حسين و شهدا‎ هويت مندى محور [۱ ere Bre varvan steren ac) rere mel men STel fe St

صفحه 73:
_ انتيجه كيرى و ارائه ييشنهادات

39,000 تومان