پزشکی و سلامت طب سنتی

تعیین جنسیت جنین

taeene_jensiate_janin_tabaye (2)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعیین جنسیت جنین”

تعیین جنسیت جنین

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: تعیین جنسیت جنین

اسلاید 3: نظریات «ابن سینا» در مورد تعیین جنسیت جنین:شرایط به وجود آمدن جنین نر:منی مرد گرم و زیاد باشد؛جماع در وقت مناسب و خوب انجام شود؛زن، تازه از حیض پاک شده باشد؛

اسلاید 4: شرایط به وجود آمدن جنین نر: (ادامه)منی از طرف راست مرد تراوش شود. (چرا که منی سمت راست، گرم تر و پرمایه تر از منی سمت چپ بدن است)این منی به سمت راست رحم ریخته شود؛آب پشت زن هم نسبتاً گرم و پرمایه باشد.عکس این شرایط باعث به وجود آمدن جنین دختر خواهد شد.

اسلاید 5: عوامل موثّر در افزایش احتمال پسرزایی:زنان جوان تر احتمال پسردار شدن بیشتری دارند.نزدیکی در فصل سرد یا محیط زیست سردسیر و در ایّام وزیدن بادهای شمالی انجام شود.زن و مرد غذاهای گرمی بخش بخورند و عطرها و بوهای خوشِ گرم استفاده کنند.

اسلاید 6: عوامل موثّر در افزایش احتمال پسرزایی: (ادامه)ماساژ بدن با روغن های گرم (مثل روغن زیتون یا کنجد یا سیاهدانه)زیاد شدن فاصله جماع و چیرگی شهوت بر طرفینزن و مرد زیاد آب ننوشند و اگر نوشیدند کم و کم کم بنوشند.اطاق خواب باید در نهایت خوش بویی باشد و از بوهای خوشِ گرم طبیعی مثل مشک یا عود استفاده شود.

اسلاید 7: عوامل موثّر در افزایش احتمال پسرزایی: (ادامه)زیباترین و بهترین رختخواب آماده شود.زن و مرد در هنگام نزدیکی در نهایت خوشحالی و بی غمی باشند.مرد به هنگام انزال، مردی قهرمان و خوش اخلاق و خوش قیافه را پیش خیال خود مجسّم کند.

اسلاید 8: خصوصیات مرد نمونه در تولید نرینه!تن نیرومندی داشته باشد؛ گوشت بدنش میانگین سفتی و نرمی باشد؛ منی اش پرمایه و گرم باشد؛ بیضه هایش درشت و رگ درشت باشند؛ از نزدیکی کردن ناتوان نشود؛آب پشتش از طرف راست بدن تراوش کند. گفته می شود اگر مرد خواب های جنسی زیادی ببیند جنین نر تولید خواهد کرد.

اسلاید 9: خصوصیات زن نمونه در پسر آوردن! رنگ و رو و سیمای معتدل دارد؛ بدنش نه سفت است و نه شل؛ خون عادتش غلیظ است امّا چرک آلوده نیست؛ حواس و حرکاتش بر مرام است؛

اسلاید 10: خصوصیات زن نمونه در پسر آوردن: (ادامه)نه اسهال همیشگی دارد نه یبوست دایمی؛ چشمانش بیشتر تمایل به رنگ مشکی دارند تا به میشی؛ دلشاد و بذله گوی و نیک نفس است؛ مدّت دوره ماهیانه آنها (از ابتدای یک عادت تا ابتدای عادت بعدی)کوتاه و حدّاکثر تا ۲۲ روز است.

اسلاید 11: نکته پایانی: علیرغم مطالب فوق، بهتر آن است که تسلیم مشیت الهی باشیم و با دعا و طلب خیر برای فرزندانمان، از او بخواهیم که فـرزندانی« زیـبا صـورت، زیـبا سیرت و زیبا سریرت» به ما عنایت فرماید. ان شاءاللهShiateb :منبع

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید