کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

توانمندسازی کسب و کارهای صنایع کشور

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “توانمندسازی کسب و کارهای صنایع کشور”

توانمندسازی کسب و کارهای صنایع کشور

اسلاید 1: توانمندسازي کسب و کارهای صنایع کشور

اسلاید 2: فهرست سوال کلیدی مقدمه پیمایش وضعیت کسب و کارهای ایرانیپیمایش وضعیت کسب و کارهای بین المللی چگونگی توانمندسازی کسب و کارها وظیفه دولت راه حل پیشنهادی و تطبیق آن با اسناد بالادستی

اسلاید 3: از مهمترین اهداف دولتها: تسهیل تولید ثروت و افزایش کیفیت زندگی مردمدستیابی به هدف: مستلزم بنگاه های موفق و توانمندوظیفه دولت: توانمندسازی بنگاه ها سوال: چگونه ؟ سوال کلیدی

اسلاید 4: تولید ثروت و افزایش کیفیت زندگی مردم مستلزم بنگاه های موفق و توانمند صنعتی و خدماتی است.مقدمه

اسلاید 5: پیمایش چالش های بنگاه های ایرانی بررسی وضعیت کسب و کارهای موفق در جهان (گزارشات شرکتهای موفق بین المللی، بررسی سیاستهای دولتی موفق، گزارشات مختلف: Lux Research /Forbes / Wolfe ) ارایه راهکارچگونگی توانمندسازی بنگاه ها (پيش نيازها و الزامات)

اسلاید 6: وضعیت کسب وکارهای ایرانیمديريت سنتی فرايندهاي اجرايي بازارفرصت های کسب و کاريتامین مالی شرکای استراتژیکجریان اطلاعات کسب و کاري خدمات مدیریت پتنت چالش های محیطی و کلان نام تجاری معتبر مشکلات فرهنگینیروی انسانی ناکارآمدفضای دانشگاهی نامتوازن عدم شفافیت حمایتهاتاییدیه ها و ...فقدان موفق هانبود زنجیره تامینمشکلات خاص مشکلات عام

اسلاید 7: مدیر ایرانی با دغدغه های متعدد و متفرق، آرامش ندارد. شرکتهای ایرانی نحیف و نزار، با حسرت نظاره‌گر رشد دیگران اند. نتیجه

اسلاید 8: چه باید کرد؟ ؟؟؟؟؟

اسلاید 9: نمونه موفق ایرانی

اسلاید 10: شركت دوریکا شرکت پويان شرق دوريکا 1377تولید قطعات پلاستیکی ساختمانی مدیريت : مهندس سید احسان میرعاقل طبق آمار 80% از واحدهای پلاستیک غیر فعالند.

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15: شركت دوریکا 9 شرکت توليدی 35 واحد در دست احداث پيمانکاران خارج از خوشه (بيش از 140 واحد)مونتاژکاران واحدهای کوچک خانگی (150 خانوار) شركتهاي خدماتي شركت تحقيق و توسعهمديريت و بهره وري كميته ها و تيمهاي چند تخصصي

اسلاید 16: شركت های تولیدی دوریکا (سهامی خاص)شرکت توليدی پويان شرق دوريکاشرکت توليدی کارنگ پلاستيکشرکت توليدی آزما صنعت توسشرکت توليدی بهنيک پلاستشرکت پشتيبانی و توسعهآرمان دوريکاشرکت توليدی و تحقيقاتی بنيان دوريکاشركت توليدي پويا گستر دوريكاشركت توليدي شروين پلاستشركت توليدي آريان دوريكا

اسلاید 17:

اسلاید 18: مزایای شركت دوریکا هم افزایی تجمیع فعالیتهای همگن و تولید مشترک گردش اطلاعات و تجربیات پتانسیلهای مشترک (واحدهای خدماتی مشترک)بهبود بازار داخلی و صادرات افزایش انگیزش کارکنان (جاذبه های تجمیع) افزايش قدرت تاثیر گذاری و چانه زنی محیطی - صنفی کاهش قیمت تمام شده و سربارهویت اجتماعی و فرهنگی و اعتماد به نفس بیشترایجاد برند مشترکتنوع و ماندارگی محصولافزایش امنیت و کاهش ریسک جذب خرده فروشان و عمده فروشان افزایش اعتماد، فهم متقابل و تعهد و همکاری بین شرکتها پردازش سفارشات بزرگ تقسیم هزینه آموزش و یادگیری و انتقال تجاربافزایش قدرت خرید تکنولوژی

اسلاید 19: سطح پایین نیروی انسانی عدم نهادينه شدن هویت جمعی فرسودگی ماشين آلات و تکنولوژی کمبود فضا و محل استقرار و پراکندگی جغرافيايي انحصار دولت به عنوان تنها تامين کننده مواد اوليه ابهام تسهيلات بانکی برای مجموعه های چند پارهتهديدها

اسلاید 20: شركت های خدماتی دوریکا (سهامي خاص )شرکت خدمات اداري ، پرسنلي و روابط عمومي دوريكا شركت مشاوران مالي حامي ، خدمات مالي و حسابداری شركت آرمان دوريكا ، ماشين سازي و قالبسازي شركت پويان شرق دوريكا، برنامه ريزي و راه اندازي خطوط توليد شركت آرمان گستر دوريكا ، بازرگاني داخلي و خارجي شركت خدمات حمل و نقل و تداركات دوریکا شركت بنيان دوريكا ، تحقيق، توسعه، توليد آزمايشي، كنترل و تضمين كيفيت شركت مشاوران مهندسي به سامان دوريكا ، اتوماسيون و مكانيزاسيون و مهندسي صنايعشركت سرمايه گذاري توسعه خوشه صنعتي دوريكا (در شرف تاسيس)

اسلاید 21: سرمايه‌گذاري 120 ميليون دلاري فولاد 10ميليون تني بندرعباس پالايشگاه توليد بنزين نيروگاه توليد هزار مگاوات برق با شراكت خارجي خرید سهام توافقنامه با يك شركت بلژيكي جهت خريد 40درصد از سهام LNG (گاز مايع) ايران (فاينانس 4ميليارد دلار و 20% سرمايه‌گذاري مستقيم)شركت «سرمايه‌گذاري صنعتگران، بازرگانان و كارآفرينان ايرانيان»

اسلاید 22: شبکه شرکتهای فناوری نانوبیوتکنولوژیکنسرسیوم ثنارای فناوری اطلاعات www.sanaray.com تجربه شرکتهای همگنتجربه شامتک (شبکه آزمایشگاهی ملی تحقیقات کشور)بررسی سایر تجارب مشابه

اسلاید 23: بررسی مدل کسب و کارهای موفق جهان

اسلاید 24: شرکتهای متعدد با یک هویت (برون بنگاه) جریان های دانشي، مالي، قانوني، انساني و سرمایه (برون بنگاه) مدیریت کسب و کار (درون بنگاه)بررسی کسب و کارهای موفق جهان

اسلاید 25: خرید انبوه و متمرکز مواد اولیه هم افزایی منابع (نیروی انسانی، مالی و ...) برند مشترک و استراتژی مشترک بازارشرکتهای متعدد با یک هویت خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایرانهویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 26: كاهش هزينه تمام شده با حداقل قیمت مواد و تجهيزات (پلاستیک، شکلات)، نگهداری كم هزينه‌تر و عدم نياز به تجهیزاتو تخصصهای گوناگون خرید خرد و غیر متمرکز شرکتهای ایرانی از دلالها (مواد نگهدارنده صنایع غذایی، تفلون سازها، صنایع پر کننده و ... قابلیت . رقابت با مشابه خارجی ندارند! خرید انبوه و متمرکز مواد اولیه و تجهیزات خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 27: هم فکری مدیریتی و رفع چالشها تمرکز تخصص: توان افزایی شدید و تخصص گرایی انتقال تجارب کارشناسیحل مشکل نقدینگی شرکتها ايجاد منابع تحقیق و توسعه تکمیل یا سرمایه گذاری جدید تامین منابع خطرپذیر شرکتهای ایرانی از منابع مالی هم افزا بی بهره اند.هم افزایی منابع (نیروی انسانی، مالی و ...) خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 28: تبلیغ با هزینه حداقل ایجاد کیفیت و اعتبار برای برند استراتژی مشترک فتح و ورود به بازار (کاشی ساسوالو ایتالیا) مک دونالد با برند مشترک و روش مشترک، پسران و داماد اکبر جوجه رقیب همدیگر. شرکت ساختمانی کیسون (450)، تهران جنوب و جهان پارس (1.1) در عسلویه رقابت مخرب دارند. صنایع غذایی ایران رقیب همدیگر در کانادا، عراق، افغانستان (شرکتهای تفلون، سرامیک، فرش، موتور، ماکارانی و ...) تنوع نام تجاری شرکتهای ایرانی (6000 شرکت ساختمانی در برابر 11 شرکت در آلمان)نام تجاری مشترک و استراتژی مشترک بازار خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 29: الگوگیری (Benchmarking) جريان اطلاعات (روند بازار و کسب و کاری و تشخیص فرصت) برون سپاری جريان‌هاي مالی جريان نيروي انسانيجریان های دانشي، مالي، قانوني، انساني و سرمایه خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 30: فرايند سيستماتيك و پيوسته از ارزيابي محصولات، خدمات و روشها رقباي اصلي و پيشگامان، ابزار بهبود فرايندها برنامه ريزي، جستجو، مشاهده، تجزيه وتحليل و تطبيق مدل زيراکس، موتورولا ، کداک، نيروي دريايي آمريکا و ... شرکتهای ایرانی اطلاع صحیح از رقبا ندارند. الگوگیری (Benchmarking) خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 31: اطلاعات کسب و کاری و تشخیص فرصتمنابع اطلاعاتی کسب و کاری دردسترس (صنعت فندق ترکیه و صنایع کوچک آمریکا) اطلاعات کسب و کاری در کشور محدود است.

اسلاید 32:

اسلاید 33: اهمیت برون سپاری مدیریت برون سپاری انجام استاندارد فعالیتهای برون سپرده شده شرکتهای ایرانی در هر سه جزء دچار مشکل هستند. برون سپاری

اسلاید 34: اعتبار سنجی تا طرح کسب و کار، اجرا و دریافت بازخورد، تصحیح گام ها و طراحی مسیر رشد و توسعه در جهت تجاری عامل جذب سرمایه مدیریت مناسب عامل کلیدی جذب سرمایه تغییر مدیریت در مسیر بلوغ شرکت مدیریت پتنت مشاوره شرکای استراتژیک بازاریابی شرکتهای ایرانی: عدم فرهنگ تفکر استراتژیک، عدم برنامه برای فتح یا خلق بازار، نداشتن حوزه تمرکز مشخص، نداشتن دانش مدیریت نوین، عدم تطبیق ساختار و محصول و ...مدیریت کسب و کار

اسلاید 35: شركت كوناركا: آقاي برك (موسس بيش از 30 سال سابقه­ي مديريتي و راه اندازي 13 شركت نوپا)شركت زتاكور : دكتر لوين (تجربة راه اندازي 4 شركت نوپا با تحصيلات فيزيك كاربردي)شركت نانوسيس: لاري باك (موسس بيش از 5 شركت فناوري برتر فعال در سطح بين المللي، همكاري مديريتي با شركتهای سرمايه‌گذاري خطر پذير، تحصيلات مهندسي و MBA)مدیریت با تجربه

اسلاید 36: موسس: كارآفرينان با سابقه راه اندازی، مهندسان و دانشمندان تغییر مدیریت شرکت در مسیر بلوغ شرکت فناور ایدهشرکت زایشی، توسعه تکنولوژیافزایش سرمایه، تولیدشرکت بالغ، نیازمند بازارمدیریت آکادمیکمدیریت حرفه ای

اسلاید 37: تغییر مدیریت شرکت در شرایط مختلف (ادامه) نانوسیس پس از دور اول تامين مالي مدير توسعه بنگاه (گسترش پتنت، بازاريابي و فروش بنگاه) و پس از دور دوم تامين مالي مدير مالي جديد و مدير تحقيق و توسعه با سوابق هدايت مالي شركتهاي نوپا فناور برتر براي تصميم گيري در موقعيتهاي گوناگون و متضادي مالي. اکثر شرکتهای ایرانی در مراحل مختلف با همان مدیریت اولیه اداره میشوند. خلاصه مقدمه توانمندسازی موفقها و ایران هویت مشترکجریان های ...مدیریت چالش عام یا خاص وظیفه ستاد شبکه سازی حمایتها

اسلاید 38: انتخاب شریک صحیح مبتنی بر جایگاه در زنجیره ارزش مراحل اولیه شراکت در تحقیق و توسعه مشترک، مالکیت معنوی و در مراحل انتهایی شراکت در بازار است. شرکای شرکتها متعدد و بنگاه‌هاي بزرگ و برخوردار از قابليت تعیین استاندارد آورده شرکاء: تجربه، دانش مدیریتی، شم تجاری، برند، اطلاعات، کانالهای بازار و منابع مالی زنجیره تامین با انتخاب شرکای مناسب تبدیل به زنجیره های کمتر میشود. شرکتهای ایرانی تک نفره، بدون تعامل. عدم دانش و بصیرت باعث فقدان شریک بین المللی و نمایندگی فروش و خدماتند (تسهیل کننده دسترسی با بازار). شرکای استراتژیک

اسلاید 39: سلول‌هاي خورشيدي: ماتسوشيتا فيلم‌هاي نازك انعطاف پذیر: Dupont و مؤسسات دولتي آمريكا حافظه‌هاي غير فرار: با Intel سلول‌هاي سوختي در تلفن‌ و کامپیوتر همراه و دوربين ديجيتال: Sharp

اسلاید 40: شراکت با هوندا، ژنرال موتور و فورد (سرمايه‌گذاري، قراردادهاي توسعة محصول مشترك و ساخت و توليد)

اسلاید 41: Shenen Ind. Ltd. بزرگترين توليد كننده و تأمين كنندة روغن خوراكي در اسراییل Peer less شركت معظم توليد مواد غذايي در استراليا

اسلاید 42: مدیریت پتنت (سبد پتنت)مدیریت پتنت برای دستیابی به تكنولوژي قابل اطمينان و منحصر به فرد و عامل کلیدی جذب سرمایه گذارمديريت پتنت: شناسايي، ارزيابي، انتخاب، دريافت و اشتراك‌ پتنت یا توسعه ي درون زاي آن جذب چند برابر پتنت اوليه كوناركا: از 20 به 250 پتنت در يك محصول پتنت لازمه ورود به بازار جهانی است. سبد پتنت برای بنگاه ایرانی معنادار نیست. بی اهمیتی عضویت یا عدم عضویت

اسلاید 43: شرکتهای بین المللی بهترین مشاوران کارآزموده را در اختیار دارند. هزینه مشاوره فایزر : 000/600 دلار! شرکت فایزر از مشاوره کاملا راضی بود. فرهنگ مشاوره و ارزش مشاوره شفاف، روشن و مشخص است.شرکتهای ایرانی مشاوران کارآزموده ندارند.مشاوران ایرانی از فضای کسب و کار بین المللی دور هستند. مشاوره در فرهنگ صنعتی ایرانی به معنای کارآمدی بیشتر نیست! (درگیریهای مرکز خدمات فناوری اشتهارد)مشاوره

اسلاید 44: بازاريابي شركت‌هاي فناوري برتر: بازارهاي صنعتي (شركت‌ها به جاي مصرف‌كننده نهايي) و ورود به زنجیره تامین شرکتهای بزرگشركت كاتاليتيك سولوشنز: هدف‌گيري بازار قطعات اتومبيل شركت كوناركا: شركت‌هاي بزرگ انرژي (Chevron) و Kurz اولين قرارداد همكاري با شركتهاي بزرگ، ديگر شركتهاي بزرگ را به سمت شركت نانويي كشانده است.بازار= ورود و قرار در زنجیره تامین زنجیره های تامین در کشور با نانو بیگانه اند. شرکتها توان و شرایط ورود به زنجیره های جهانی را ندارند. بازاريابي محصولات شركت‌ها

اسلاید 45: دلایل سرمايه‌گذاري: تكنولوژي قابل اطمينان شركتتيم مديريتي و علمي با تجربهاستراتژي كسب‌ و كار مبتني بر تجاري سازي الكترونيك مولكولي

اسلاید 46: دلايل سرمايه گذاري:سبد پتنت قوي مديران با تجربه موفق راه اندازي پلتفرم تكنولوژي جهت گيري تجاري شركت دانشمندان چند رشته ايشركاي تجاري برنددار

اسلاید 47: ارایه راه حل در حداقل زمان ارایه راه حل پایدار ارایه راه حل جامع وظیفه دولت: حل مشکلات کسب و کارها

اسلاید 48: نیاز به تعامل سازمانها و بنگاه ها (دولتی و غیر دولتی) برای خلق، انباشت و انتقال دانش، اطلاعات، مهارت‌ها، خلاقيت‌ها، منابع (مالی، انسانی، قانونی، تجاری و ...) در تولد، ورود،‌ اصلاح و انتشار صنعت و فناوری نیاز به کوتاه ترین راه تولید ثروت نیاز به لحاظ کردن همه عوامل توسعه صنعتی در راستای بازار نیاز به ساماندهی الگوی حمایتی دولتی نیاز به ساماندهی بازار خرید دولتینتیجه

اسلاید 49: مجموعه نهادها و بنگاه هاخدمات مورد نیازنام تجاری مشترکسامانده بازار دولتیالگوی حمایت دولتیپروتکل های شفاف همکاریجریان هم افزای دانشی، اطلاعاتی، مهارتی و منابع بازرگانی مشترکتحقیق و توسعه مشترکسرمایه گذاری مشترکشبکه های صنعتیمنابع مشترکداشتن مزایای توامان بزرگ بودن و کوچک بودن

اسلاید 50: نگاشت تعدادی از ارتباطات شرکت ها خدمات پتنت خدمات تحقیق و توسعه خدمات آزمایشگاهیبازاررصد فناوری و بازارتامين تکنولوژي تامین مالی مشاوره مدیریت و آموزش ارتباطات بنگاه صنعتی

اسلاید 51: بررسی مدل کسب و کارهای موفق نانو ایران

اسلاید 52: توليد ثروت و رفاه نيازمند صنعتي سازيصنعتي سازي نانو: ورود صنعت به فناوري نانوتوسعه پایدار اقتصاد فناوري نانو نيازمند سیاست صنعتی هوشمندانه

اسلاید 53: مقایسه صنایع نانو و شرکتهای نانو

اسلاید 54: بخش صنعت - اسناد بالادستیبرنامه های ستاد در حوزه صنعت نانو برنامه 15و 18 صنایع دارای مزیت برنامه 20 و 21 حل معضلات با نانو تشویق صنایع بزرگ برنامه 45برنامه 11 حمایت از خوشه صنعتیتهديد: صنعت علاقه ای نشان نمیدهد. فرصت: چند صنعت محدود علاقمند شدند.راهکار: ایجاد و تسهیل قابلیت تکرار صنایعی که وارد فناوری نانو شدند.

اسلاید 55: سیاست صنعتی سازی تسریع و تقویت تکرار ورود صنعت به نانو حمایت از صنایع نانو و ایجاد الگوهای موفقشناسایی ابعاد اقتصاد نانو و توسعه آن

اسلاید 56: نمونه های صنعتی يا نيمه صنعتيچگونگی فعالیت ها و بررسی 8 موردکاوي: گروه صنعتی لوله و اتصالات وحید (توليد انبوه)شرکت زرنخ (توليد انبوه) شرکت بهران فیلتر (عقد قرارداد نهايي) شرکت پرشین صنعت بهارستان (در حال انجام) شرکت تولی پرس (درگير مجوزها) شرکت صنعت سازان (توليد انبوه) شرکت ریف ایران (توليد انبوه) شرکت پلاستیک ماشین الوان (مرحله اولیه)چگونگی توسعه فناوری و مرحله تولید هر شرکت

اسلاید 57: مراحل عملیات کارفرمايي ستاد پیدا کردن صورت مساله مورد تقاضای صنعتشفاف سازی مساله رصد شرکتها، پایان نامه ها، متخصصين، پتنت ها و ...انتخاب بهترین افراد ارایه پیشنهاد فناورانه به صنعتکارفرمايي، مدیریت و حمايت مالی هوشمندانه ستادهمراهی و رفع مشکلات فني و انساني در صنعتی سازی

اسلاید 58: نمونه پایان نامه های مرتبط

اسلاید 59: نمونه شرکتهای مرتبط

اسلاید 60: گروه صنعتی لوله و اتصالات وحید

اسلاید 61: گروه صنعتی لوله و اتصالات وحیدفعالیت: فروشنده لوله و اتصالات و تولیدسایت: سوادکوه، شهرک صنعتی شورمست، www.vahidgroup.comهدف: کاهش هزینه مواد اولیه لوله فاضلاب بی صدامواد و فناوری: شرکت ریهو آلمانبازار: داخل و صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارسآشنایی با فناوری نانو: اطلاعات شرکت ریهو آغاز همکاری با ستاد: پاییز 1386قرارداد 75 میلیونی با پارسا پلیمر (دکتر باقری)

اسلاید 62: شرکت ريهو آلمان

اسلاید 63: لوله‌های PP سه لایه عایق صوت لایه وسط: ترکیبات معدنی با در صد 60% باعث عایق صوتی نانوذرات لایه میانی: افزایش خواص مکانیکی و خاصیت عایق ترکیبات معدنی اتصالات: 40% مواد معدنی: سولفات باریم و نانو ذرات.تست خواص مکانیکی: توسط شرکت وحید مورد تایید موسسه استانداردتست عایق صدا: توسط مرجع آلمانی

اسلاید 64: گزارش فعالیتهای شرکت با ستادگروه صنعتی وحید متقاضی دانش فنی تولید لوله های بی صدا 86معرفی شرکت پارسا پلیمر شریف به گروه صنعتی وحید اسفند 86جلسات متعدد با طرفین تا تهیه چارچوب همکاری مشترک طرح تولید لوله فاضلابی بی صدا با فناوری نانو، اردیبهشت 87ارسال طرح برای بررسی قابلیت تجاری شدن طرح به ستاد

اسلاید 65: گزارش فعالیتهابررسی توسط مشاوران تجاری ستاد و تایید نهایی قابلیت تجاری خرداد 87تاییدیه فنی طرح (داور: دکتر سنجانی)، تیر 87تصویب و اعلام مکتوب حمایت 50% هزینه طرح 87/4/4 تهیه نمونه و اعلام مکتوب اتمام طرح 87/10/25 و تایید ستاد اسفند 87نتایج تستهای مکانیکی شرکت و تست صدا در آلمان 88 نتایج تست عایق صدا:نمونه آلمانی ریهو 14 دسی بلنمونه ایرانی 15 دسی بلنمونه ایتالیایی 16 دسی بلتولید مستربچ پارسا پلیمر شریف و تولید صنعتی لوله های عایق 88چالش های تطبیق مستربچ و رفع چالشها 89

اسلاید 66: وضعيت فعليمیزان تولید ماهیانه: حدود 70 تن مستربچ عایق (نصف تولید شرکت پارسا پلیمر شریف)قيمت: حدود 150 ميليون تومانبازار فعلي لوله: صادراتمقايسه با قيمت لوله غير عايق: افزايش 10 تا 15% قيمت لوله با اجرای متفاوت

اسلاید 67: چالش همکاری گروه صنعتی و شرکت دانش بنیاننبود دستگاه پایلوت و نیمه صنعتی لوله و نگرانی شدید صنعتتست ها پرهزینه و صنعتی انجام شد!تفاوت آنالیز مستر بچ های مختلف عدم درک متقابل گروه فنی وحید و شرکت دانش بنیانضعف اطلاعات صنعت نسبت به مواد (نیاز به دوره آموزشي)عدم شناخت حساسيتهاي صنعت (مانند رفتار طولاني مدت مواد)

اسلاید 68: توسعه فناوری و دانش فنیدانش فنی در مالکیت گروه صنعتی وحید است. مشتریان بالقوه و بالفعلی برای مستر بچ عایق وجود داردبازارهای بالقوهدیوارهای عایقسقفهای کاذب عایقمحیطهای ضد امواج الکترومغناطیسی توسعه فناوری در اختیار گروه صنعتی وحید است.وحید انگیزه ای برای توسعه این فناوری به حوزه های دیگر ندارد.وحید به دنبال بومی سازی فناوری افزایش نفوذناپذیری لوله های حرارتی نسبت به اکسیژن است.

اسلاید 69: مزایای همکاری با گروه صنعتی حرفه ای انتقال منش و شم کسب و کاری به شرکت دانش بنیان استاندارد ایزو Quality systems برای یکنواختی محصولات شرکت پارسا پليمر به شدت به دنبال اخذ استاندارد ايزو است.کسب اعتماد به نفس در همکاري با صنعتتبدیل شرکت فناور به یک شرکت تولیدی مواد لولهایجاد زنجیره ارزش صنعت در کشور

اسلاید 70: عوامل تاثیرگذار در ورود گروه صنعتی وحید به نانوانگیزه اولیه شرکت در تامین مواد و فناوری شکل گیری و بومی سازی زنجیره تولید باور مدیران گروه وحید به توان ایرانی نقش Match Making ستاد اطلاع رسانی خدمات ستاد به صنعتوجود قابلیت نسبی راهنمایی صنعت و تولید راهکار در ستاد

اسلاید 71: تقاضا صنعت: کاهش هزینه ها پاسخگویی/راهنمایی تقاضامدل وحیداتصال عرضه و تقاضاحمایت از تعامل عرضه، تقاضا و محیطتست پایلوت داخلی/خارجیضمانت ریسک فرصت طلائی:گسترش فناوری به صنایع دیگر از طریق عامل سوم که اولویت محوری آن توسعه فناوری باشد

اسلاید 72: شرکت تولیدی تهران زر نختاسیس: سال 1384 خانم تهرانی رییس هیات مدیرهتولید انواع نخهای POY نایلونی و پلی استری مواد اولیه: پلی آمید و پلی استر به صورت گرانول جهت تولید انواع گرید نخ بازار مصرف: نخ نایلون لباس زیر و جوراب و نخ پلی استر: پیراهن و ...فرایند تولید: ذوب ریسی، استرچ کردن، کلاف و رنگ آمیزیرویکرد شرکت: صادرات به آسیا و آفریقا (چین ، زیمباوه و ...)

اسلاید 73: شرکت تولیدی تهران زر نخ (ادامه)شناخت محصول نانو از نمایشگاه اروپا آشنایی با ستاد در نمایشگاه نساجیفناوری های مورد علاقه شرکت: تولید نخ آنتی باکتریال نایلونی الیاف خنک شونده جایگزینی مواد اولیه گرانقیمت با مواد اولیه ارزان فعالیتهای در حوزه فناوری نانو:بررسی وضعیت محصول آنتی باکتریال در بازار جهانی/ شناسایی شرکتهای فعال خرید مستربچ نانویی برای تولید اولیه و تست بازارقرارداد با دکتر شریفی و رنجی جهت بومی سازی فناوری نانو و تولید

اسلاید 74: وضعیت فعلی و توسعه فناوریشرکت حقوقي مناسب براي توسعه فناوري صنعت موجود نبود. دانش فنی در اختیار زرنخ است. مشتریان بالقوه و بالفعلی برای مستر بچ ضد باکتری وجود داردبازارهای بالقوهظروف پلیمریدیوارها و سقفهای کاذب کف پوشها، وسایل و ... زرنخ انگیزه ای برای توسعه فناوری به حوزه های دیگر ندارد.

اسلاید 75: راهکارهای تکرار مدل زرنخ حضور صنعت در نمایشگاه های خارجینمایشگاه محصولات خارجی در ایراننقش Match Making ستاد (پاسخگوئی به تقاضا)حمایت مالی ستاد از قرارداهای فناورانهارایه تضمین ریسک به صنعتمکانیزم انعکاس مشکلات صنعت به دانشگاه (عرضه/ تقاضا)

اسلاید 76: تحریک تقاضا صنعت -نمایشگاهپاسخگویی/راهنمایی تقاضامدل زرنخاتصال عرضهحمایت از تعامل عرضه، تقاضا و محیطتست پایلوت با مواد اولیه خارجیضمانت ریسک

اسلاید 77: شرکت بهران فیلترزمینه فعالیت: تولید فیلترهای صنعتی، خودرو و فیلترهای نیروگاهی هدف ارتقاء کارایی فیلتر با پوشش نانو الیاف: الیاف نازکتر با افزایش كارآيي، مقاومت هوايي كم بدون افت فشار، جذب بهتر ذرات ریز معلق در سیال (حفرات بیشتر در واحد سطح) فیلترهای اصلاح شده با نانو الیاف: کاغذ سلولزی در مسیر خط تولید نانوالیاف توسط سیستم تولید نانوالیاف پوشش داده شده و پایدار می گردد و ...

اسلاید 78: جلسات متعدد ستاد با مدیران دو شرکت ستاد و حمایت از همکاری آنها پوشش نانوالیاف توسط شرکت فناوران نانو مقیاس با دستگاه نیمه صنعتی (دستگاه صنعتی با شرایط پایدارتر و محصول بهتر)تستهای هوادهی و فشار در شرکت بهران فیلتر تست Palas Puls cleaning آلمان با هزینه ستاد (10/000 یورو)تهیه دستگاه صنعتی با حمایت (وام) معاونتشرکت بهران فیلتر (ادامه)

اسلاید 79: نتایج تستها در مقایسه با فیلتر خام تغییر ناچیز افت فشار در فیلتر نانوالیاف در مقایسه با فیلتر خام افزایش حدود 20% طول عمر کاغذ نانوئی و ریزش گرد و غبارکارائی 91% فیلتر نانو برای غبار استاندارد µ 4/0، فیلتر خام 20% ذرات را عبور داده فیلتر نانوئی 9% (55% کاهش)ارتقاء کاغذ فیلتر از کلاس 7 به 8 بدون افزایش افت فشار کاغذ فیلتر نانو افت خواص مکانیکی و فیزیکی ندارد.

اسلاید 80: وضعیت فعلی همکاریتحريم: واردات کاغذ بي کيفيت فيلتر و بهينه سازي آن با الکتروريسندگيدر حال مذاکره خرید دستگاه با قابلیت پوشش‌دهی 1000 متر مربع در ساعت قیمت تقریبی 450 میلیون تومانخرید خدمات حدود 150 تومان به ازاء هر متر مربعبازار بيش از 000/100 متر مربعي فيلترفناوري انحصاري در اختيار فيلتر بهرانبخشي از فناوري از پتنت خواني قابل دستيابي است. براي صادرات شايد مشکل ايجاد شود.

اسلاید 81: تحریک تقاضا صنعت –ملاقات پاسخگویی/راهنمایی تقاضامدل فیلتر بهرانتعامل عرضه و تقاضاحمایت از تعامل عرضه، تقاضا و محیطتست محصول نیمه صنعتی

اسلاید 82: پرشین صنعت بهارستان

اسلاید 83: پرشین صنعت بهارستان

اسلاید 84: پرشین صنعت بهارستان (در مرحله انجام)مدير عامل: سيد جواد ميرحيدري (کارآفرين و صادرکننده نمونه)محصولات: بزرگترین تولید کننده سطل زباله شهری در خاور میانه سرمايه حدود 10 ميليارد تومان و مساحت 8400 متر مربعورود به فناوری نانو: پاسخگویی به مشتریان ترک (سطل بدون بو) هدف: تولید سطل زباله ضد بو، ضد شعله و خود تمیزشونده با استحکام بالا)

اسلاید 85: بازار ايران در حال گسترش: مصرف شهر تهران سالانه 30 هزار عدد مصرف کشور (700 شهر) بازار سه ساله ايران: 1100 ميليارد تومان سطل زباله 1100 ليتري: ايراني 000/130 تومان خارجي 000/300 تومان + هزينه حمل و نقلپرشین صنعت بهارستان

اسلاید 86: قرارداد فناورانه: دکتر شريفي 46 ميليون تومانبهبود خواص مکانیکی کامپوزیتها (مقاوم به سایش، ضد خوردگی و استحکام): افزودن نانو مواد رس و سیلیکا پلیمرهای ضد حریق (آتش گیری سخت با سرعت اشتعال پایین): افزدون نانوکلی، خاک رس و ترکیبات هیبریدی فسفری پلیمرهای آنتی باکتریال: ذرات نانو نقرهخود تمیز شونده: دی اکسید تیتانیومتوسعه فناوري نانو

اسلاید 87: تست بهبود خواص مکانیکی سطل زباله: مثبت تست ضد باکتري بودن: مثبتتست ضد حریق: در حال انجام توسط پژوهشگاه پليمربخش خود تمیز شونده به علت مشکلات فني از قرارداد حذف گرديد. نتايج توسعه فناوري نانو

اسلاید 88: راهکارهای تکرار مدل پرشین صنعت تحریک تقاضا بازار داخل - تدوین استاندارد تسهیل بازاریابی بین المللی بازارسازی نهادهای عمومی و دولتی نقش M atch Making ستاد

اسلاید 89: ریف ایران

اسلاید 90: ریف ایران لعاب، کاشی، رزینها و رنگ هدف: کاهش قیمت با نانو و جایگزینی مواد وارداتی از کشورهای غربیفناوری: استفاده نانوکلی کلوزیت جای مونومر استایرن و اسید آکریلیکسود نیمه صنعتی: 5% تا 10% افزایش سود منبع فناوری: پایان نامه دانشگاهی (اهمیت جهت دهی پایان نامه ها)تعریف پایان نامه: تعامل بلند مدت استاد با شهرک صنعتی اصفهانداراي تاييد کفا

اسلاید 91: وضعيت فعلي ریف ایرانتوليد رنگ ترافيکي نانويي: 50 تن مهرماه به قيمت 130 ميليون تومانخريدار: شرکت عرف ايران و سورهقيمت هر کيلو: 2580 تا 3000 تومانکاهش قيمت مواد تمام شده باعث عدم تغيير قيمت رنگ شده است.ظرفيت فعلي: ماهيانه 100 تن قابل گسترش بدون محدوديتقيمت خريد فناوري: 300 تا 400 ميليون تومانمالکيت معنوي پتنت: 50% شرکت، 25% آقاي لقايي و 25% مدير تحقيق و توسعهبرنامه توسعه: لعاب آنتي باکتريال و رنگهاي سيليکوني نانو کلي

اسلاید 92: راهکارهای تکرار مدل ریف ایرانمشوق بیشتر برای پایان نامه پاسخگو به صنعتحمایت مالی برای عملیاتی شدن آنهامشوقهای ملی برای صنایع بزرگ

اسلاید 93: معضل صنعتپاسخگویی/راهنمایی تقاضاراهکار تکرار مدل ریف ایرانارایه راهکار

اسلاید 94: تولی پرسمدیر تحقیق و توسعه: دکتر خان محمدیهدف: کاهش هزینه مواد اولیه و تکیه بر مواد داخلی در شرایط تحریمفناوری: جایگزینی نانوذرات آهن به جای اکسیدانت وارداتی شویندهسود آوری: در ابعاد میلیارد تومانلوتوس پارس تامین کننده نانوذرات آهنحمایت ستاد: حمایت اطلاعاتیپيگير کفا (25/8 نقصي پرونده) و درگير چالش مجوزهانبود مدير تحقيق و توسعه روند توسعه را کاهش داده است.

اسلاید 95: راهکارهای تکرار مدل تولی پرساطلاع رسانی کسب و کاریفرصتهای صنعتی سازی نانو:نانو باعث کاهش هزینه تولید میشود.نانو نیاز به ماده استراتژیک را رفع میکند (مقابله با تحریم) تسهیل مجوزها - در مقابل واردات که قاچاق میشود.تشویق وارد کننده به تولید داخل

اسلاید 96: صنعت سازاناز بزرگترین تولید کننده ظروف پلاستیکی آشپزخانه در ایرانوارد کننده انواع ظرف آنتی باکتریال کره ای هدف: تولید ظروف آنتی باکتریال (تکمیل سبد محصول)چالش مجوزها / مراکز مورد تایید برای تستهای مختلف

اسلاید 97: راهکارهای تکرار مدل صنعت سازاناطلاع رسانی به صنعت در مورد جدیدترین محصولاتتشویق تبدیل واردات به تولید داخلدستور العملهای کاری مانند کسب مجوزها

اسلاید 98: جمع بندی و نتیجه گیری

اسلاید 99: بازیگران صنعتی سازی فناوری نانو

اسلاید 100: چرا واسطه های فناور وجود ندارند؟نبود ساز و کار فرصت شناسی در نهادهای متولینبود نظام مزد و پاداش برای واسطه فناورنیاز به تخصص گسترده در حوزه های متنوع

اسلاید 101: اقدامات لازم برای صنعتی سازیاستخراج نیازهای فناورانه صنعت بر اساس ارزش افزوده:فرصتهای فناورانه (ایجاد، توسعه و بومی سازی فناوری)فرصت های مواد و تجهیزات وارداتی (جایگزینی واردات با تولید داخل، ایجاد زنجیره ارزش صنعت در داخل، عدم وابستگی و ....)فرصتهای کاهش قیمت (جایگزینی مواد گرانقیمت، افزایش کیفیت مواد و ...)فرصتهای استراتژیک (موارد تحریم یا ...)اطلاع رسانی به شرکتهای فناوراعلام سیاستها و خدمات ستاد به صنعت و شرکت فناورانتخاب بهترین مجموعه های حقیقی یا حقوقی مدیریت تولید راه حل

اسلاید 102: اقدامات لازم برای صنعتی سازی (ادامه)اتهیه چارچوب همکاری مشترکتهیه طرح پیشنهادیبررسی طرح توسط مشاوران تجاری تاییدیه فنی طرح تعیین چارچوب حمایتی دولت/ ستاد و تصویب و اعلام آن انجام طرح و تهیه نمونه اولیه و تستهای مقدماتیتستهای داخلی و خارجیتولید اولیه و رفع چالش های اولیه حل چالش های همکاری تا حصول به نتیجه

اسلاید 103:

اسلاید 104: نقش ستاد در تقویت بازیگران صنعتی سازتخصیص منابع مالی و انسانی مشخص برای صنعتی سازیتوانمندسازی نیروهاافزایش قابلیت تشخیص و تحلیل فرصت برای راهنمایی صنعت مدیریت تولید راه حل قابلیت مرتبط سازی نیازها و راه حلهاتقویت هسته فعلی در ستاد به منظور پایدارسازی و تشکیل کسب و کار مستقلهدف: تبدیل شدن به بنگاه واسطه با کسب و کار محوری توسعه فناوری

اسلاید 105: نقش ستاد در تقویت بازیگران صنعتی سازتخصیص منابع مالی و انسانی مشخص به ایجاد عامل های حرفه ای صنعتی ساز تقویت هسته فعلی در ستاد به منظور پایدارسازی و تشکیل کسب و کار مستقلهدف: تبدیل شدن به بنگاه واسطه با کسب و کار محوری توسعه فناوری توانمندسازی نیروهای عامل صنعتی سازافزایش قابلیت تشخیص و تحلیل فرصت برای راهنمایی صنعت مدیریت تولید راه حل قابلیت مرتبط سازی نیازها و راه حلهاواسطه

اسلاید 106: وظایف عامل صنعتی ساز Match Makerاستخراج نیازهای فناورانه صنعت بر اساس ارزش افزوده:فرصتهای فناورانه (ایجاد، توسعه و بومی سازی فناوری)فرصت های مواد و تجهیزات وارداتی (جایگزینی واردات به تولید داخل، ایجاد زنجیره ارزش صنعت در داخل، عدم وابستگی و ....)فرصتهای کاهش قیمت (جایگزینی مواد گرانقیمت، افزایش کیفیت مواد و ...)فرصتهای استراتژیک (موارد تحریم یا ...)اطلاع رسانی به شرکتهای فناورانتخاب بهترین شرکت فناور تهیه چارچوب همکاری مشترکاعلام خدمات ستاد به صنعت واسطه

اسلاید 107: تحریک بازار داخلیتعیین استانداردترویج مبتنی بر بازارسازی (مانند بهینه سازی)حمایت از تبلیغات و ...تایید کیفی ادعا فنی بنگاه ها (شبیه OECD)تسهیل مجوزها (دلایل عدم صدور مجوز) نمایش محصولات نانو حضور صنعت در نمایشگاه خارجینمایشگاه محصولات خارجیتشویق و حمایت از پایان نامه صنعتینقش بخشهای ستاد در صنعتی سازیستاد نانو

اسلاید 108: تضمین تعهدات بنگاه ها (صندوق ضمانت)گزارشات دوره ای توانمندیها - قابلیتهانیاز حقوقی: مالیات، مجوز، ماده 37-41 حمایت از قراردادهای فناورانهتضمین ریسک به صنعت حمایت و تقویت توان فنی-مالی شرکتهای فناور همکار صنعتنقش بخشهای ستاد در صنعتی سازیصنعتشرکت فناور

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید