کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

تولید در کلاس جهانی

tolid_dar_kelas_jahani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تولید در کلاس جهانی”

تولید در کلاس جهانی

اسلاید 1: سیستمهای اطلاعاتی مدیریت مدیریت اجرایی – نیمسال اول 86-85ارائه : مهرداد خمسه پورتوليد در كلاس جهاني

اسلاید 2: تولید در کلاس جهانی چه معنایی دارد؟توليد در كلاس جهاني(WCM) واژه اي است كه براي تعريف بهترين توليدكنندگان در جهان به كار رفته است.توليد در كلاس جهاني يعني يك نگرش جهاني نسبت به بازار و روابط با مشتريان.توليد در كلاس جهاني يعني توسعه كالا و خدمات در سطح و كلاس جهاني.به طور كلي توليد در كلاس جهاني شامل يك سري فعاليتها و روشهاي ساخت در سطح جهاني است.

اسلاید 3: روشهاي ساخت در سطح جهاني عبارتند از:دستيابي سريع به تغييرات مثبت .توليد ناب و توليد پيوسته .مديريت كيفيت جامع .نگهداري به روز و جامع .ارزيابي جامع عملكرد كاركنان و درگيركردن جامع كاركنان در امور سازمان .

اسلاید 4: علل وجودي ساخت در كلاس جهاني 1 - رشد سريع ارتباطات؛ 2 - منفعت طلبي سرمايه داران؛ 3 - توسعه و رشد وسايل حمل و نقل؛ 4 - سلطه طلبي صاحبان قدرت.

اسلاید 5: 20سوال سنجش سطح تولید در کلاس جهانی : 1 - آيا شمـا مشتـريانتـان را به مـوقع راه مـــــي اندازيد؟ 2 - آيا تمـام افرادي كه در سازمان شما كار مـي كنند مشتريان كليدي شما را مي شناسند؟ 3 - آيا تمام كاركنان شما از اختيارات كافي براي بهبود و يا حل مشكلات مشتريان برخوردارند؟ 4 - آيا براي كنترل زنجيره تامين از كانبان (كارت) استفاده مي كنيد؟

اسلاید 6: كانبان چیست؟ واژه كانبان يك واژه ژاپني است كه ترجمه آن معادل كارت يا علامت در فارسي است و این کارتها در حین عملیات مونتاژ برروي كانتينـر (جعبـه) هاي محصول يا قطعـات نيــم ساخته قرار مي گيرد .

اسلاید 7: 6 - آيا اكثر تجهيزات شركت را به گونه اي چيدمان كرده ايد كه فاصله ميان عمليات متوالي به حداقل برسد؟ 7 - آيا هنگامي كه ساخت محصول، اقتصادي بوده، زمان راه اندازي توليدات را كاهـــش داده ايد و يا درصدد كاهش اين زمان هستيد؟ 8 - آيا براي رسيدن به سطح يك توليدكننده در كلاس جهاني كاركنان را آموزش داده ايد؟9 - آيا كاركنان شما در انجام امور از خلاقيتشان استفاده مي كنند؟ 10 - آيا برنامه اي براي كاهش اموري داريد كه ايجاد ارزش افزوده نمي كنند؟

اسلاید 8: عوامل افزايش هزينه در خط توليد انتظارحمل و نقل فرايندهاي غيرمناسب موجودي غيرضروري حركات غيرضروري ضايعات توليد مازاد

اسلاید 9: 11 - آيا تعداد تامين كنندگانتـان را محــــدود كرده ايد؟12 - آيا در شركت شما فرهنگ كيفيت جامع وجود دارد؟ 13 - آيا فرايند و محصولات، در حيطه رواداري (تولرانس) مجاز قرار دارند؟14 - آيا در سازمان هركسي اين توانايي را دارد كه خط توليد را متوقف كند؟ 15 - آيا امور مهم و ويژه اي كه مصون از خطا باشد در سازمان خود داريد؟

اسلاید 10: ویژگیهای مديريت كيفيت جامع توجه زياد به مشتري .توجه به بهبود مستمر .بهبود كيفيت همه كارهاي سازمان .سنجش با اندازه گيريهاي دقيق .تفويض اختيار.

اسلاید 11: 16 - آيا اكثر افراد سازمان نسبت به نگهداري تجهيزاتي كه با آن كار مي كنند از خود احساس مسئوليت نشان مي دهند؟17 - آيا سياستي براي برطرف كردن آلودگيهاي صوتي و پاكيزه و منظم كردن (سازماندهی) محيط كارداريد؟18 - آيا در طراحي محصولات به قابليت ساخته شدن آنها توجه مي كنيد؟ 19 - آيا در زمينه خدمات دهي به مشتريان در شركت، يك فرهنگ بهبود مستمر وجود دارد؟ 20 - آيا در سازمان راهكاري براي اينكه پيشنهادات كاركنان را سريعاً و به طور موثر دريافت و سپس ارزيابي كنيد وجود دارد؟

اسلاید 12: سازماندهي محيط كارخانه فرايندي است كه هدف آن آشكارسازي مشكلات پنهان و كاهش اين مشكلات در شركت بوده و شامل پنج اصل زیر است : شفافيت و ساده سازيمكان يابي تميزكاري نظم مشاركت

اسلاید 13: نتيجه گيري - مديران با جواب به سئوالات ذکر شده خواهند توانست در هر مورد، درجه انطباق سازمان موردنظر خود را موردسنجش قرار داده و سپس با بررسي بيشتر به اين مهم بپــــردازند كه چگونه مي توان نقاط قوت را بيشتر تقويت كرده و نقاط ضعف خود را بپوشانند تا خود را بيشتر به معيارهاي توليدكننده جهاني نزديك كرده و از مزاياي آن بهره مند گردند. - توليدكنندگان ما به نوبه خود ناگزير به اصلاح روشهاي سنتي؛ ناكارآمد و غيراثربخش گذشته خود و اخذ رويكردي جديد در سياستهاي توليدي هستند. سياستهايي كه تمركز اصلي آنها بر محوريت مشتري و حــــــذف فعاليتهايي است كه ارزش افزوده ايجاد نمي كنند.

اسلاید 14: جمع بندی : تنها با رويكرد تولید در سطح جهانی است كه توليدكنندگان خواهند توانست با رقباي جهاني خود به رقابت بپردازند چرا كه در وضعيت جهاني شده صنعت، يك توليدكننده چه در بازارهاي جهاني حضور پيدا كند و چه تنها در يك محدوده خاص فعاليت داشته باشد بايد با شركتهاي جهاني كه وارد حيطه فعاليت او مي شوند به رقابت بپردازد و ازاين جهت است كه ناگزير از توليد در كلاس جهاني خواهدبود .

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید