علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

تکنیک های ترمیم فجایع در سیستم های پایگاه داده

technichaye-tarmime-fajaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : ۲۰ اسلاید پایگاه داده ها بالقوه در معرض آسیب است. انواع نقص (عیب) و در نتیجه خرابی ممکن است در پایگاه داده ها بروز کند. سیستم مدیریت پایگاه داده ها باید بتواند, در صورت بروز خرابی, پایگاه داده ها را ترمیم و آسیبها و خسارات وارده بر آن را جبران کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
707 بازدید, 1 دانلود

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. amin.jalaei

    میشه منابه این فایل رو بگید

نظر خود را بنویسید

تکنیک های ترمیم فجایع در سیستم های پایگاه داده

اسلاید 1: تكنيك هاي ترميم فجايع در سيستم هاي پايگاه داده

اسلاید 2: 2مقدمهپايگاه داده ها بالقوه در معرض آسيب است. انواع نقص (عيب) و در نتيجه خرابي ممكن است در پايگاه داده ها بروز كند. سيستم مديريت پايگاه داده ها بايد بتواند, در صورت بروز خرابي, پايگاه داده ها را ترميم و آسيبها و خسارات وارده بر آن را جبران كند.

اسلاید 3: 3تعريف ترميمبازگرداندن پايگاه داده ها به وضع سازگاري كه درست قبل از بروز خرابي داشت. به بيان ديگر به آخرين وضع سازگار, به گونه اي كه اثري از خرابي در آن نباشد.

اسلاید 4: 4دسته بندی خرابيهاخرابي سيستمي سبب مي شود تا حداقل يك و معمولاً تمام تراكنش هاي در حال اجرا در سيستم آسيب ببينند ولي داده هاي ذخيره شده در حافظه جانبي دچار خرابي نمي شوند. مثل خرابي ناشي از قطع جريان برق خرابي هاي رسانه اي سبب ايجاد خرابي در تمام يا قسمتي از داده هاي ذخيره شده در حافظه مانا مي شود و حداقل روي آن دسته از تراكنش هايي كه در حال استفاده از داده ها هستند تأثير مي گذارد.

اسلاید 5: 5

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان