tip_haye_shakhsiyati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تیپ های شخصیتی”

تیپ های شخصیتی

اسلاید 1: تیپ های شخصیتی personality typesمحمدحسین نادری

اسلاید 2: 1-واقع گرا(: (Realismافرادواقع گرافعالیتهایی راترجیح می دهندکه شامل کارعملی مرتب ومنظم باماشین،ابزارآلات ،حیوانات وسایرموجودات زنده می باشد.این افراد اغلب تمایل دارندازفعالیتهای اجتماعی یا آموزشی مثل تدریس،مشاوره،پرستاری یا اطلاع رسانی دوری کنند.این گرایشهای رفتاری افرادواقع گرابه نوبه خود موجب کسب کارایی درامورفنی،مکانیکی،کشاورزی والکترونیکی وکاستیهایی درامورفردی وآموزشی می شود.افرادواقع گرابرای پول،ثروت وموقعیت ارزش بسیارزیادی قایل هستند.

اسلاید 3: 2-جستجوگر(Explorer):این افراد گرایش به فعالیتهایی دارند که شامل بررسی موشکافانه،مشاهده ای،خلاقانه ونمادی پدیده های جسمانی،زیست شناختی وفرهنگی می شود تابتوانند چنین پدیده هایی رادرک کنند وکنترل نمایند. این افراد ازفعالیتهای اجتماعی تکراری دور می کنند.این گرایش رفتاری افراد جستجوگرمنجربه کسب کارآیی علمی،ریاضی ونقص تواناییهای رهبری درآنها می شود.اینهاخودراهوشیار،انتزاعی ،پیچیده، کنجکاو،مستقل ،دقیق منطقی وپژوهشگر می بینند.

اسلاید 4: 3-هنری((Art:این افراد فعالیتهایی راترجیح می دهند که آزاد،دارای ابهام ونامنظم بوده وشامل دستکاری موادجسمانی،کلامی یاانسانی برای خلق ویاتولیدات شکلهای هنری است.افرادهنری ازفعالیتهای عادی وهماهنگ با قواعد اجتناب می کنند.این گرایشهامنجربه کسب کارآییهای هنری،موسیقی، نمایشنامه، آهنگسازی یاخلق آثارهنری دیگرونقص در کارایی تجاری ودفتری می گردد.اینهاخودرا بیانگر،اصیل،شهودی،ناهمگون باجمع،درونگرا، مستقل، هیجانی وحساس می بینند وبه ابرازخلاقانه ایده ها ، هیجانات واحساسها اهمیت می دهند.

اسلاید 5: 4-اجتماعی(Social):این افرادبدنبال فعالیتهایی هستند که شامل ارتباط با دیگران برای آگاه ساختن،آموزش دادن،رشد و توسعه دادن،مراقبت یاتعلیم دیگران است.اینها ازفعالیتهای منظمی که شامل ابزار،موادویاماشین می شود اجتناب می کنند.این گرایشهای رفتاری منجربه مهارتهای بین فردی و آموزش ونقص درتوانایی باکارهای فنی ودستی می گردد.این افرادخودراهمیار،همدم،بخشنده،کمک کننده،ایده آل گرا، مسئول،موقع شناس،آگاه وگرم می بیند وبه پرورش وتوسعه رفاه دیگران وخدمات اجتماعی اهمیت می دهند.

اسلاید 6: 5-متهور(Intrepid):این افراد فعالیتهایی را تجیح میدهند که شامل ارتباط با دیگران برای به دست آوردن اهداف سازمانی یا اقتصادی است و از فعالیتهای علمی،ذهنی و پیچیده دوری می کنند.این گرایش ها منجر به کسب کارایی های کلامی،رهبری،بین فردی و در عین حال نقص در توانایی های علمی میشود.افراد متهور خود را پرخاشگر،جاه طلب،سلطه گر،پرانرژی،برون گرا،خوش بین،معروف،دارای اعتماد به نفس،پرحرف و اجتماعی می بینند و برای دستاوردها و موقعیت های اجتماعی اهمیت و ارزش بالایی قائل هستند.

اسلاید 7: 6-قراردادی(Contract):این افراد فعالیت هایی را ترجیح می دهند که شامل کارهای منظم،مرتب و از پیش تعیین شده مثل تایپ،ورود داده ها به کامپیوتر یا نوشتن باشد.این افراد از کارهای سازمان نیافته و مبهم دوری می کنند.این گرایش ها موجب کسب انواع توانایی های امور دفتری و محاسبه کردن و عدم کارایی در توانایی های هنری می شود.افراد قراردادی خود را دقیق،منظم و همنوا می دانند.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید