منابع انسانی و مشاغل

جستجو و نجات در سیلاب _ آتش نشانی

nejat_dar_seylab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جستجو و نجات در سیلاب _ آتش نشانی”

جستجو و نجات در سیلاب _ آتش نشانی

اسلاید 1: تقدیم به همه کسانی که تقسیم خنده ها وترمیم گریه ها را پیشه راه خویش قرار داده اند.

اسلاید 2: Search And Rescue in Floodجستجو و نجات در سیلاب

اسلاید 3: سیل ، شایعترین حادثه طبیعی در دنیا محسوب می شود. و تقریبا در تمامی کشور های جهان وجود دارد . کشور ما نیز از این امر مستثنی نبوده و مناطق شهـــری و روستایی بسیاری در معرض خطر سیل قرار دارند . عدم رعایت مقررات ایمنی در ساخت و ساز ها و استفاده بی رویه از منابع طبیعی و تخریب جنگل ها ، بسیاری از مناطق کشور را در برابر سیلاب ها آسیب پذیر ساخته است. مقدمه

اسلاید 4: بیش از هفتاد درصد حوادث مربوط به سیلاب ، در دو کشور هند و بنگلادش روی می دهد و نسبت به سایر سوانح بیشتر موجب مرگ و میر می شود.

اسلاید 5: حرفه نجات در سیلاب همواره با خطر همراه بوده وافراد درگیـر با آن ، با علم این واقعیت ، این کار را به عنـوان یک رویارویی و مبـارزه همیشگی پذیرفته اند.قابل توجه نجاتگران محترم :

اسلاید 6: بررسی صحنه های سیل و خطرات بالقوه موجود در آن، از قبیل آب گرفتگی وسیع و عمیق منطقه، خطر خفگی و غرق شدگی و محاصره در آب و غیره همگی از جمله مواردی هستند که لزوم آشنایی نجاتگران سیل را با فنون شنا و وسایل عمده نجات در آب ضروری و در مواردی حیاتی می نماید .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید