سایر تحقیق و پژوهش

حیواناتی با توانایی های خارق العاده

hivanat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “حیواناتی با توانایی های خارق العاده”

حیواناتی با توانایی های خارق العاده

اسلاید 1: حیواناتی با توانایی های خارق العاده

اسلاید 2: قورباغه چوبیاین قورباغه ها معمولاً در گرجستان و قسمت های شمالی آلاسکا یافت می شوند و در نواحی بسیار سرد زندگی می کنند. آن ها دمای سخت و شدید زمستان در این نواحی را طاقت می آورند. خون آن ها حاوی یک ماده ضد یخ است که از بدن شان مراقبت می کند. آن ها در دمای بسیار کم هوا یخ می زنند و دوباره یخ بدن خود را آب می کنند و می توانند چند بار در سال این اتفاق را تجربه کنند.

اسلاید 3: گوزن شمالی که چشم هایش به رنگ آبی تبدیل می شودبینی این حیوانات در سرمای هوا قرمز نمی شود اما چشم های آن ها قابلیت تغییر رنگ دارد. قسمت داخلی چشم آنها در فصل زمستان به رنگ آبی تبدیل می شود و باعث می شود که در نواحی تاریک، نور بیشتری داشته باشند. در فصل بهار دوباره چشم آن ها به رنگ زرد تبدیل می شود که یکی از ویژگی های اعجاب انگیز این حیوانات می باشد. علت آن هم این است که سلول های داخل چشم آنها حساسیت زیادی نسبت به نور دارد.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید