خدمات پس از فروش در شرکت های خودروسازی
اسلاید 1: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering1PDEPDEAfter Sales Servicesتهيه شده در: مديريت بازاريابي و فروشاداره بازاريابي و تحقيقات بازاركارشناس توسعه محصولتير ماه 84PDEPDEواحد بازاريابيخدمات پس از فروش در شرکتهاي خودروسازيكد گزارش :MA-M-PDE 84-23شماره نسخه : 1
اسلاید 2: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering2تعاريفخدمات پس از فروش : عبارتست از کليه خدمات پس از فروش يک محصول از قبيل گارانتي ، وارانتي ، انجام تعميرات و تامين لوازم يدکي مطابق ضوابط شرکت سازنده خودرو جهت تضمين کارکرد مطلوب محصول مي باشد .گارانتي : به مجموعه خدمات از پيش تعريف شده اي اطلاق مي گردد که در يک دوره زماني يا طي مسافت مشخصي ، انجام آنها به طور رايگان از سوي شرکت سازنده تضمين مي گردد .وارانتي : به مجموعه خدمات از پيش تعريف شده اي اطلاق مي گردد که از تاريخ تحويل خودرو ، حداقل به مدت 10 سال انجام آنها از سوي شرکت خودروساز تضمين مي گردد .
اسلاید 3: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering3شرکتهاي خدماتيايران خودرو : اين شرکت خدمات خود را از طريق شرکت ايساکو ارائه مي نمايد .سايپا : اين شرکت خدمات خود را از طريق شرکت سايپا يدک ارائه مي نمايد .پارس خودرو : اين شرکت خدمات خود را از طريق شرکت گسترش خدمات پارس خودرو ارائه مي نمايد .زاگرس خودرو : اين شرکت خدمات خود را از طريق خود شرکت ارائه مي نمايد .کيش خودرو : اين شرکت خدمات خود را از طريق خود شرکت ارائه مي نمايد .کرمان خودرو : در خصوص خودروي هيوندايي خدمات از طريق شرکت پرستوي آبي ارگ صورت مي گيرد .و نيز در خصوص خودروي GOL اين خدمات از طريق شركت مديران پارس و جهت خودروي MVM 110 توسط شركت مديران خودرو ايده آل صورت مي گيرد . خودروسازي مرتب : اين شرکت خدمات خود را از طريق شرکت مرتب خودرو ارائه مي نمايد .گروه بهمن : اين شرکت خدمات خود را از طريق خود شرکت ارائه مي نمايد .ايرتويا : اين شرکت خدمات خود را از طريق خود شرکت ارائه مي نمايد .بن رو : اين شرکت خدمات خود را از طريق خود شرکت ارائه مي نمايد .
اسلاید 4: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering4IRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROIRAN KHODROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه شخص ثالث 800 ~ 1200 3000018 ماهPEYKANبيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500 3000018 ماه405 GLXبيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500 3000018 ماه405 GLIبيمه شخص ثالث 800 ~ 1500 3000018 ماه1600 RDبيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500 3000015 ماه206کارت طلايي شامل بيمه بدنه ، تصادفات ، آتش سوزي ، صاعقه ، انفجار و سرقت کلي و جزئي و شکست شيشه و ريزش آوار و مواد شيميايي و اسيدي مي باشد - بيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500يک سال6000036 ماهSAMANDکارت طلايي شامل بيمه بدنه ، تصادفات ، آتش سوزي ، صاعقه ، انفجار و سرقت کلي و جزئي و شکست شيشه و ريزش آوار و مواد شيميايي و اسيدي مي باشد - بيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500يک سالنامحدود36 ماهSAMAND LXکارت طلايي شامل بيمه بدنه ، تصادفات ، آتش سوزي ، صاعقه ، انفجار و سرقت کلي و جزئي و شکست شيشه و ريزش آوار و مواد شيميايي و اسيدي مي باشد - بيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500يک سال3000018 ماهPARSکارت طلايي شامل بيمه بدنه ، تصادفات ، آتش سوزي ، صاعقه ، انفجار و سرقت کلي و جزئي و شکست شيشه و ريزش آوار و مواد شيميايي و اسيدي مي باشد - بيمه شخص ثالث 1500 ~ 2500يک سال3000036 ماهPARS ELX
اسلاید 5: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering5ايران خودرو برخي ازموارد موجود در خدمات کارت طلايي خودروهاي سمند و پژو پارس به شرح ذيل مي باشد :پرداخت هزينه توقف در تعمير گاه (بيش از 48 ساعت توقف)پرداخت هزينه و يا انتقال رايگان سرنشينان خودروي حادثه ديده به نزديکترين شهرجبران خسارت وارده به خودرو ، ناشي از سوانح و تصادفاتجبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودروتضمين کيفيت و دوام رنگ خودروي حادثه ديدهجبران خسارات وارده به خودرو شامل خسارات ناشي از افت قيمت آن نمي شودجلا و براق نمودن رنگ خودرو در تعهد خدمات کارت طلايي نمي باشد مگر در مواردي که خودرو دچار حادثه گرديده و نياز به رنگ مجدد داشته باشدتعمير و تعويض روکش صندلي ها و تودوزي خودرو جزو تعهدات کارت طلايي نمي باشداعتبار کارت طلايي يک سال بوده و ارتباطي با مسافت طي شده خودروي شما ندارددر موارد سرقت CD CHANGER ، لاستيک زاپاس ، آچار چرخ و يا جک ، فقط در صورتي خسارت پرداخت خواهدشد که به گواهي مقامات انتظامي درب صندوق عقب يا قفل آن شکسته شده باشد .
اسلاید 6: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering6ايران خودرو سوانح و حوادث در کارت طلايي :برخورد جسم ثابت يا متحرک به خودروواژگوني يا سقوط خودروريزش آواربارش تگرگآتش سوزيصاعقهانفجارطوفان سيل
اسلاید 7: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering7ZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROZAGROS KHODROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودرو بيمه بدنه کامل ، شخص ثالث ، و سرقت (يکساله) رايگانهر 5000 تا 60000800 ~ 1000 5000024 ماهPROTON M41 بيمه بدنه کامل ، شخص ثالث ، و سرقت (يکساله) رايگانهر 5000 تا 60000800 ~ 1000 5000024 ماهPROTON M44
اسلاید 8: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering8KISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROKISH KHODROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه بدنه هر 2000 تا پايان گارانتي 2000012 ماهSINAD 2
اسلاید 9: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering9BAHMAN GROUPBAHMANBAHMANBAHMANBAHMANBAHMANBAHMANBAHMANتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه بدنه رايگان( 40% ) - بيمه شخص ثالثهر 10000 تا پايان گارانتي500~1500 6000036 ماهPAJEROبيمه شخص ثالثهر 10000 تا پايان گارانتي500~1500 6000036 ماهMAZDA 323
اسلاید 10: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering10KERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROKERMAN KHODROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه بدنه رايگان( 40% ) - بيمه شخص ثالث هر 5000 تا پايان گارانتي 5000024 ماهGOLبيمه بدنه رايگان - بيمه شخص ثالث 3000018 ماهMVM 110اين خدمات شامل لاستيک و باتري نمي باشد 500002 ماهVERNA
اسلاید 11: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering11PARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROPARS KHODROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبا بيمه شخص ثالثهر 20000 تا پايان گارانتي800~3000 4000024 ماهMAXIMAبا بيمه شخص ثالث800~3000 2000012 ماهPICKUPبا بيمه شخص ثالث 800~3000 2000012 ماهRONIZبا بيمه شخص ثالث 800~3000 2000012 ماهSERANZAبا بيمه شخص ثالث 800~1200 3000018 ماهPK
اسلاید 12: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering12پارس خودرورنگ خودرو : رنگ خودرو داراي 3 سال گارانتي مي باشدهزينه قطعات مصرفي (مانند : روغن ، لنت ، صفحه کلاچ ...) در زمان سرويس اوليه و گارانتي به عهده مشتري مي باشد.
اسلاید 13: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering13SAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPSAIPA GROUPتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروپرايدهاي توليدي از 78/7/1 به بعد 800 ~ 1500 3000015 ماهPRIDEپرايدهاي توليدي از 81/9/1 به بعد 800 ~ 1500 3600018 ماهPRIDE injectionپرايدهاي توليدي از 82/9/1 به بعد 800 ~ 1500 3600018 ماهPRIDEکاروان هاي توليدي از 81/11/3 به بعد 1000 ~ 2500 3000015 ماهCAREVANکاروان هاي توليدي از 82/9/1 به بعد 1000 ~ 2500 3000018 ماهCAREVAN 3000015 ماهNISAN 1000 ~ 2500 نا محدود12 ماهXANTIA
اسلاید 14: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering14سايپارنگ خودرو : رنگ خودرو داراي 3 سال گارانتي مي باشدباتري : اين قطعه در خودروهاي پرايد ، زانتيا و کاروان ، يک سال و يا 20000کيلومتر گارانتي دارد .قطعات زير در خودروي وانت نيسان 5000 کيلومتر و يا 3 ماه گارانتي دارد:باتريديسک و صفحه کلاچرينگ و لاستيکكيت كلاچ ، رينگ چرخ ، لنت ترمز ، تسمه ها و شمع در صورت بروز نقص فني و به تشخيص كارشناس فني نمايندگي تا پايان دوره گارانتي خودرو مشمول گارانتي مي باشد .قطعات سپر ( در صورت تغيير رنگ ) ، باطري ، راديوپخش و تيغه برف پاك كن در صورت بروز عيب فني به تشخيص كارشناس نمايندگي يكسال از زمان شروع گارانتي خودرو مشمول گارانتي مي باشد .
اسلاید 15: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering15سايپاهزينه بازديد ها و سرويسهاي دوره اي به عهده مشتريان مي باشد ولي چنانچه در اين حين نياز به تعمير و يا تعويض قطعه اي باشد ، هزينه آن تحت پوشش گارانتي قرار مي گيردصافي بنزين در صورت تشخيص كارشناس فني نمايندگي و بروز نقص فني ( و نه بدليل مشكلات كثيفي بنزين ) تا پايان دوره گارانتي خودرو شامل گارانتي مي باشد . كمك فنر نيسان حداكثر 10000 كيلومتر مشمول گارانتي مي باشد .هنگام تعميرات گارانتي ، لوازم مصرفي مربوطه ( مايعات ، فيلترها و چسب ها ) نيز مشمول هزينه گارانتي ميگردند.از ديگر موارد مي توان پرداخت هزينه توقف خودرو در تعميرگاه ، به مشتري را نام برد.
اسلاید 16: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering16MORATTABMORATTABMORATTABMORATTABMORATTABMORATTABMORATTABMORATTABتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه بدنه + بيمه شخص ثالث 4000024 ماهMUSSO E23بيمه بدنه + بيمه شخص ثالث 4000024 ماهMUSSO E32 3000018 ماهPAZHAN GLD3000 3000018 ماهPAZHAN GLV3000
اسلاید 17: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering17BONROBONROBONROBONROBONROBONROBONROBONROتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبيمه شخص ثالث 10000036 ماهCHAIRMAN 6000024 ماهKORANDO
اسلاید 18: Marketing & Sales ManagementProduct Developement Engineering18IRTOYAIRTOYAIRTOYAIRTOYAIRTOYAIRTOYAIRTOYAIRTOYAتوضيحاتسرويس دوره اي(Km)سرويس اوليه(Km)کارت طلاييميزان گارانتي به کيلومترميزان گارانتي به ماهنام خودروبا بيمه شخص ثالث - سرويس اوليه و دوره اي اجباري بوده و در صورت عدم مراجعه باعث باطل شدن گارانتي مي شودهر 5000 تا پايان گارانتيكمتر از 1000 2000012 ماهCAMRYبا بيمه شخص ثالث - سرويس اوليه و دوره اي اجباري بوده و در صورت عدم مراجعه باعث باطل شدن گارانتي مي شودكمتر از 1000 2000012 ماهPRADOبا بيمه شخص ثالث - سرويس اوليه و دوره اي اجباري بوده و در صورت عدم مراجعه باعث باطل شدن گارانتي مي شود كمتر از 1000 2000012 ماهCOROLLA LAND CRUISER
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.