کسب و کار برنامه‌ریزی

خلاصه سند استراتژیک شرکت پتروشیمی فارابی

sanade_strategice_sherekate_petroshimi_farabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “خلاصه سند استراتژیک شرکت پتروشیمی فارابی”

خلاصه سند استراتژیک شرکت پتروشیمی فارابی

اسلاید 1: خلاصه سند استراتژیک شرکت پتروشیمی فارابیزمستان 1392بسمه تعالی

اسلاید 2: مدل برنامه ریزی استراتژیک در شرکت فارابی

اسلاید 3: تولید و عرضه دی اکتیل فتالات (DOP) و انیدرید فتالیک پرک (PAF) با تکیه بر برندی برتر و بیش از 40 سال سابقه در صنایع رنگ، رزین، پلاستیک و ارائه خدمات مخزن داری با هدف کسب رضایت کلیه ذینفعان در بازارهای داخلی و خارجی بیانیه ماموریت شرکت فارابی

اسلاید 4: کسب جایگاه برتر صادرات با حداکثر توان تولید بیانیه چشم انداز شرکت فارابی

اسلاید 5: حفظ کرامت و حرمت انسانیحفظ ارزشهای دینی، انقلابی و ملیایجاد عدالت محوری، شایسته سالاری و قانون مداریجلب رضایت ذی نفعان با تاکید بر مشتری مداریتقویت وجدان کاری، نظم و انضباط و مسولیت پذ یریارزش گذاری به صداقت، درستکاری و امانت داریتقویت پویایی ، سلامت و نشاط کارکنانتوسعه مشارکت و کار گروهی در راستای ایجاد بهره وری پایدارتقویت خلاقیت و نوآوری و ارج نهادن به پیشنهاد های سازنده مدیریت دانش و ارتقاء مهارتهای محوری بیانیه ارزشهای شرکت فارابی

اسلاید 6: اهداف کلان شرکت فارابیاهداف کلاناهداف کلانهدف1افزایش سودآوری15%2ارتقاء شاخص های بهره وری (نیروی انسانی، انرژی، مواد، سرمایه، سوخت ، ضایعات، بسته بندی )5%3افزایش سهم بازار در داخل و خارج 10%4افزایش رضایتمندی مشتریان(مشتری مداری، مشتری سازی)100%5بهینه سازی و توسعه تجهیزات (تولید، زیر ساخت IT و ..)-

اسلاید 7: کیفیت مناسب محصولات و برند برتر و شناخته شده برخورداری از نیروی انسانی متخصص و مجرب حمایت مدیران ارشد از بکارگیری فناوری های نوین در حوزه های مختلفداشتن رهبری بازارداشتن مخازن و بهره مندی از ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمیایی لیست نقاط قوت

اسلاید 8: قدمت بیش از حد تجهیزات و ماشین آلات عدم وجود سیستم تصفیه پساب های حاصل از تولیدنبود واحد متمرکز تحقیق و توسعه فقدان برنامه های مدون آموزشی و توانمند سازی پرسنل عدم تنوع در بسته بندی های درخواستی فقدان نظام جامع ایجاد انگیزش در پرسنل لیست نقاط ضعف

اسلاید 9: وجود تقاضا برای محصولات تولیدی شرکت در بازار مصرف داخلی امکان دسترسی مستقیم (خط لوله ) به برخی از مواد اولیه قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و منطقه ویژه اقتصادی دسترسی مناسب به نیروی انسانی متخصص در منطقهوجود تقاضا برای محصولات تولیدی شرکت در بازار مصرف خارجی لیست فرصتها

اسلاید 10: تشدید مقررات زیست محیطی تشدید رقابت در بازار داخلی و خارجی احتمال ورود محصولات جایگزینکمبود خوراک مورد نیاز در حد ظرفیت اسمی شرکت افزایش قیمت حامل های انرژیوجود برخی تغییرات قانونی اثر گذار بر شرکت لیست تهدیدات

اسلاید 11: ماتریس بررسی رقابت محصول (DOP)ماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM) محصول DOP در داخل کشورردیفعوامل کلیدی موفقیت در صنعتضریب اهمیت هر عاملشرکت فارابیشرکت فارابیمولدان صنایع شیمیاییمولدان صنایع شیمیاییفرایند شیمیایی سمنانفرایند شیمیایی سمنانفخر آبادهفخر آبادهتولیدی مسبحتولیدی مسبحردیفعوامل کلیدی موفقیت در صنعتضریب اهمیت هر عاملرتبه نمره رتبه نمرهرتبهنمرهرتبهنمرهرتبهنمره1قیمت فروش 0.1520.340.630.4530.4530.452کیفیت محصول0.140.420.230.330.310.13بازار یابی و مشتری مداری0.130.320.220.220.220.24تنوع تولیدات0.02520.0530.07520.0520.0520.055نزدیکی به بازار مصرف0.1520.330.4530.4520.330.456ظرفیت تولید0.12540.530.37510.12530.37530.3757سرمایه0.140.430.310.130.320.28کیفیت بسته بندی0.02520.0520.0520.0520.0520.059تسهیل مبادلات0.12520.2520.2520.2520.2520.2510برند معتبر0.140.420.230.330.310.1جمع ضرایبجمع ضرایب1-2.95-2.7-2.275-2.575-2.225

اسلاید 12: ماتریس بررسی رقابت محصول (PAF) ماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورماتریس بررسی رقابت(CPM)محصول PAF در داخل کشورردیفعوامل کلیدی موفقیت در صنعتضریب اهمیت هر عاملشرکت فارابیشرکت فارابیمولدان صنایع شیمیاییمولدان صنایع شیمیاییپتروشیمی اصفهانپتروشیمی اصفهانفخر آبادهفخر آبادهتولیدی مسبحتولیدی مسبحردیفعوامل کلیدی موفقیت در صنعتضریب اهمیت هر عاملرتبه نمره رتبه نمرهرتبهنمرهرتبهنمرهرتبهنمره1قیمت فروش 0.1530.4630.4630.4620.3120.312کیفیت محصول0.0530.1530.1530.1520.1020.103بازار یابی و مشتری مداری0.1030.3130.3120.2120.2120.214تنوع تولیدات0.0320.0520.0520.0520.0520.055نزدیکی به بازار مصرف0.1520.3130.4630.4620.3130.466ظرفیت تولید0.1340.5120.2620.2610.1310.137سرمایه0.1040.4130.3120.2120.2120.218کیفیت بسته بندی0.1020.2130.3130.3120.2120.219تسهیل مبادلات0.1330.3820.2620.2620.2620.2610برند معتبر0.0540.2120.1030.1510.0510.05جمع ضرایبجمع ضرایب1-3-2.67-2.51-1.82-1.97

اسلاید 13: بررسی رقبا و بازار محصولات

اسلاید 14: سهم استانهای فعال در تولید DOP در کشورردیفنام استانظرفیت1قم2280002سمنان560003فارس660004خوزستان100000جمعجمع450.000

اسلاید 15: ظرفیت اسمی تولید کنندگان فعال DOP در کشور

اسلاید 16: سهم استانهای فعال در تولید PAF در کشورردیفنام استانظرفیت1قم420002فارس300003اصفهان325004خوزستان10000جمعجمع114500

اسلاید 17: ظرفیت اسمی تولید کنندگان فعال PAF در کشورتن

اسلاید 18: سهم رقبای اصلی فارابی در تولید PAF در کشور 7ماهه سال 92

اسلاید 19: درصد تولید dop تا تاریخ 92/07/03 توسط فارابی و رقبای اصلی

اسلاید 20: روند تولید ماهانه DOP در فارابی شش ماه اول سال 92تن

اسلاید 21: روند تولید ماهانه PAF در فارابی شش ماه اول سال 92تن

اسلاید 22: *** تولید 6 ماهه سالجاری 16 درصد بیش از بودجه پیش بینی شده می باشد و نسبت به تولید . مدت مشابه سال قبل 9درصد رشد داشته است

اسلاید 23: مقایسه تولید ماهانه DOP در فارابی شش ماه اول سال 91 و 92تندلیل کاهش تولید در خرداد ماه نسبت به بودجه تعمیرات یکی از راکتورهای واحد DOP بوده است* باتوجه به اینکه آغاز عرضه الکل دو اتیل هگزانول در بورس کالا از مرداد ماه سال 1391 بوده است, تولید DOP از شهریور ماه 91 کاهش یافته است .

اسلاید 24: مقایسه تولید ماهانه PAF در فارابی شش ماه اول سال 91 و 92تن

اسلاید 25: میزان تولیدDOP در فارابی از سال 88 تا شش ماهه 92تن

اسلاید 26: میزان تولید PAF در فارابی از سال 88 تا شش ماهه 92تن

اسلاید 27: کل تولید PAF و DOP در فارابی از سال 86 تا شش ماهه 92تن

اسلاید 28: سهم مصرف PAF در صنایع مختلف در دنیا

اسلاید 29: 1000MTمیزان مصرف PAF در صنایع مختلف در دنیا

اسلاید 30: روند قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در سال 88

اسلاید 31: روند قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در سال 89

اسلاید 32: روند قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در سال 90

اسلاید 33: 2EHPADOPروند قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در سال 91

اسلاید 34: روند قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در سال 92

اسلاید 35: متوسط قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در شش ماهه سال 92ریال2EH

اسلاید 36: مقایسه متوسط قیمت محصول و مواد اولیه فارابی در طی سه سالریال2EH

اسلاید 37: نمودار میزان عرضه و خرید الکل در شش ماهه سال 1392

اسلاید 38: میزان خرید الکل دو اتیل هگزانول شازند از بورس کالا تا تاریخ 92/07/03 توسط فارابی و رقبای اصلی

اسلاید 39: درصد خرید الکل دو اتیل هگزانول شازند از بورس کالا تا تاریخ 92/07/03 توسط فارابی و رقبای اصلی

اسلاید 40:

اسلاید 41: فروش داخل dop فارابی در سالیان مختلفتن

اسلاید 42: فروش صادراتی dop فارابی در سالیان مختلفتنمحصول DOPاز آبان ماه 1391 جزء اقلام ممنوعه صادراتی از طرف سازمان توسعه و تجارت اعلام گردید .

اسلاید 43: فروش داخل PAF فارابی در سالیان مختلفتن

اسلاید 44: فروش صادراتی PAF فارابی در سالیان مختلفتنشهریور*** پایین بودن قیمت فروش صادراتی نسبت به فروش داخلی مانع از انجام فروش صادراتی گردیده است .

اسلاید 45: میزان خرید انیدرید فتالیک توسط انجمن رنگ و رزین از سال 88 تا 92

اسلاید 46: لیست کل استراتژیهای تدوین شده در جدول SWOTردیف استراتژی1افزایش تولید و تنوع محصولات شرکت s1,s2,s4,s5,o1,o2,o3 2توسعه بازارهای داخلی و خارجی s1,s4,o1,o2,o3,o43انعقاد قراردادهاي خرده فروشي(اعطاي نمايندگي فروش) در مراكز مصرف مثل بازار s1,s2,s4,o1,o24توسعه فرهنگ بهینه سازی مصرف و حفظ سرمایه های شرکتs2,s3,t1,t2,t4,t5 5حفظ و ارتقای سیستمهای مدیریتی و سطح کیفیت محصولاتs2,s3,t1,t2,t36توسعه فرهنگ مشتری مداری در سطح شرکت s2,s3,t2,t67بهینه سازی فرآیندهای تولید (تحقق محصول) منطبق با تکنولوژی و فن آوری های روزs2,s3,t2,t3,t48انعقاد قرارداد هاي بلند مدت و با شرايط بسيار ويژه جهت تامين خورک مورد نیاز با هدف كنترل و نظارت تا حد ممكن بر روند توليد و قيمت گذاري آنانs2,s3,s4,t2,t49ارتقای سطح دانش و مهارتهای شغلی کارکنان در سطوح مختلف o3,o5,w4,w310توسعه کیفیت بسته بندی محصولo3,o5,w511واگذاري بخشي از فروش صادراتي شركت t212تاکید بر صرفه جویی، حفظ و ارتقای سطح بهره وری و سود آوریw1,t2,t513برون سپاری فعالیتهای غیر ارزش افزاt2,t5,t6,w1,w2

اسلاید 47: لیست استراتژیهای انتخاب شده برای اجرا در سال 1393ردیفاستراتژی های در حال اجرا یا و در دستور اجرا از ابتدای سال 13931افزایش تولید و تنوع محصولات شرکت 2توسعه بازارهای داخلی و خارجی 3بهینه سازی فرآیندهای تولید (تحقق محصول) منطبق با تکنولوژی و فن آوری های روز 4ارتقای سطح دانش و مهارتهای شغلی کارکنان در سطوح مختلف 5توسعه فرهنگ بهینه سازی مصرف و حفظ سرمایه های شرکت 6توسعه فرهنگ مشتری مداری در سطح شرکت 7حفظ و ارتقای سیستمهای مدیریتی و سطح کیفیت محصولات

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید