صفحه 1:
Ce ee ee a
سيد امير حسينى
صفحه 2:
Ce Rare eee!
صفحه 3:
۳ fuverpn entre orca py ل gr)
صفحه 4:
پرورش شخصیت
چیزی که شما از طریق ورزش به آن دست پیدا میکنید
۱
روشی که آموزش میدهید و اينکه ایا با تمام وجودتان
راهنمایی میکنید. دارد و تنها به سبک اموزش انتخابی
CeCe ee emer ۳
YE SCD e emote dee RCL Ye See)
ch ge HU ی کت او ارس ی(
رک
صفحه 5:
با رت یات لت که سر در اس
مهربانى» كمال فردى و وجدان است. اين اساس خلاقيت
۳ فروتنىء انعطاف يذيرىء تأييد»
ne SNe eS ee eee) ا
ree eee eee eee NU ce 2
ویژگیها را تقویت میکنند و آنها را مبتکرانه به
ا ا ا ا
صفحه 6:
کلمات و اعمال شما تجلی شخصیت شماست. بنابراین اگر میخواهید
ل ار را
tee er Ce NOES ا
چیزی را که نمیدانید نگویید. چنین پیغامهای مبهمی ورزشکاران را
گیج میکند. مربیان دانشکده به اعضای جدید قول میدهند که آنها
بازیکنان تادر كان دن دركاف هسته و رها رای کار ی TEES
ROC ee ence rr iso Bee NEC 9
را انجام دهد. اگر معلوم شود که او برای تیم در نقش دیگری مفیدتر
است. كروه مربيان عليرغه قولى ك2 از او ۱ ۱
oles CS LNG رلك
ERR OY lene eee e ee meen ke ewe ا SNP r Nore iere
درنظر گرفتن این فرض که همه چیز طبق انتظار پیشمیرود چشم
انداز را براى بازيكن روشن كند.
صفحه 7:
جاه طلبی» وسوسه انگیز است اما هیچکس از آینده
ا ا ۳۳
كاركنان تيم تلاش خود را به كار خواهيد كرفت تا
موقعيتهايى كه باعث رشد و ترقى انها مىشود فراهم
3-3
صفحه 8:
وقتى ورزشكاران شايعاتى در مورد شخصيت مربى و
نادرستى برنامه مىشنوندء احتمال دارد راههاى مختلفى
را به سوى ايمنى انتخاب كنند.
عدهای همراه این برنامه باقی میمانند اما قلبا با آن موافق
نیستند و بعید به نظرمیرسد که بتوانند با وجود توانایی
ورزشى كه دارند در اين وضعيت دوام اورند. بقيه
ورزشکاران نیز به امید موقعیت بهتر در جای دیگر تیم
را ترک میکنند.
صفحه 9:
۱9۳1۱9۳0۱۳0 eC NUS= erty Gp epee ON er By)
۳ oe Steere Peete Me) er BERMAN SERN Se
فشارهای بیرونی با تیمشان بمانند و از دل و جان بازی
این تعهد به برنامه نه تنها دراز مدت برای تیم بهتر است.
بلکه در پیشرفت فردی ورزشکاران نیز مفید است.
RUG Hea) B) “or R ON) ا ۳9
Senne) ل
صفحه 10:
ب برخوردار
» بيشتر ارامش دارد و تمركز دارند و مشتاق به ييشرفت
EOIN ID PE OV IRDA Pra «9 ا ا ا
بالاترى است.
ممكن است با خود فكر كنيد كه ,5 ت خوب به تنهایی پیروزی تیم
را در تابلو امتیازات تضمین نمیکند. حق با شماست. بعضی از
He eR CR DOS te See So ie Bie eer) ۱
قهرمان بسازند تا انها را خشنود كند. علاوه بر اين» بسيارى ان
Cg) ENE T) ا 7 0
سلسم كر بف كن كن مر
Pee ا ا ا 2 0-0 00000052020
توسط ورزشكاران امتياز بيشترى از مربيانى كه از نظر اخلاقى
er) ا ۱
ری کت تراد کر ات OS RS ae Oia ير
۳
Sica Bees
صفحه 11:
Cees) ا ل ل
توانايىهاى خود براى توسعه قهرمانى» رهبرى كار و
eT) ا ا ا
شخصیت خوب ا ا Pere
تنش و نگرانی وی را زایل میکند و شما را به سمت
جستجو و دستیابی به برتری مداوم در هرکاری که
et Sa ا 0
صفحه 12:
1 Weert Or ee wpe Ee)
صفحه 13:
بهتراست قوى ترين ويذكىهاى شخصيتى كه در مربيكرى
تان» بروز مىدهيد را شناسايى كنيد. يك روش ابتكارى
اين است كه اين یات 0
een HS Ct Soe CELUI BCLS 1 ده
EU Gane
NSIC e SC CeS ان
* جه جنبههايى از مربيكرىام را بايد يهبود بخشم؟
صفحه 14:
به دنبال الكوهايى ل ا ا ل
آیا یک ویژگی وجوددارد که چندین پاسخ دهنده آن را
قويترين نكته بدانند؟
اناك ع د عد قله فقن القول أن را ليد برقل
وجود دارد؟
صفحه 15:
اكر بيشتر از نيمى از ورزشكاران به يك ويذكى نظر
eer ramen an) ار |
بينديشيد. مىتوانيد تصميم بكيريد با كامهاى استوار اين
ویژگی را تغییردهید زیرا احتمال میرود مانعی بر سر
re ieee eee oo en RCS) “Ce See aS)
ey) ا ESC Se err ke
Bevel le SOW) eS eter Nee eR)
صفحه 16:
تک یال ریک ری Sy OS درب وراک
بسازد وجودندارد. شما بايد كارى كه راحت است انجام دهيد و
راز کال ارق Glee, Bae رال رال ات و
کاری نیست.
مربيان تازه كار روشهاى مختلفى را بررسى مى كنند؛ (ee
0 ی ا لقن فلت نارف تل أن
مرت رتم . مربيان موفق بايبند به اصالت خویش بودهاند و هرکدام
ز آنها داراى ويذكىهاى رفتارى خاصل هستند.
OT CI Le ل ا RSC
اما همگی میدانند که در بروز این PES Ont EVE Seu
درستكارء بىطرفء مهربان و صبور باشند.
صفحه 17:
ورزشكاران صادق و قايل اعتماد خواهنديود اكرء آنچه
را که از آنها انتظار داريد سرمشق خود نيز قراردهيد.
در مورد جنبههای معینی که از شخصیت ورزشکاران
ا ا
صفحه 18:
بب۰سب۰ب«پپببحبح- ۰۱«
3
روزمره اين ويزكى را بكاربردهايد.
۱ serrncer dees Seek re eee S eye ee)
پ آثرا در
جایی که هر روز در ریت شماست قراردهید.
راستكويى
درستكارى
مهرباتنى
شكيبايى
قابلیت اعتماد
سازكارى
eae
es
عدالت (بیطرفی)
تمرکز روی هدف
صفحه 19:
اولین قدم در پیشرفت شخصیت مربیگری این است که
هدفی فراتر از نیازهای یا خواستههای هر فرد مشخص
کنید. از خودتان بپرسید: «مأموریت تیم چیست؟» به
ae Caer ا Narre eee. 2
به يك جايزه بزرك يك هدف است اما ارتقاء سطح بازى
تيم, مأموريتى كاملاً متفاوت است.
صفحه 20:
ارات زیر ار را رت کی رو رال برالخان
DD) ا Se ee eae ic 00
رت بان دس Hee SEES
۱
دهيد. به اين سؤال ياسخ دهيد: جه كارى نياز است انجام دهم و لازم است
نه باشم تا ثایت کنم که در مسیر ترقی و پیشرفت جدی مصمم هستم؟
یک هدف یا ی ى ان اهداف شما را در راه رسيدن به مأموريت هدايت مىكن
SPs ie) ا ا 0
۳۳۹
مأموریت شما همه مواردی را شامل میشود که اعضای تیم مشتاق به انجام آن
و در مم هستند.
صفحه 21:
* پیشنهاد اين که ورزشکاران در مورد سه هدف فردی در هر هفته تمرینی
eS Ny ome pills) gn) able Ri Woes ور
Les) ume Can, ار oe oe es سان
معیاری برای کمک به آنها برای تمرکز روی لحظات حاضر است. برای
eee RLY ا ا ا لك
تمرين و تشويق هم تيمىها.
۳
near Nini, wostag و کر (EEE
eee MELE) “en UN ا ee ete ا 0 0 0ك
تمرکز کنند. رفتار و اعمال آنها روی کاغذ ثبت و بین اعضای تیم توزیع
میشد. بنابراین هرکس میدانست چهکاری انجام میدهد. توجه و کنترل
کک کرد دزیم سر ن اسان AST TY Oc
صفحه 22:
AN TBE Rear Tal سس«
هر روز انها در تمرينات فصلى دنبال مىكردندء انها را
قادر ساخته بود تا موفق شوند.
* اگر شما به مأموریت تیم آگاه باشيد اين موفقيتها دست
سم 5 tel ناش tb
قادر به انتقال مؤثر ان نباشيد ورزشكاران به برنده
شدن به عنوان تنها مأموریت شان توجه میکنند. اين
نتیجه غیرقابل کنترل است. بنابراین. منجر به نگرانی و
تخش میشود.
صفحه 23:
تمرکز روی نکات مثبت
صفحه 24:
رد ترا ریت سر کر
Ean a5 ار ری یا
ا ل ا ee eens SME SN) SOBER
Be eee Sod We Se ESO Men ee on See)
هپس
با تفکر روی کاری که مهتر است هر روز انجام ۳
يرورش دهيد. براى مثال هر روز در تمرين» ورزشكاران تان را در حال
Foye FL) Recher aces 0022 رساا كار
elas را را CARs
ا ا ا ا ۱
فاحش اجتناب نمایند. اما تائید صرف روی اشتباهات شرایط بدبینی ایجاد
میکند که آتش جدیت را خاموش میکند.
صفحه 25:
(۳۳ eee
ورزشكارانشان انتقاد كنند» به ييشرفت انها كمك كنند و
يا مشكلات رفتاريشان را بطور مؤثر حل كنند.
شما مىتوانيد همه اين كارها را با ييشنهادهايى براى
ييشرفت ادامه دهيد. مشاهده كارهاى مثبت» ورزشكاران
را به ايجاد تغييرات هدايت مىكند.
به جاى كفتن (اين كار را نكن) مى توانيد بكوييد:
(اگر تو اين كار را انجام دهى باز هم ييشرفت خواهى كرد)
صفحه 26:
سر ای پاش
صفحه 27:
فهم اين موضوع تفاهم واقعى بين افراد ايجاد مىكند. لازم است
مربى و ورزشكار هر دوء کمک دوسويه براى رسیدن به آرمانها
AS) ا Sennen We ا
Ener ere) SMU le) er BUN Mer eve ee ee) ۳[
باید تظاهر خود یا یک مربی دیگر را در بعضی از موقعیتهای
بازی تجربه کردهباشید. فقط بدلیل اینکه متوجه شوید چگونه
میتواند نتيجةٌ معکوس دهد.
اكر شما نتايج تواضع را تجربه كنيد بطورى كه زحمت بكشيد»
کناربروید و به آنها فرصت دهید موفقت را تجربه کنند. نتيجه
Sener eacry |
صفحه 28:
دیدگاههای متواضعانه. وفاداری میآفرینند
۰و اساس موفقيت ۹۳9
صفحه 29:
بسیاری از مربیان به نظر میرسد نیاز مبرمی به ارتقای مقام دارند؛
به عبارت ديكرء به ارزش خود ايمان ندارند اين باعث بىاعتبار
eee) Te Te Bete eS ا 0
ساير مربيان تيم ى برنامههاى ورزشى بىنهايت زيان اور باشد.
ede re) Se) ا ا ا ل ات
نيازهاى ورزشكاران كار سادهايست و در پرورش و رشد افراد
تحت نظرتان كه به عهده شماست كمتر موفق خواهيد بود.
eee Sree ا و(
همان حالء افراد زير دست شما اختيارات دهد.
صفحه 30:
| BORON IG IC CT NI Kor PE PS)
Ma Sag Gee WS Limi eea lary
بنابراین آنها پاسخ درست و کامل خواهند داد از آنپا بخواهید به دو سوال
زیر پاسخ دهند:
۱-وقتی با یک نوآموز با هر ورزشکاری که بخواهد به تیم بپیوندد صحبت
ا ا
aay: (Gl) ®
ele) =
ج) كروه
ال ا ا ا ال 0
صفحه 31:
خ ها را جمع آوری کنید و از یک شخص بی طرف بخواهید که
آنها را تایپ کند. سپس همه پاسخ ها را بخوانید و از کارکنان و
مربيان تيم نيز بخواهيد ه ياسخ ها را بخوائند.
اگر نکتهای برجسته در پاسخ ها مشاهده کردید در مورد تغییراتی
كه مم توانيد يا ان نكرانى وررشكاران رأ برطرف ساريده
Cc ا ا ا ا 0
پا
eS ree Td ا ل ل
در انجام اين تغییرات یاری رسانند.
صفحه 32:
ا ا ل
که گروه مربیان نیز با این تغییرات برای پیشرفت تیم موافقند.
مىتوانيد در اين مورد با مربيان و ورزشكاران بيشتر بحث و
گفتگو نمائید. با اين روش این پیام را به ورزشکاران میدهید که
به حرف آنه كوش مىدهيد و اينكه شما مشتاق به ایجاد تغییرات
مقتضى هستيد.
همچنین برایشان روشن میشود که گروه کارکنان تیم بخشی از
eee ee در این موقعیت
مب کی ل ل ل جرفت مرا Ea) Boys
OS نكري اراك ريا درك ا كه سا کال و در ی
(يعنى ورزشكاران و كاركنان) بايد به سمت ييشرفت كام بردارند»
یدنه توا ارا اكش اك ف كل 1 22115
gyre oe ل ا ان کر
rae Ss) ا ا
حس مىكدند تيم بايد در أن باشد.
صفحه 33:
متواضع بودن در كسب اهداف وى موفقيتء ضرورى تر از
تلاش براى اثبات (قابليت) خود (تان) است. مربيان موفق»
تواضع را اعمال میکنند. در مورد چیزی که نمیدانید
هوشیار باشید و تصور نکنید که هميشه پاسخ شما
مهمترین یا تنها پاسخ است. در عوض روشهای جدید
براى توسعه مهارت ها را با كشاده رويى بيذيريد.
هنگام دست یابی به موقعیت. سهم همه افراد درگیر در این
موفقیت را در نظر داشته باشید. شما بدون همکاری
کنر
نمیشدید و آنها نیز بدون راهنمایی و مهارت شما قادر
۳
صفحه 34:
پدیرش پیشنهاد
0 ا ee Sree
انان ممكن است يترسئد ان اينكه يك بازيكن اكر احساس كند
پذیرفته شده و مورد قبول است دیگر نیاز به تغییر با بهتر شدن
به هنگام نیاز. ندارد.
۱ eG “oa CO RT TEC
Ges 5 JESS) cpa آنجه هستند مورد قتول واقع شندهاند
کنند. وقتی یک ورزشکار عملکرد خوبی داشته باشد. پذیرش
ری یک رز ر رک از آ ناس دیسرن اک
۰
جانب شما موردقبول است منتظر موفقیت او نباشید.
صفحه 35:
.به روشنی بفهمانید انچه مهم است خود فرد است
صفحه 36:
Be ا Serre Scie oe) te) So REN ee See Pe)
سل بای که ی اس اه ت. گاهی اوقات شرایط و
ا ا ا ا ا الك
One ere NO ne Lee See RCC RS eed
کمک بینظیر هر بازیکنی که در یک تیم بازی میکند نیز میشود. خواه این
یک مهارت. یک اخلاق شغلی سازگار. برخورد اجتماعی یا دیدگاه مثبت
كلى باشد.
نهایت اينکه ورزشکار باید به عنوان یک فرد با ارزش موردپذیرش واقع شود.
در سطح بالالیی از ورزش Sob Referee noc arora
سل ۲ رای کب از سار که en) i Xi Sul) AUC) ES Ab, کم ی
ارت و رورو رح یک رات را ود کر
صفحه 37:
همه ورزشکاران نیاز دارند که
احساس کننداز طرف مربیانشان مورد پذیرش واقم شده اند
.و این انگیزه ای جهت پیشرفت بیشتر خواهدبود
صفحه 38:
روش هاى زير را جهت نشان دادن يذيرش ديكران
:موردتوجه قرادهيد
صفحه 39:
" كوش دهيد هركسى وقتى به حرفهايش توجه شود احساس مىكند
Neem entoe PUP KON ا 1
بر تکار aed EA Moors lee ol ازع ات
ln ec Ie tea ae رین رت را رک اک
Nee ee eee Dn) و۱۳
وقتی ورزشکار را صدا میزنید اسم کوچک آنها را بکار برید, این
شیرین تر است.
لا با ورزشکارانتان به طور انفرادی ملاقاتهای کوتاه و مداوم ترتیب
ا لت ۱
pore) ا 00
ا ال ار
زندگی خارج از رشته ورزشی ورزشکارانتان نیز اهمیت میدهید.
ا See oe 1۱9
Gs) GOS eu Oily Coie ound le
مك انلك يكيس درن دالخ الى سك كا قرييق Fee
۱
صفحه 40:
نوعی دیگر از پذیرش نیازمند این است که تواناییهای تیم تان را
ee ene CL PSP ISS ee ۱۳
GOR WC SIG see, abe wale oS he
Rule ner Absa Cae, po aL)
پذیرش اینکه چه کسی هستید و در عرص مربیگری کجا
قرارداريد و نتايجى كه مىكيريد همه قسمتى از اين فرايند هستند
0 |
جا شلك ری بر سس سر بارش تا اک
سرمربی باشند.
وقتی شما برای پذیرش تلاش میکنید نیاز نیست غیرفعال و
es car aren Sy) کر
Were Nee tC See COL ene ey 0 ا 6
Cant to. Sour ۳
صفحه 41:
پذیرش شما را قادر خواهدساخت که آنچه را که از عهد آن برنمیآیید
رها ساخته وظيفه اى را اختيار كنيد كه مىتوانيد از يس أن براييد.
پذیرش همچنین بدین معنی است که با آنچه دارید فعالیت کنید. خیلی از
ی[
مربيان رده بالاتر در شهرها دارند كه در سطح بالايى از حمايت براى
S ee Rec eecd اكت
صفحه 42:
صفحه 43:
مربیگری حرفه ای است که تغییرات مداوم دارد. ورزشکاران میآیند و
ت ere EEC Tee Bes cee NCL ME BER NCA
eat لال لم Ee سس
ع WE ei) Gs ARM S Seal) ily Jy كدري
ساك رسای وال تا و تبنم ی یک بابک وبا
رک سل خر را ارکار که
دان بسن حرط سيك د الت بحرن كال راض ملد طراصی و
رك ري ال رای رات و بر تردن رل با ی
زر ان را ارت ار در دن Sf ATS ار در
e Ey ا eee ree ne ee Ste ee ee See eee ee
Se rele ES ee Ree) Ne) Se neds eee)
هنگام ضرورت باشید.
صفحه 44:
توانايى انعطاف يذيرىء توان و قدرت شما را
.به عنوان يك مربى افزايش خواهد داد
صفحه 45:
ا PP pen Yaar Ue t FeT ESET 9[
مى دهند نه تنها در مسابقاتء بلكه از نظر فردى موفقتر هستند.
راههایی را جستجو کنید که ورزشکارانتان در اين فرایند سازگار و موفق
بأشئد.
بر را رت را
ار(
تاراح ى كد ۱( كين
صفحه 46:
مربى خلاق و انعطاف يذير شبيه درخت بيد است كه در اثر وزش
ly ا ۳
کح کی( که فا Bilis RH (Ew Gee Aly
و میشکند. به دلیل عدم تمایل به یادگیری و یافتن روش بهتر
برای انجام برنامه فعالیتهاء مربی بدون انعطاف سرانجام فشار
e vee Mele eS BY) Pre) ا ۱۳۳0
Te ee eee
ورزشكاران سعى مىكنند تلاشهاى مربى بى منطق را عملا با
ترک برنامه یا نمایش الگوهای متناقض در بازی مختل کنند.
صفحه 47:
تیمها و مربیان موفق خود را با شرایط سازگار
میکند در نتیجه بازی بهتری ارائه میدهند.
«پیشرفت کرده و یادمیگیرند
صفحه 48:
اختلافات رايا درايت حل كنيد
صفحه 49:
eRe Wee TURD Ce Meee Ne ESN ee Cee
ا ل ا ل wen cme TU cea
پذیری بیشتر, روی موضوعاتی دارد که به معیارهای اساسی و ريشه دار
مربوط نمیشود. بعضی از معیارها هستند که ريشه در موضوعات اخلاقی
اک(
۱ CQ te vnre Wer) bp) Ce ل re] YP ET)
برای مثال, به موقع سر تمرین حاضر شدن با یک تع خت كوشى و اطمينان
از اينكه مربى انجه را بهترين ١ ت میداند و أيت و تث یم از جمله
ا ل ا ا ل ال ل 0
CL ES ا ا ا ا ا ل
Sees
صفحه 50:
0
غيرمعمول يا حتى قربانى كردن برد براى انجام آنجه درست
است دارد. اكر بهترين بازيكن تيم به مقررات عمل نكرده و به آن
احترام نكذاشتبهترين كزينه براى تيم اينست كه اى را براى يك
مسابقه نیمکت نشین کنند حتی اگر خطر باختن به سرسخت ترین
تیم» وجود داشته باشد.
بح(
بین برود. ای ات تباقر رک رن
رفتار شود.
صفحه 51:
بى طرفى و عدالت بدين معنى نيست كه همه
Oe) | ا ا ا FeO IBY
بعضى ممكن است توانايى خود را براى داشتن
.مسووليتهاى بيشتر نشان داده باشند
صفحه 52:
* مربیان کارآمد بخاطر دارند که جدی بودن منصفانه است و با تنبیه و
انضباط خشک تفاوت دارد ورزشکاران نیز به این مطلب واقفند. وقتی قوانین
OB eRe eee ee eee eee)
Ba Ses 5 SUPA he کات بات رکف
با الشان برای خود و تیمشان آگاهی
ار rere
تما به ورزش اران بفهمانید این مسأله شخصی نیست و هنوز هم آنها
موود VENER EWE wenty ۱
تحمل نخواهدبود برای
ee ا ا ۱
باشند صرفنظر کنید. توجه داشته باشید که با رفتار جدی و محکم رفتار
Mente rennet werner ۱۳
نت مس لاک کر ابر رازن با ارس پر خر ات
اک اد ر كتير lee را
رت ری ات رال ی و ار
صفحه 53:
مربیگری یک تیم گاهی اوقات شبیه وجین کردن یک باغ
است و نیاز است شما علف هرزی که گیاهان در حال
رشد را نابود مىكند از بين ببريد. ورزشكارانى كه
کر رشان ریک ری کل را در
خلاص شدن از ورزشكارانى كه براى برنامه شما مضر
هستند اسان نيست اما عادلانهترين جيزى است كه براى
eS eee rere ا 0
حضور اين افراد» انجه را شما كاشتهايد خراب مى كند.
صفحه 54:
۰
بيشترى مىكنند. انها انكيزش بيشترى براى اطاعت و به
.هنگام مسئولیت تصمیم های بهتری میگیرند
صفحه 55:
براى تشخيص وجود عدالت در رهيرى سه قاعده
RIO Er Wipe Ese ل 0 20
صفحه 56:
be oyu eer RRC RCS PP ا aT
شود. قاعده طلايى عدالت و جديت است.
ل ا 0 7 2 [Ea bee
حوصله كوش كنيد. از ورزشكار بيرسيد (اكر شما در موقعيت
مربی باشید چه کار میکنید.) We ees Ss
رای در ار
انجه را كه انها فكر م ىكنند در شرايط ايجاد شده مناسب است
از انها بيرسيد. اغلب انها مناسب ترين راه حل را انتخاب
IR ۳ سا وان مرا wees درک رک ر يان
شما هستيد كه بهترين راه حل را انتخاب مى كنيد.
-٠ تحت هييج شرايطى خشونت بكار نبريد. ممكن است با خشونت
موقتا برنده دعوا باشيد اما مطمئنا بازنده اصلى شما
خواهیدبود. با جدیت صحبت کنید و به حد و مرزهای ت
شده استناد كنيد. بيشتر ورزشكاران از قواعد ييروى
۳
صفحه 57:
RWW Se CEPR er pen AS
صفحه 58:
پر 9
موردشما قضاوت شود ممکن است بسیار به سادگی گیج شده. دست از
تلاش برداريد. به همين دليل مربى بايد داراى شخصيت قوى و صداقت لازم
باشد تا بتواند روی اهداف تمرکز کند. وقتی مربیگری میکنید شما به عنوان
کر حول فقط زر كران را رای ال
افراد رأ دراي زتدكى انه آمادة مىكتيد: اين توعى إن [مورش اسك وراكر
cs eo) any (LN tse 2 ا Ae ei Nene
a a DEI OS OI hin anne aes
FEARS IE, PW PrP rae PSE SECO ا ECO
BANC eS eee eee ES eer Renee eel eee)
باید مورد تأکید واقع شود:
صفحه 59:
شجاعت. جدیت. بیباکی, از جان مایه گذاشتن و اشتیاق برای انجام
Serr ICRC E SRC Se ree MCR MS Beer) ۱
را فراتر از تابلو ثبت امتيازات ا Ogee 51
ا ل ل ا 0
اما اكر خونسردى خود را حفظ كنيد ى حامى تلاشهاى
ور رشان رات و وا رلانر سر بت رت یر
ييشرفت مثبت خواهد بود و به موقع يلههاى ترقى را طى خواهند
کرد به طوری که هرگز خودشان تصور نکنند.
خيلى از مربيان توانايى رسيدن به اوج ترقى را در اين حرفه دارند و
۱
en Reet eee ere Bernt ELS) ۳
صفحه 60:
ی
روشی متواضعانه تر نشان میدهم.
ا ل ever ee ey Ve ioe
کارا و تواتاتری هستم و زمینه موفقیت بیشتری را
بوجودمیاورم.
4(
ا ا LDCR مس لس
بر
وقتی جدی و عادل هستم ورزشکارانم احترام زیادی نشان
داده و به تصميم هايم اطمينان و اعتماد دارند.
* به هرکس يا موقعیتی اجازه نمیدهم که مرا از شخصیتم دور
كنند جرا كه من خودم هستم و خوى و منشى كه دارم درست
است.
صفحه 61:
همانطور که میبینید شخصیت قوی, پایه و اساس موفقیت برای
مربى خلاق است. بدون كيفيتهاى اخلاقى برتر به جاى انكه تيم
PEON) ea pI eante Wirt S|) 00
ا 0
محیطی ایجاد میکند که در آن بزرگی و موفقیت میتواند رشد
ene eee ey ا ا Bete
لكاو Alay, ال فارطا سار که ارت
1
صفحه 62:
موفق و بيروز باشيد