پزشکی و سلامت تجهیزات پزشکی

داروهای ضد افسردگی

zed-afsordegi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “داروهای ضد افسردگی”

داروهای ضد افسردگی

اسلاید 1: در زندگی لحظاتی وجود دارد که انسان احساس یاس و ناامیدی می کند، در بعضی اوقات این احساس بسیار شدید شده و تبدیل به یک بیماری جدی می شود. در حقیقت تمام انسانها این احساسات را تجربه کرده اند. اما به سختی می توان فهمید که چه موقع این احساسات تنها غم و غصه ی روزمره و چه وقت نشانه ی یک بیماری جدی است. شما با شناخت نشانه های زود رس افسردگی می توانید به موقع آن را شناسایی کرده و درصدد درمان آن برایند.

اسلاید 2: بیشتر افراد ی که دچار افسردگی هسنتند قبول نمی کنند که دچار این بیماری هستند.آنان احساس ناراحتی و ناخوشی بیش از حدی دارند . این افرا د دچار ناامیدی می شوند و هیچ راه حلی برای بهبودی و تغییر وضعیت خود ندارند. بیشتر مردم طرز تفکر صحیحی نسبت به افسردگی به عنوان یک بیماری ندارند.

اسلاید 3: میزان شیوع افسردگی در حد ود 15 در صد در مردان و 25 درصد در زنان برای طول عمر می باشد.حدود 25 درصد مراجعان به پزشکان عمومی را بیماران افسرده تشخیص می دهند.

اسلاید 4: حجم مشکلات ناشی از افسردگی تشخیص افسردگی معمولا بسیار کمتر از میزان واقعی است (50% میزان واقعی)افسردگی چهارمین اختلال هزینه بر جهان تا 1990 بوده دومین اختلال هزینه بر جهان تا سال 2015.و در سال 2030 به تنهايي بزرگترين بار بهداشتي را بر جامعه تحميل خواهد کرد.افسردگی به عنوان شروع کننده یا دوام دهنده خیلی از بیماری های جسمی عمل می کند. سازمان بهداشت جهاني افسردگی رابحران آینده بهداشت جهانی اعلام کرد. با اين حال بيشتر کشورهاي در حال توسعه کمتر از دو درصد بودجه ملي خود را صرف سلامت روان مي‌کنند.

اسلاید 5: عوارض افسردگی بسیار مهم و ناتوان کننده بوده و ماه ها دوام دارند. افت کارائی ازدست دادن توانائی کار ، شغل و درآمد .

اسلاید 6: مقایسه رتبه افسردگی در سال 82

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان