dars_pezhohi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۳ اسلاید توضیح مراحل انجام یک درس پژوهی در کلاس درس به صورت کامل همراه با جزییات
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1572 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس پژوهی”

درس پژوهی

اسلاید 1: الگوی ژاپنی برای رشدحرفه ای معلمان درکلاس درسLesson studyکارگاه درس پژوهی

اسلاید 2: درس پژوهی معماری نوین یاد دهی - یادگیری

اسلاید 3: گاردنر: اگر این امکان برای ما فراهم شودکه انسان قرن بیستم را به جامعه امروز بیاوریم، او در مواجهه با جامعه بیرون از مدرسه و دانشگاه و انطباق آن دچار مشکل می شود و نمی تواند با آن ارتباط برقرارکند. ولی همین فرد، اگر به مدرسه و یا دانشگاه برود، محیط آموزشی برایش کاملا مانوس و مالوف خواهد بود. تخته سیاه، معلم و استاد، سخنرانی، پرسش و پاسخ و امتحان، گویی همه چیز در مدرسه و دانشگاه مانند قرن قبل است و هیچ چیز تغییر نکرده است.

اسلاید 4: آيزنر: اگر تغيير و تحولات در آموزش و پرورش، بدون در نظرگرفتن نقش معلم باشد، اجراي آنها ممكن است فقط در سطح اقيانوس طنین اندازد و امواجي را توليد كند اما در عمق اقيانوس همچنان سكوت و ثبات و آرامش حكمفرما خواهد بود .

اسلاید 5: جایگاه معلم در سند برنامه درسی

اسلاید 6: فهرست :مقدمهتاریخچه درس پژوهیتعریف درس پژوهیمنطق درس پژوهیمراحل درس پژوهی

اسلاید 7: امروزه نتایج ارزشیابی های بین المللی پیشرفت تحصیلی ازجمله معتبرترین انواع ارزشیابی برای بررسی کارآیی درونی نظام های آموزش محسوب می شود. درحیطه ی آموزش ریاضی نیزمطالعات TIMSS ازجمله ی این نوع ارزشیابی محسوب می شود. انعکاس نتایج ویافته های TIMSS درکشورهای شرکت کننده، واکنش های متفاوتی رابه همراه داشته است. گستره ی این واکنش ها از حد اطلاع یابی صرف تا تحول نظام آموزشی و فراتر از آن، تغییر در دولت هاست(محمداسماعیلی، 1385).مقدمه

اسلاید 8: نمونه ای ازاین واکنش ها، مطالعه ی ویدیویی داده های حاصل از TIMSS است، که باعنوان شکاف آموزشی، توسط استیگلروهیبرت منتشرگردید. این مطالعه که بایک سؤال ساده ازنتایج TIMSS آغازشد، سرآغازتحولی عظیم درآموزش گردید.چرا بین نتایج دانش‌آموزان ژاپنی ودانش‌آموزان آمریکایی این همه شکاف وجوددارد؟نتایج بررسی ها نشان داد مسئولان آموزش ژاپنی سیستمی راترتیب داده اندکه به بهسازی تدریجی و افزایش اثربخشی آموزش درطول زمان منجرمی شود. در قلب این سیستم، فرآیندی قرارداردبه نام درس پژوهی.مقدمه

اسلاید 9: سنگ بنا در پی بروز تفاوت‌های عملکردی دانش‌آموزان در نتايج مطالعات جهانی رياضيات و علوم (تیمز)، يک مطالعة ويديويی با هدف توصيف روند آموزش در فرهنگ های مختلف، در سال 1993 در سه کشور آمريکا، ژاپن و آلمان انجام شد. سه فيلمبردار به مدت 7 ماه در کلاس‌های درس سه کشور مذکور حضور پيدا کردند. آنها ضمن فيلمبرداری از کلاس‌های درس، مواد درسی مکمل، کتاب‌هاي درسی، تكاليف دانش‌آموزان و جواب‌های معلم به پرسش نامه‌های تدوين شده را جمع آوری می کردند. از هر کلاس يک درس، به صورت کامل در تاريخی که برای معلم مناسب بود، فيلمبرداری شد. درسی که براساس مفاهیم مطالعات جهانی رياضيات و علوم انتخاب شده بود .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید