tehran3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس چهارم استان شناسی تهران”

درس چهارم استان شناسی تهران

اسلاید 1: پوشش گیاهی استان تهران:پوشش گیاهی همواره از آب و هوا ، وضعیت ناهمواری ،خاک ومنابعآب تاثیر می پذیرد و نقش تعیین کننده در حفظ حیات و تعادل محیط زیست دارد.

اسلاید 2: جنگل های استان تهران:طبیعیدست کاشتدر نقاط مختلف استان این گونه جنگل ها پراکنده هستند. در دامنه های جنوبی البرز،ارتفاعات تهران،گونه های گیاهی مانند:بادام کوهی،پسته،انجیر و زرشک وجود دارد.طی سال های اخیر فضا ها و پارک های جنگلی جدید در استان به وجود امده.بزرگ ترین آنها: پارک چیتگر(غرب ) پارک جنگلی لویزان(شمال شرق)پارک های دیگر:سوهانک،سرخه حصار،توسکا و ورد آورد.درختان این پارک ها عمدتا: کاج، اقاقیا ،زبان گنجشک هستند.

اسلاید 3: (اقاقیا){سرخه حصار}

اسلاید 4: مراتع:در مناطق شمالی استان بارش به بیش از 300میلی متر در سال میرسد. نتیجه این بارش ها:دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی های خاص توبوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می اورد.گونه های گیاهی عمده این مناطق:بنه،گز،خاکشیر، شیرین بیان،قیاق،گون،آویشن،خزه و کنگر.گون

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید