کسب و کار مهارت‌های شخصی

دستورالعمل کارگروه های پژوهشی

dastorolamal_kargorohaye_pajoheshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستورالعمل کارگروه های پژوهشی”

دستورالعمل کارگروه های پژوهشی

اسلاید 1: باسمه تعالیشماره داخلی :۱۷۳۵/۱۰۵۲۷۵/۶۶۰ -تاریخ :۱۳۹۵/۱۰/۲۰به:مدیر محترم آموزشگاه ابتدایی/متوسطه دوره اول ودوم/هنرستان/كارشناسی/واحدهای تابعهموضوع : دستورالعمل كارگروه های پژوهشی سال 1395پس از حمد الهی و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، عطف به نامه شماره 1700/323302/650 - 1395/10/15 اداره كل ، به پیوست دستورالعمل كارگروه های پژوهشی ( دبیرخانه های پژوهش های معلم محور ) سال 1395 ارسال می گردد.مقتضی است ضمن اطلاع رسانی به همكاران محترم زمینه مشاركت حداكثری همكاران فراهم گردد.نكات قابل توجه :1- با توجه به نیاز همكاران آموزشی به تهیه گزارش های تخصصی ، دستورالعمل پیوست در جلسه شورای دبیران طرح و همكاران پژوهشگر جهت شركت در كارگروه های پژوهشی ترغیب شوند.

اسلاید 2: 2-همكاران می توانند در چند فراخوان از 7 كارگروه اثر ارائه كنند . همكاران فعال و برگزیده در كارگروه ها به تفكیك دبیرخانه ها مورد تقدیر مدیریت قرار خواهند گرفت .آثار برگزیده به دبیرخانه های استانی ارسال می گردد.3- طرح اقدام پژوهی كشوری بوده و به منزله اعلام بیستمین برنامه معلم پژوهنده است . مشاركت همه مدارس در كارگروه  اقدام پژوهی الزامی است . 4- هنگام تهیه گزارش و اثر ، دقت در فرم داوری كه پیوست هر فراخوان می باشد مورد تاكید است .5- کلیه آثار فراخوان ها طبق جدول زمانبندی به دبیرخانه منطقه ، مستقر در مرکز تحقیقات معلمان شهرضا ارسال گردد.( روی جلد آثار، نام فراخوان ، اطلاعات کامل افراد گروه و شماره تماس درج شود

اسلاید 3: دستور العمل فراخوان های پژوهشیکارگروههای پژوهش های معلم محور سال تحصیلی96-95کارگروه اقدام پژوهی کارگروه درس پژوهی کارگروه تجربه نگاری پژوهشی

اسلاید 4: کارگروه تدریس پژوهش محور کارگروه تیمز و پرلز کارگروه تفکر و سواد رسانه ایکارگروه خلاقیت و پرورش ایده

اسلاید 5: دبیرخانه تیمز و پرلز در ادامه فعالیتهای خود و درراستای این طرح در نظردارد به مجموعه ای از برنامه های هدفمند در جهت ارتقاءسطح علمی دانش آموزان مطابق اهداف این طرح بپردازد .اهداف:کمک به بهبود فرایند یاددهی - یادگیریشناسایی نقاط قوت و ضعف آموزش آشنایی معلمان با محتوا و نمونه سوالات ارزشیابی مطالعات تیمز و پرلزتلاش جهت ارتقای کیفیت عملکرد تحصیلی دانش آموزانمخاطبین طرح:همکاران دوره ابتدایی و متوسطه اول

اسلاید 6: عناوین فراخوان 1-تدوین محتوا در پایه های مورد نظر مطابق با اهداف تیمز و پرلز 2-اجرای طرح کتابخانه‌ی کلاسی (برگرفته از کتاب ازوپ درکلاس درس) و ارائه نتیجه و ارزیابی 3-بررسی عوامل موفقیت در کشورها در این آزمون و ارائه راهکارهای عملی در قالب مقاله 4-تحلیل محتوای کتب ریاضی، علوم، زبان آموزی و در دوره ابتدائی ومتوسطه اول از نظر میزان اهمیت به مولفه های تیمز و پرلز

اسلاید 7: عناوین فراخوان کارگروه تفکر و سواد رسانه ایمعلمان تمام پایه ها(دورره های تحصیلی ) می توانند گزارش طرح های تفکر و سواد رسانه ای را در چهار بخش به صورت ذیل اقدام نمایند:1)تحلیل محتوای کتب درسی تفکر و پژوهش پایه ششم – تفکر وسبک زندگی پایه هفتم - تفکر و سبک زندگی و مطالعات اجتماعی هشتم - زبان انگلیسی پایه نهم – تفکر وسواد رسانه ای پایه دهم.

اسلاید 8: 2)بررسی و تحلیل انتقادی و ارزیابی رسانه ها در بافت اجتماعی, مدرسه , کلاس درس و ارائه راهکارهای علمی در قالب مقاله 3) بررسی نقش سواد رسانه ای در توسعه مدرسه و افزایش سطح تفکر و سواد رسانه ای معلمان ودانش آموزان در قالب مقاله 4) تدوین محتوا در پایه های مورد نظر با توجه به اهداف تفکر و سواد رسانه ای به اطلاع می رساند آموزش «سواد رسانه ای» در برنامه درسی تفکر و پژوهش پایه ششم, تفکر و سبک زندگی پایه هفتم, تفکر و سبک زندگی و مطالعات اجتماعی پایه هشتمو در برنامه درس زبان انگلیسی پایه نهم برگزار می گردد. همچنین به طور تخصصی در برنامه درسی تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تدریس می گردد.

اسلاید 9: کارگاه آموزشی تجربه نگاری پژوهشی

اسلاید 10: مخاطبین این طرح کلیه کارکنان رسمی و غیر رسمی آموزش وپرورش در همه سمت ها و قسمت های مختلف است لذا تجربیات مورد نظر شامل تمام موارد ذیل می باشد :تجربه های فردی در محور آموزش در سطح کلاس تجربه های فردی در محور پرورش ومشاوره در سطح مدرسه تجربه های آموزشگاهی با محور آموزشی ،پرورشی ومشاوره ای و مدیریتی تجربه های سازمانی با محورکیفیت بخشی آموزشی پرورشی

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17:

اسلاید 18:

اسلاید 19:

اسلاید 20:

اسلاید 21:

اسلاید 22:

اسلاید 23: سند تجربه باید دارای این بخش ها باشد : فونت مورد نظر B zar 141.      عنوان تجربه2.      مقدمه     3.      بیان مسئله  پژوهش وضرورت آن4.      توصيف وضعيت موجود و ارتباط آن با مسئله پژوهش 5.      فرایند اجرا6.      نتيجه گيري 7.      پیشنهادات8.      منابع و ماخذ: (مانند نمونه )سیف علی اکبر(1378)روانشناسی تربیتی ،تهران ،انتشارات پیام نور

اسلاید 24:

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27:

اسلاید 28:

اسلاید 29:

اسلاید 30:

اسلاید 31:

اسلاید 32:

اسلاید 33: خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار عزت تان روزافزون و مستدام باد

اسلاید 34: ((به امید روزی که تمامی معلمان ، پژوهشگر نیز باشد.))خدا یار و نگهدارتان باد

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید