کسب و کار مدیریت و رهبری

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

dahomin_confrance_beinolmelali_ravabete_omoomiye_iran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران”

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

اسلاید 1: مقدمه: یک تجربه خوب مجله وب شماره 160

اسلاید 2: مقدمهبا نگاهی به تحولات حاصل از فناوری‏های نوین و گسترش آن در همه بخش‏های زندگی فردی و اجتماعی بشر، رفتن بسوی روابط عمومی یکپارچه را ضروری کرده است!ضرورت مدیریت یکپارچه در فضای سایبر، که در حال تغییرات اساسی در ساختارهای سازمان‏هایی مانند روابط عمومی‏ها می‏باشد، بیشر دیده می‏شود. مدیریت روابط عمومی یکپارچه در حقیقت شکل توسعه یافته‏ای از روابط عمومی سنتی است که بر اثر گسترش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش شکل گرفته است.

اسلاید 3: مقدمهبخشی از روابط عمومی یکپارچه به چگونگی استفاده موثر از ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش در روابط عمومی‏‏های مدرن می‏‏پردازد.  مباحث مهم و مرتبط با تعریف روشنی از یکپارچگی و نحوه استفاده مناسب از ابزارهای ارتباطی و مدیریت دانش باید مورد توجه باشد.شناخت مدل مفهومی روابط عمومی یکپارچه کمک می‏کند تا در مراحل پیاده سازی و عملیات اجرایی، درک درستی از قابلیت‏ها آن در مقایسه با روابط عمومی سنتی داشت.

اسلاید 4:

اسلاید 5: ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه پیاده سازی نظام مدیریت یکپارچه در یک روابط عمومی‏ وابسته به امکانات سخت‏افزاری، نرم‏افزاری، منابع انسانی آموزش دیده و سایر ابزارهای یکپارچه ارتباطی است.مدیریت امکانات و ابزارهای ارتباطی یکپارچه در یک روابط عمومی باید بتواند علاوه بر ارتباط با سایر روابط عمومی‏ها، به خواسته‏های مخاطبین خود پاسخ دهد و رضایت آنها را با بهبود و اثربخشی خدمات برآورده نماید.بنابراین نمی‏توان بدون داشتن ابزارهای ارتباطی یکپارچه و بهره‏مندی از مدیریت دانش، جایگاه روابط عمومی‏ها را ارتقاء داد و در این زمینه اقدام موثری داشت.

اسلاید 6: ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه در دنيايي كه سواد ديجيتالي به عنوان مبناي پايه براي سنجش با سوادي انسان‌ها تعيين شده است، آيا مي‌توان روابط عمومی را با روش‌هاي سنتي و غیر یکپارچه اداره کرد و مخاطبان را حفط نمود؟

اسلاید 7: ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچهتوقع مخاطبان روابط عموی‏ها با ظهور و گسترش ابزارهاي یکپارچه ارتباطی، تغيير اساسی يافته است. مخاطبان روابط عمومی‏های عصر حاضر و آینده که در شبکه‏های اجتماعی زندگی می‏کنند به دنبال پاسخ سئوالات خود بدول تاخیر زمانی در 24 ساعت شبانه روز و بصورت خودکار می‏باشند.

اسلاید 8: سير تحول نظريه‌هاي توسعه روابط عمومیتوسعه روابط عمومی‏ها فرآيندي است كه از ابتداي شروع این حرفه در جهان وجود داشته و مدیران و کارکنان روابط عمومی‏ها با آن روبرو بوده‏اند. ليكن از دوران انقلاب اطلاعات که باحضور اینترنت جدی شد، نظريه‌هاي گوناگوني براي توسعه روابط عمومی‏ها توسط دانشمندان ارائه گرديده است.اين نظريه‌ها با پيشرفت دانش بشري و كشف ابعاد جديد از فناوری‏های سخت افزاری، نرم افزاری، ارتباطی و مغزافزاری ارتقا یافته است. روابط عمومی‏های جهان در حال تحول براي انطباق خود با نظريه‌هاي جديدی مانند روابط عمومی یکپارچه هستند.

اسلاید 9: روابط عمومی سنتیمسئول انتقال اطلاعاتو ذخیره سازی در ذهن خود و مخاطب بوده استروابط عمومی یکپارجهمسئول جمع‏آوری داده و تبدیل آن به اطلاعات در جهت توسعه دانش می‏باشدسير تحول نظريه‌‌ها در روابط عمومی

اسلاید 10: سير تحول نظريه‌‌ها در روابط عمومیمدیران، کارکنان و کارگزاران روابط عمومی یکپارچه بايد خود بياموزند و در تعامل با سایر روابط عمومی‏ها و کارشناسان حرفه‏ای شوند.سرعت يادگيري و حرفه آموزی در هر مدیر یا کارمند روابط عمومی یکپارچه می‏تواند متفاوت باشد و بر اساس مراحل رشد و نمو و ضریب هوشی فرد ممکن است زود یا دیر اتفاق بیفتد.

اسلاید 11: ویژگی‏های روابط عمومی یکپارچهويژگي‌هاي يك روابط عمومی یکپارچه چيست؟ تعريف يك روابط عمومی یکپارچه چيست؟نيازمندي‌ها و الزامات فني يك روابط عمومی یکپارچه چيست؟معيارهاي ارزيابي يك روابط عمومی یکپارچه چيست؟براي استقرار يك روابط عمومی یکپارچه چه اقدامي را بايد به صورت قدم به قدم انجام داد؟حداقل پيش‌نيازهاي لازم براي ايجاد روابط عمومی یکپارچه چه مواردي مي‌باشند؟چارچوب استاندارد توسعه روابط عمومی یکپارچه چه مولفه‌هايي دارد؟

اسلاید 12: سئوالهاي اساسي در مورد روابط عمومی یکپارچهمدل مفهومي روابط عمومی یکپارچهبرنامه راهبردي روابط عمومی یکپارچهبرنامه عملياتي روابط عمومی یکپارچهساختار اجرايي روابط عمومی یکپارچهچيستي ؟چرايي ؟چگونگي ؟توسط چه كسي ؟

اسلاید 13: انتظاری که از روابط عمومی یکپارچه باید داشتروابط عمومی یکپارچه که سازماني يادگيرنده خواهد بود باید بتواند با سیستم‏های یکپارچه نرم‏افزاری، سخت‏افزاری و ارتباطی همراه با ارائه خدمات و تولیدات کیفی نسلی از مدیران، کارمندان و کارگزارن حرفه‏ای، خلاق و توانمند در خلق دانشو به روز را در عرصه‌هاي مختلف تربيت کند.فراهم نمودن بسترهاي انساني، سازماني، فني و ارتباطي لازم براي تحول روابط عمومی از يك سازمان سنتي به يك سازمان يادگيرنده و یکپارچه ماموریت مسئولین در پیاده‏سازی آن است.

اسلاید 14: آینده روابط عمومی یکپارچه

اسلاید 15: بررسی آثار یک حضور در فیس بوک

اسلاید 16: تيتر روزنامه ايران 11 آذرماه 1392!

اسلاید 17: عضويت در فيس بوک جرم نيست!

اسلاید 18: دولت در فيس بوک!

اسلاید 19: مقدمه: دولت در فيس بوک!

اسلاید 20: مقدمه: دولت در فيس بوک!

اسلاید 21: انتخابات در فيس بوک!

اسلاید 22: فيس بوک!

اسلاید 23: اسلايد 28آخرين وضعيت جواد ظريف در فضاي اينترنتتعداد جستجو در گوگل:1,950,000

اسلاید 24: Ali DaeiAli Daei

اسلاید 25: PotatoPotato

اسلاید 26: TomatoTomato

اسلاید 27: PistachioPistachio

اسلاید 28: اسلايد 33آخرين وضعيت ايران در فضاي اينترنتتعداد جستجوي انگليسي در گوگل:146,000,000

اسلاید 29: اسلايد 34آخرين وضعيت ايران در فضاي اينترنتتعداد جستجوي فارسي در گوگل:171,000,000 تحليل: جستجويکلمه فارسي ايرانبيشتر از انگليسيآن است چرا؟

اسلاید 30: اسلايد 35آخرين وضعيت ترکيه در فضاي اينترنتتعداد جستجو در گوگل:761,000,000 5 برابر ايران

اسلاید 31: اسلايد 36آخرين وضعيت مالزي در فضاي اينترنتتعداد جستجو در گوگل:877,000,000 6 برابر ايرانتحليل: وضعيت تعداد مراجعه در اينترنت مي‏تواند موقعيت گردشگريو اقتصاد در سه کشور ايران، ترکيه و مالزي را نشان دهد!

اسلاید 32: اسلايد 37ResultsName26,300,000Hassan Rouhani666,000Akbar Hashemi Rafsanjani700,000,000Barack Obamaسياست در فضاي اينترنتاطلاعات مربوط به روز 6 آبانماه 1392

اسلاید 33: اسلايد 38

اسلاید 34: اسلايد 39 محمود احمدي نژاد

اسلاید 35: اسلايد 40

اسلاید 36: اسلايد 41محمد خاتميمحمد خاتمي

اسلاید 37: اسلايد 42علي اكبر جلالي

اسلاید 38: اسلايد 43جستجوي انگليسيبيشتر از فارسي چرا؟Dr Aliakbar Jalali

اسلاید 39: SEXSEX

اسلاید 40: Jennefer Lopez

اسلاید 41: واقعيت‏هاي فيس بوک!

اسلاید 42: اسلايد 47آموزش در فضاي اينترنت

اسلاید 43:

اسلاید 44: ترسیم نقشه راه روابط عمومی یکپارچهابتدا باید جهت‌گيري‌ها و سياست‌هاي بالادست توسعه‌ي روابط عمومی یکپارچه مشخص شود، و طبق آن عمل شود. مطالعه تطبيقي جهت توسعه روابط عمومی یکپارچه حداقل در 5 کشور دیگر انجام شود، تا از تجربه سایر کشورها نیز استفاده گردد.تجربيات توسعه‏ي روابط عمومی یکپارچه در داخل و خارج کشور بررسی شود، البته اگر تجربه‏ای وجود داشته باشد. نقاط قوت و ضعف، فرصت‏ها و تهديدهاي فناوریهای نوین شناخته شود.برنامه راهبردي، تعریفی روشن، مدل مفهومی و چارچوب ارزیابی روابط عمومی یکپارچه بر اساس استاندارد علمی مشخص شود.

اسلاید 45: ترسیم نقشه راه روابط عمومی یکپارچهدر مراحل پیاده سازی، از روش گام به گام و تست، روابط عمومی یکپارچه ایجاد شود، تا در هر مرحله اشکالات برطرف گردد.ساختار اجرايي روابط عمومی یکپارچه از دید منابع سازمانی بازنگری شود.استاندارد‏ها و راهنماي فني روابط عمومی یکپارچه تهیه و مطابق آنها کار انجام شود، در غیر این صورت امکان یکپارچه سازی وجود نخواهد داشت.تعيين برنامه سازماني و مديريتي و ساختار هدايتي روابط عمومی یکپارچه مشخص شود، تا مشکلی در تقسیم وظایف پیش نیاید.تعريف پروژه‏ها و اقدامات مورد نياز همراه با منابع و مراجع مستند و به روز در اختیار باشد.

اسلاید 46: از یک نگاه، تعریف روابط عمومی یکپارچهروابط عمومی یکپارچه سیستمی است که در درون خود امتیازات روابط عمومی الکترونیکی، دیجیتالی، سایبر، مجازی، همراه، یکپارچه و برخط را بصورت یکجا دارد و پتانسیل مدیریت دانش و پاسخگویی خودکار از مشخصه‏های بارز آن است.

اسلاید 47: از نگاه دیگر، تعریف از روابط عمومی یکپارچهروابط عمومی یکپارچه، همان روابط عمومی فيزيكي است كه كنترل و مديريت آن مبتني بر فناوري اطلاعات و کاربردهای آن بر بستر شبكه و رايانه مي‌باشد و محتواي اكثر انتشارات و تبلیغات آن الكترونيكي است و ارتباطات در آن یکپارچه می‏باشد و سيستم ارزشيابي و نظارت آن خودکار است.

اسلاید 48: از نگاه دیگر، تعریف از روابط عمومی یکپارچهارتباطات یکپارچه: عبارت از تلفیق خدمات هم زمان ارتباطی مانند پیام رسان فوری، اطلاعات حضوری، تلفن، اینترنت، کنفرانس صوتی و تصویری، مبادله داده در شبکه‏ها، پست الکترونیکی، پیام کوتاه و نمابر و امثال آن است (صفحه 50 کتاب روابط عمومی یکپارچه، حسن ربیعی).تعریف بنیادی «ارتباطات هماهنگ برای بهینه سازی فرآیندهای تجاری» (صفحه 51 کتاب روابط عمومی یکپارچه، حسن ربیعی).ارتباطات یکپارچه مجموعه در حال تکاملی از تکنولوژی‏هایی است که انسان و ارتباطات ابزاری را در زمینه و تجربه‏اش مشترک و متحد ساخته و به صورت خودکار در می‏آورد (صفحه 51 کتاب روابط عمومی یکپارچه، حسن ربیعی)..

اسلاید 49: مدل مفهومی روابط عمومی یکپارچهبرخورداری از مدیران و کارمندان آموزش دیدهزیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعاتدارای سیستم‏های مدیریت یکپارچهارتباطات یکپارچه رایانه‏ای بین روابط عمومی‏هادارای امکانات یاد دهی و یادگیری در طول عمر

اسلاید 50: Business Process ManagementService Oriented ArchitectureXMLWeb Servicesچشم‌اندازراهبردهااهدافبرنامه راهبردي توسعه روابط عمومی یکپارچهماموريتبرنامه راهبردي روابط عمومی یکپارچهمقاصد توسعه روابط عمومی یکپارچهتصوير و جايگاه ايده‌آل روابط عمومی یکپارچهوظيفه اصلي سازمان‏ها در توسعه روابط عمومی یکپارچهگزينه‌هاي توسعه روابط عمومی یکپارچه

اسلاید 51: فازهای اجرایی پیاده سازی روابط عمومی یکپارچهبرنامه‌ريزي و هدف‌گذاري تجهيز و آماده‌سازي روابط عمومیآموزش منابع انسانيآماده‌سازي محتوي شرح وظایفجدید تهیه گزارشات مبتني بر محتوي چندرسانه‌ايارزيابي و سنجش123456

اسلاید 52: ساختار هدايتي و نظارتي مدارس روابط عمومی یکپارچهکمیته راهبریکمیته هماهنگیکمیته فنیمدیران روابط عمومینمایندگان سایر سازمان‏های وابستهمشاوران فنی روابط عمومی یکپارچه

اسلاید 53: بعضی از ابزارهای فنی مورد نیاز روابط عمومی یکپارچه

اسلاید 54: اهداف اصلی ابزارهای یکپارچه ارتباطیافزایش قابلیت‏ها و صلاحیت‏های حرفه‏ای و تخصصی واحدهای روابط عمومی سازمان‏های دولتی و خصوصی از سطوح ابتدایی تا سطح عالی از جمله اهداف اصلی بکارگیری ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای اعمال مدیریت دانش در روابط عمومی‏ها است. بنابراین باید مخاطبان، کارگزاران و مدیران سطوح مختلف روابط عمومی‏ها را با آخرین دستاوردهای سخت‏ افزاری، نرم‏ افزاری و مغزافزاری از یک سویی و ابزارهای ارتباطی و روشهای کاربردی و توصیه‏های نظری روابط عمومی یکپارچه از سویی دیگر آشنا نمود.

اسلاید 55: روابط عمومی یکپارچه چیست؟در روابط عمومی یکپارچه، برنامه کاری و محتوایی، نظام ارزشيابي و محتوي انتشارات با ساير روابط عمومی‏ها تفاوتي ندارد. تنها از قابليت‌هاي فناوري‏های نوین ارتباطی و نرم‏افزاری براي گسترش کمی و کیفی خدمات و تسهیل در انجام امور موظف و انتقال محتوي پیام استفاده مي‌شود.روابط عمومی یکپارچه يك روابط عمومی مجازي نيست كه ارتباط فيزيكي بين مدیران، کارکنان و کارگزاران با مخاطبان در آن حذف شده باشد. روابط عمومی یکپارچه در فضاي فيزيكي روابط عمومی سنتي شكل مي‌گيرد.

اسلاید 56: روابط عمومی یکپارچه چیست؟اگرچه زیرساخت فیزیکی و فنی مهم و جزء الزامات است، اما وجود شبکه ارتباطی، سخت‌افزار و نرم‌افزار به خودي خود، به معني روابط عمومی یکپارچه نيست. زيرساختی مهم است که منطبق بر نيازمندي‌ها و احتياجات فرآيندهای کاری و در چارچوب وظایف روابط عمومی باشد تا حداكثر استفاده از زيرساخت و تجهيزات موجود صورت مي‌گيرد.

اسلاید 57: مدیریت دانش ابزار توسعه روابط عمومی یکپارچهروابط عمومی یکپارچه با استفاده از فناوری‏های جدید و استفاده از مدیریت دانش، بر بستر اینترنت و یا شبکه‏های ملی و محلی ارتباطی باسیم و یا بدون سیم خدمات خود را بصورت خودکار، برخط و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بدون تعطیلی با دقت، سرعت و امن ارائه می‏کند.وظیفه اصلی اینگونه روابط عمومی‏ها اجرای وظایف سازمانی و ارزیابی و نظارت در درون و برون سازمان با دقت بیشتر و کیفیت بالاتر و در زمان کوتاه‏تر نسبت به یک روابط عمومی سنتی است.

اسلاید 58: آشنایی کلی بامدیریت دانش

اسلاید 59: امتیازات روابط عمومی یکپارچهکارگزاران روابط عمومی را براي انجام کار در فضاي مجازي رسانه‏های جدید و شبکه‏های اجتماعی آماده می‏کند.کارگزاران روابط عمومی را توانمند می‏سازد تا دانش خود را به روز کرده و از ابزارهاي ارتباطی نوین در انجام وظایف خود موثرتر استفاده نمایند تا بهره‏وری سازمان بیشتر شود.روابط عمومی یکپارچه فرصتی ایجاد می‏کند تا امکان رقابت سالم در بین کارکنان و سازمانهای همکار بوجود آید و این رقابت باعث توسعه کیفی روابط عمومی خواهد شد.روابط عمومی یکپارچه بستر كار گروهي و مشاركتي را که از مشخصه‏های اصلی شبکه‏های اجتماعی است را در خود دارد.ايجاد فضاي مناسب براي نوآوري و خلاقيت در يك فضاي پژوهش محور جزء ارکان یک روابط عموی یکپارچه است.

اسلاید 60: امتیازات روابط عمومی یکپارچهروابط عمومی یکپارچه آماده پذیرش و ارائه خدمت متناسب با سرعت تغييرات جهان به نسل ديجيتالی است.بخش بزرگی از افراد امروز جامعه را مخاطبان نسل دیجیتال تشکیل داده‏اند و در آینده به این تعداد اضافه خواهد شد. تلاش در نهادينه كردن آموزشهاي طولاني زمان و آموزش در طول عمر از دیگر وظایف یک سیستم یکپارچه روابط عمومی‏ها است.خودكارسازي سيستمها، خودنظارتی، جلوگیری از انجام كارهاي تكراري كم ثمر مديريت بخش دیگری از مزایای سیستمهای یگپارچه روابط عموی‏ها می‏باشد.

اسلاید 61: یکپارچه سازی روابط عمومییکپارچه سازی تنها به ابزارهای فیزیکی بستگی ندارد، بلکه زمانی یک روابط عمومی یکپارچه شناخته می‏شود که در درون خود از منابع انسانی دانش بنیان، حرفه‏ای، کارآمد و توانمند در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریت بهره‏مند باشد. با استفاده از شاخص‏ها و معیارهای مختلف در یک روابط عمومی یکپارچه می‏توان توان حرفه‏ای‏گری و بهره‏مندی کارگزاران را در استفاده از ابزارهای ارتباطی در انجام وظایف کیفی شناخت.

اسلاید 62: روابط عمومییکپارچهسازمانیبا توانمنديكار از راه دورسازمانیمجازيسازمانی مبتني بر مدیریتدانش بنیان وشبكه‏ایسازمانیيادگيرندهروابط عمومی یکپارچه چگونه سازمانی است؟

اسلاید 63: روابط عمومی یکپارچه یک سيستم اطلاعاتي است!يك سيستم اطلاعاتي (IS) اطلاعات را به منظور خاصي جمع آوري نموده و آنها را براي ذخيره سازي و يا استفاده تحليل مي‌نمايد و با استفاده از الگاریتم‏های یکپارچه ارائه خدمات را آسان، دقیق و موثر می‏کند.

اسلاید 64: مثالی از یک سيستم اطلاعاتيخرید پروازی از آموزون

اسلاید 65: نقش خودکارسازی در روابط عمومی یکپارچه خودکارسازی کامل و پیشرفته در سیستمهای روابط عمومی یکپارچه فرصتی ایجاد می‏کند تا بسیاری از مراحل کاری و برقراری ارتباطات بصورت خودکار و یکپارچه با مدیران، کارکنان و مخاطبان با استفاده از ابزارهای دسترسی مانند تبلت، رایانه و تلفن همراه یکپارچه بصورت پویا و تعاملی انجام شود.

اسلاید 66: استراتژي پیاده‏سازی روابط عمومی یکپارچه در چارچوب دولت الکترونیک

اسلاید 67: ذينفعانکارمندانو سايرينبخش خصوصيدستگاههاي دولتيمردممدل مفهومي روابط عمومی یکپارچه در چارچوب دولت الکترونيکلايه خدماتو سرويس هاي دادهدرگاه ها و پنجره هاي واحد خدماتخدمات G2Bخدمات G2Eخدمات G2Gخدمات G2Cخدمات G2Xپايگاه داده سرويس هاي مشترکپايگاه داده ملي و عموميلايه استانداردهاامنيتيتبادل و تعاملکسب و کارفنيلايه سياستها و قوانينسياستهاي کلي ابلاغي نظام اداريسند چشم انداز 20 سالهقانون مديريت خدمات کشوريقانون پنج ساله پنجم توسعه کشورنقشه راه خدمات دولت الکترونيکتوسعه روابط عمومی یکپارچه (مباني فرهنگي، دانش بنيان کردن و يکپارچه سازي اطلاعات) در مدل مفهومي روابط عمومی یکپارچه ديده شده است.

اسلاید 68:

اسلاید 69: جمع‏بندی و توصیه‏هاباید ابزارهای نوین توسعه روابط عمومی در فضای سایبر مانند شبکه‏های اجتماعی را پذیرفت و با تهیه یک برنامه راهبردی مناسب امکان استفاده از آن را در روابط عمومی‏ها بوجود آورد.با توجه به نگرانی‏های امنیتی، باید از شبکه‏های اجتماعی یکپارچه انه، با خرد و احتیاط استفاده کرد.باید ریسک لازم را پذیرفت و زمینه تغییر روابط عمومی‏های سنتی به روابط عمومی یکپارچه ، بگونه‏ای که کارگذاران و مخاطبان در آن بتوانند تاثیرگذاری و تاثیرپذیری داشته باشند را فراهم کرد. باید با آموزش عمومی و آموزش‏های خاص کارکنان روابط عمومی‏ها و بخشهای تجاری و اقتصادی مخاطب را توانمند کرد تا روابط عمومی یکپارچه پذیرفته شود.

اسلاید 70:

اسلاید 71: با تشکراز شرکت کنندگان و برگزارکنندگاندهمین کنفرانس بین‏المللی روابط عمومی ایران

اسلاید 72: جمع‏بندی و توصیه‏هاباید ابزارهای نوین توسعه روابط عمومی در فضای سایبر مانند شبکه‏های اجتماعی را پذیرفت و با تهیه یک برنامه راهبردی مناسب امکان استفاده از آن را در روابط عمومی‏ها بوجود آورد.با توجه به نگرانی‏های امنیتی، باید از شبکه‏های اجتماعی یکپارچه انه، با خرد و احتیاط استفاده کرد.باید ریسک لازم را پذیرفت و زمینه تغییر روابط عمومی‏های سنتی به روابط عمومی یکپارچه ، بگونه‏ای که کارگذاران و مخاطبان در آن بتوانند تاثیرگذاری و تاثیرپذیری داشته باشند را فراهم کرد. باید با آموزش عمومی و آموزش‏های خاص کارکنان روابط عمومی‏ها و بخشهای تجاری و اقتصادی مخاطب را توانمند کرد تا روابط عمومی یکپارچه پذیرفته شود.

اسلاید 73:

اسلاید 74: با تشکراز شرکت کنندگان و برگزارکنندگاندهمین کنفرانس بین‏المللی روابط عمومی ایران

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید