پزشکی و سلامت بیماری‌ها

دیابت و قند خون

46350091

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت در 27 اسلاید ساخته شده که درباره بیماری دیابت و قند می باشد و دلایل بروز این بیماری را توضیح داده . راه های پیشگیری دیابت ، دیابت و ورزش و .......
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2161 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دیابت و قند خون”

دیابت و قند خون

اسلاید 1: دیابت تهیه کننده:

اسلاید 2: بيماري ديابت يا مرض قند چيست ؟اگر به هر دليل ميزان قندخون (گلوكز) بصورت مزمن بالا باشد ديابت يا مرض قند بروز كرده است.اگر قندخون ناشتاي فردي در دونوبت مجزا مساوي يا بيشتر از 126 ميلي گرم بر دسي ليتر باشد بيمار مبتلا به ديابت است .

اسلاید 3: قند چيست و وجود آن در بدن چه لزومي دارد ؟بدن مانند ماشيني است كه متشكل از واحدهائي به نام سلول است كه اين سلولها براي حركت و عملكرد خود (مانند تنفس ، ضربان قلب ، دفع مواد زائد از بدن و ...)حتي در زمان خواب نياز به انرژي دارند.منبع يا سوخت مورد نياز براي تامين اين انرژي، قندخون يا همان گلوكز است .

اسلاید 4: سلولهاي بدن چگونه از قند موجود در خون استفاده مي كند ؟ سلولها براي اينكه بتوانند از قند موجود در خون استفاده كنند نياز به يك واسطه يا يك كليد دارند به نام انسولين، كه در لوزالمعده (پانكراس) ساخته مي شود و به درون خون ترشح مي شود.

اسلاید 5: دلائل بروز مرض قند يا ديابتانسولين كم توليد شود يا اصلا توليد نشود. انسولين توليد شده ولي سلولها نمي توانند از آن استفاده كنند. تركيبي از هر دو حالت بالا.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید