کسب و کاربرنامه‌ریزی

ذینفعان سیاست گذاری آموزشی

ذینفعان سیاست گذاری آموزشی برای درس: سیاست گذاری آموزشی

حامد

20 صفحه
449 بازدید
23 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
در گذاری آ اموزشی

صفحه 3:
ROCESS eC eB) ‏مه‎ ‏دمازنواف مردم ملتی پیشرفته و خلاق‎ بنیان برای همبستگی اجتماعی, برای پیشرفت اقتصادی, برای رقابت پذیری پایدار, برای تعالی .انسانیت و برای ایجاد صلح در جهان

صفحه 4:

صفحه 5:
معلمان باید از نظر جسمی, دانش و مهارت حرفه ای در سطح ‎Yb‏ قرار داشته باشند. دائم مورد سنجش صلاحیت های حرفه ای قرار گيرند. استخدام آنان منوط به داشتن آمادگی در حد مطلوب باشد. باید علاقه مند به تدریس بوده و نسبت به آن عشق و علاقةٌ فراوان داشته باشند: سعی در روزآمد نمودن خود در کسب مهار تهای مورد نیاز داشته باشند . باید پژوهنده باشد یعنی معلمی که از کنار مسایل آموزشیآو تربیتی به سادگی عبور نکند با پژوهشگاه های مختلف ارتباط علمی و آموزشی داشته باشد

صفحه 6:
ازمهمترین عوامل موثر در رشد و توسعه ی کیفی و محتوايى اموزش و يرورش ا م ا اك 257 را ار م 7 اولاء برئامه فرصت تشتيمر) بهترين ها اما ۱( ا 00 2 0 ‏ا ا‎ ee mee CNC ee ay Brn ey oa

صفحه 7:
نه تنها یک مشاور تحصیلی قوی باشد .بلکه ذر طخ یک رواتتفتتاش, به :داننشن آموزان و اوللارمناو ده یک فرد مطلع و آگاه و در حد یک کارشناس ارشد مسایل زیستی. بهداشت فردی و گروهی, تغذیه و بهداشت روانی دانش آموزان و

صفحه 8:
* طراحی. تدوین و استقرار نظام تربیت ‎ees‏ ار وال ‎FV cog ay sy a‏ تخصصی معلمان و نظام سنجش و رتبه بندی فرهنگیان. با هماهنگی مراجع ذیربط. ** طراحى؛ تدوين و اجراى نظام تربيت و نكهداشت كارشناس تخصصى در حوزههاى اداری و ** ستادى اموزش و يرورش؛ با استفاده از دورههاى تحصيلات تكميلى.

صفحه 9:
~ 2 كن 1 ف | دانش أموز اوس 0 ‎SSS)‏ < چرا که هر آنچه در نظام تعلیم و تربیت جریان دارد هدق آن هدایت,و یب دا آموز ان پیتن از این بظز دانش آمود ححوز اصلی مدرسه میم ۲۳۳ در آن عقلانیت و آگاهی, آزادی, حصول دادیم 9 ۳۳ قرآنی, توجه به تدریجی و پیوسته بودن, تعاملی و دوسویه معنا ومفهوم تربیت 8 براى دانش آموزان 6۳ بودن, همه جانبه بودن, متعادل بودن, جامع و مانع 10291 توجه‌نه مرامب:حیات: طییه قطرت»و ظکت 001 معیارهای اسلامی, زندگی سالم و حیثیت اجتماعی, توجه به چالشهای موجود و پیش رو وتوجه به ادبیات مر تمامى تلاش 5 ‎Sigs ag‏ به عنواض افا * به عنوان شريك اولياى مدرسه درفرايند يادكيرنده آموزشی آموزش فعا *_به عنوان شریک معلم در پرورش حرفه ای او مدرسه شهروندانی تربیت می كند كه يه مسائل جهائی نیز علاقه مندند و نسبت به تمولات آن ey ae oe

صفحه 10:
* امتمام برای برش ۲ ۱ ۲۱ ‎Soles‏ * توسعة کمی و کیفی آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه ۳ ‏را اسآ«‎ a ee ee eed LSS cee aS ese Th san eG ‏إن إن‎ te 0 |

صفحه 11:
مدیریت و رهبری سازمانها و نهادها .به كارابى و اثر بخشى مديريت بستكى دارد اكر مدبران آموزشی جامعه از مهارت و دانش_کافی برخوردار بشید بدون تردیا آمورانی اثربخشی خواهیم داشت. علاوه بر دانایی وتوانایی در زمینه های فنی و انسانی کار خود. باید بتواند وظایف آموزش و پرورش, رهبری و شذیریت آن راتذر اک تزمیله کلن: اجتماغئ ,13 3 + «یعنی :دارای مهارتهای فنیبوبانسانی اقتعهاادت ادلااگوبانند.

صفحه 12:
50 ۲ SRS ‏افزايش كارآمدى و اثربخشى مديريت آموزش و برورش‎ ** ا ا ا ا ا ا ل ‎FESS‏ ‎ei 2 5‏ 4 ** طراحى و اجراى الكوى بالندكى شغلى براى مديران آموزش و يرورشء در سطوح ‏مختلف. ‏طراحی و استقرار نظام توزیع عادلانه و بهينة منابع انسانی, مالی و تجهیزاتی در مدارس. ‎1 5 EEO sy oi ane kere eer See ese Per pe ey ae

صفحه 13:
فناوری اطلاعات و تکنولوژی به ظور کلی در زمينة ارتباط فناوری اطلاعات وآموزش ویرورش دز گرد ۲ وجود دارد: به عنوان اصل واساس قرار می گیرد فهدف از آن شناخت فتاوری اطلاعات مد تیم 2 — اش وری اسلاعاب یه عتوان انار جهت تسریع , تسهیل وتعمیق آموزش استفاذة مي شنود. در آموزش معلمان لازم است پیشتر به رویگرر اول توبه شور و ‎eal oat caine‏ 4 در آموزش دانش آموزان رویلرر روم موثر خواهر بور

صفحه 14:
۱ prow ‏ا ا ا‎ ge pelea Pawns ‏ا ا ا‎ ye ory peels US RCa CE) أست. Foren on ever og Ped eviews Sere Og rieercaed vor eee parc ged pore eee Ren rene ner rUn ley ee TC Tee a ate ear Leese Ses) nC oad ROE pe Sree en 0 i Led tee te a da Cree ۱ ehh oe all ceed Bead

صفحه 15:
برنامه درسى در عصر حاضرء جوامعى بيشرو و موفق هستند * که بهتر فکر می ‎DUS‏ ‏* در برخورد با مسائل راه حل های بهتری ارایه می د: * وبا شيوه هاى موققيت آميز بر:مُسايل ‎Bais Goll‏ ایجاد شرایط مطلوب برای اندیشیدن, تحریک تفکر خلاق دانش آموزان و تشویی و راهنمایی یادگیرندگان برای کست مهارت های تفکر و آنديشه و آموزش آفرینندگی ‎a‏ از طریق کتب ) درسی انجام می گی ‎olay‏ ‏برنامه ريزى ررسى صفيح و هساب شره و تالي فكتب ررسى هفير و سودمنر مى توائثر در لا بررن قوه فلاقیت شاكرران بسياراموت رلا در هر جامعه ای, تحولات و تفییرات سریع و فزاینده رخ می دهد و اگر تالم آنورتفتن بیواند توانانی بحل بل تالقین:از ان تفیبرات را ‎٩۵‏

صفحه 16:
.<< فرایندی-است که به انسان راههای زندكى كردن در جامعه را مى و آموزد. شخصیت می دهد, و ظرفیت های او را در جهت انجام ‎Gilles‏ ‏فر ی و به عنوان عضو جامعه, لا افراد تحصيل كرده از تأثير حكومت بر زندكى خود آكاهبيشترى دارند و توجه بيشترى به حوزة سياست فى كيده لا اينان در مورد فرایندهای سیاسی اطلاعات بیشتری دارند ودر رقتار سياس ود عهده دار طیف وسیع تری از سیاسی استمرار و بای هر <

صفحه 17:
ee en روشهای فعلی گزینش, جذب, تربیت و نگهداشتن نیروی انسانی ناكا رآمدى نظام انتخاب مديران متكى بودن هزينه هاى تعليم و تربيت به توسعه نيافتكى كشورهاى جهان سوم دولت عدم يويايى در مديريت آموزشكاه ها كمبود منايع مالى براى ساخت ناکارآمدی نظام کنترل, نظارت و تجهیز و اداره مدارس و پیچیدگی ارزشیابی علمی از برنامه ها روشهای جلب مشارکت مردم يايين بودن سواد علمی معلمان و عدم پایین بودن سطح حقوق و دستمزد ه و علاقه آنها ‎sly‏ تدریس فعال معلمان کم اتریخش بودن برنامه های درسی ‏ عدم امكان حذب اقراد مسد ويا موجود, سطح هوش بالا [1 ee cles

صفحه 18:
(7 wena Coe ‏هنوز نهادی تشده است.‎ 0 er SOM ‏ا ا ا ا‎ oer me ‏كارشناسان بركزيده و دستكاههاى اجرابى قرار ميكيرد. قلمداد ميشود ومشاركت در وجوه مختلف آن از تدوين و طراحى نا‎ Fe TOTO ee ‏ا‎ eee] | مبتنی نبودن تصمیم گیریها ‏ رنامهریزیها بر نتیج بررسیها و تحقیقات. ‎RSS eee rie roe ie ree eee rece res a|‏ eee Fe ese ec Ya aoe pepe ote ete eae er es)

صفحه 19:
و رات ماس یج مسائل اساسی به ‎ess oe‏ شته شود و این مسایل در کنار موانع و فرصت ها مورد بررسى ا ا 00 0 | 7 Re ear ‏دغدغه مندان عرصه تعليم و تربيت و تداوم ارتباطات دو سويه و‎ 0 ‏ال‎ rr ann Aer Serr Ovrpear yy WiC ra Ore relevant Se] 9)! se] Br men] eee] eg 1۱۳۳ ۱ ۱ Slice ‏رت‎ eee AiG ee ADO eo

صفحه 20:
Pa از حسن توجه شما سپاسگزارم

20,000 تومان