پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

رتبه بندی ایمنی بیمار در بیمارستان های استان همدان در سال ۱۳۹۴

rotbe_bandie_bimar_dar_bimarestanhaye_ostane_hamedan_94

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رتبه بندی ایمنی بیمار در بیمارستان های استان همدان در سال ۱۳۹۴”

رتبه بندی ایمنی بیمار در بیمارستان های استان همدان در سال ۱۳۹۴

اسلاید 1: رتبه بندي ايمني بيمار در بيمارستانهاي استان همدان در سال 1394اسفند 1394

اسلاید 2: به نام خداوند جان و خرد

اسلاید 3: فهرست مقدمهاقدامات انجام شده در سال 94 برنامه ايمني بيمار در سال 95محورهاي رتبه بندينمودارها

اسلاید 4: مقدمه امروزه ايمني و كيفيت به عنوان ابعاد حياتي پوشش خدمات سلامت شناخته مي شوند. از سال 2004 كه برنامه ايمني بيمار سازمان بهداشت جهاني راه اندازي شد تاكنون 140 كشور براي غلبه بر چالش خدمات غير ايمن تلاش مي كنند.

اسلاید 5: مقدمهبرآوردها نشان مي دهد كه در كشورهاي توسعه يافته، 10% بيماران هنگام دريافت خدمات بستري در بيمارستان دچار آسيب مي شوند. اين آسيب ها ناشي از مجموعه اي از خطاها و رويدادهاي ناخواسته است.لازمه ارائه خدمات جراحي ايمن، داشتن رويكرد كار تيمي است هر ساله حدود 234 ميليون عمل جراحي در سطح جهان انجام مي شود. مراقبتهاي جراحي مستعد خطاها و آسيب هاي زيادي هستند. سبك خطاهاي مربوط به عمل جراحي از بار بيماريهاي بسيار زياد است در حالي كه حدود 50% اين خطاها قابل پيشگيري است.

اسلاید 6:

اسلاید 7: گروهها و استانداردهاي ذيل آنها

اسلاید 8: استانداردهاي الزامي استانداردهاي الزامي استانداردهايي هستند كه براي به رسميت شناخته شدن بيمارستان به عنوان بيمارستان دوستدار ايمني بيمار بايد به صورت 100% تحقق يابند. (استاندارداهاي ايمني بيمار اعتباربخشي)

اسلاید 9: اقدامات انجام شده در سال 94 توسط معاونت درمانبرگزاري سه دوره هماهنگي ايمني بيماربرگزاري دوره آموزشي آشنايي با راهنماهاي ايمني بيمار جهت مسئولين مربوطه فعال كردن منو ثبت خطاهاي پزشكي در سايت معاونت درمانايجاد منو يادگيري از خطاهاي پزشكي در سايت معاونت درمانبازديد از 16 بيمارستان استان

اسلاید 10:

اسلاید 11: برنامه هاي در دست اقدام واحد ايمني بيمار دانشگاه در سال 95تمركز بر روي استفاده از تجربيات و پيشنهادات بيمارستانها براي يكديگربرگزاري دوره آموزشي نحوه تدوين برنامه عملياتيبرگزاري دوره آموزشي بازديد مديريتي ايمني بيماربرگزاري جلسات هماهنگي و به اشتراك گذاري تجربيات، تحليل ريشه اي خطاها، و روشهاي صحيح به اشتراك گذاري خطاهاتمركز بر روي موضوعات: برقراري ارتباط صحيح در حين تحويل بيمار، جراحي ايمن، تلفيق دارويي، تزريق داروهاي پرخطر، تطابق كاردكس در بازديدها.تكميل استانداردهاي الزامي و برنامه ريزي جهت دستيابي به استانداردهاي اساسي

اسلاید 12: ranking ايمني بيمار سال 94

اسلاید 13: محورهاي رتبه بندي در سال 94موضوع.............................امتيازبازديدهاي مديريتي ............................ 10برنامه عملياتي .................................. 5ثبت خطا در سايت .............................. 20تحليل ريشه اي خطاها ......................... 5وضعيت بخشها ................................... 20 تلفيق دارويي..................................... 4جراحي ايمن..................................... 5به اشتراك گذاري خطاها....................... 10برگزاري دوره آموزشي در بيمارستان......... 5شركت در جلسات معاونت درمان............... 6نمره آزمون كتبي................................. 10

اسلاید 14: نمودار ثبت خطا در سايت

اسلاید 15: نمودار تحليل ريشه اي خطا

اسلاید 16: نمودار بازديدهاي مديريتي ايمني بيمار

اسلاید 17: نمودار وضعيت عمومي بخشها

اسلاید 18: نمودار برگزاري دوره آموزشي ايمني بيمار در بيمارستان

اسلاید 19: نمودار به اشتراك گذاري خطاها

اسلاید 20: نمودار تلفيق دارويي

اسلاید 21: نمودار جراحي ايمن

اسلاید 22: نمودار برنامه عملياتي

اسلاید 23: نمودار نمره آزمون كتبي

اسلاید 24: نمودار شركت در جلسات

اسلاید 25: Ranking ايمني بيمار

اسلاید 26: بيمارستانهايي كه رتبه هاي بهتري كسب كرده بودند.بعثت: 65/5شهيدبهشتي: 64/5آتيه: 63/5مهر: 57/5ارتش (ابن سينا): 53/5بهار: 52/5

اسلاید 27: با تشكر

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید