Tadvin_resalat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رسالت سازمان”

رسالت سازمان

اسلاید 1: فايده تدوين رسالت : / ايجاد گرايش واحد در ساز مان /الهامي در ارتباط با فعاليت هاي روز مره / هدايت و انگيزش پرسنل در جهت ارزش ها و عقايد ساز مان

اسلاید 2: نحوه تدوين رسالت : / گرفتن عقايد افراد با استفاده از پرسشنامه /مصاحبه /تشكيل جلسات كميته استراتژيك /بارش افكار / توجه به ديدگاه مدير ارشد /توجه به ديدگاه ذينفعان / توجه به برنامه توسعه اقتصادي اجتماعي / توجه به ديدگاه كار شناسان

اسلاید 3: شناخت محيط : 1/ محيط كلان 2/ محيط رقابتي 3/ محيط دروني

اسلاید 4: محيط كلان : / سياست /اقتصاد /اجتماع / تكنولوژي PEST

اسلاید 5: محيط دروني : / مالي / نيروي انساني / عمليات / تحقيق و توسعه /بازاريابي /مديريتي

اسلاید 6: مثال : ما بر آنيم با توسعه مديريت متمركز اموزشي و ارتقاي كيفيت خدمات آموزش سلامت ، توسعه منابع اناسني ماهر و توانمند ، توسعه منابع مالي ، اطلاعاتي و تجهيزاتي ، توجه به مناسب ترين تكنولوژي و الگوهاي آموزشي ، باعث ارتقا جايگاه تشكيلاتي آموزش سلامت در استان شويم .

اسلاید 7: طراحي ، اجرا و ارزشيابي برنامه هاي آموزش سلامت ، ترويج مشاركت مردمي و چند بخشي ، جلب حمايت همه جانبه افراد و گروه هاي ذينفع ، تلاش در جهت تدوين قوانين و سياستهاي حامي سلامت از ديگر مسئو ليت هاي ماست .

اسلاید 8: ما خواستار بالاترين حد استاندارد هاي اجرايي ممكن و رعايت كامل نظام نامه اخلاقي آموزشگران سلامت هستيم . ما با علم به ارزش تنوع اجتماعي و پذيرش رويكرد چند فرهنگي از ارزش ، شان ، توانايي بالقوه ، خصوصيات منحصر به فرد تمام افراد جامعه ، حريم خصوصي و ارزش هاي اعتقادي تمام مردم حمايت مي كنيم .

اسلاید 9: آناليز ذينفعان : ذينفع افراد يا گروه هايي كه به نوعي در عملكرد ساز مان باعث نفع يا ضرر شوند . / به دو دسته داخلي و خارجي تقسيم ميشوند .

اسلاید 10: مراحل شناخت ذينفعان : / شناخت مقدماتي /تشخيص ديد گاه و روابط ميان ذينفعان /بررسي اهميت نسبي آنها /بررسي اهداف و طرح هاي ذينفعان / بررسي فعاليت هاي اجرايي – شناسايي ميزان اثر گذاري آنها در روند فعاليت هاي ساز مان / رتبه بندي آنان بر اساس دو معيار علاقه و قدرت

اسلاید 11: ميتوان براي كمي كردن متغير هاي كيفي ، علاقه و قدرت براي هر كدام معيار هايي را در نظر گرفت / معيار را درجه بندي نمود / بر اساس نظر جمع به علاقه و قدرت ، عدد داد

اسلاید 12: مثال پيشنهادي : معيار هاي علاقه: /تشابه دورنماو رسالت دو ساز مان /ميزان علاقه رهبران ساز مان به همكاري /تشابه عملكرد دو ساز مان به يكديگر

اسلاید 13: معيار هاي پيشنهادي قدرت : /تعداد پرسنل موثر و موجود /منابع مالي در اختيار ساز مان /نقش و جايگاه اجتماعي سياسي ساز مان

اسلاید 14: SWOT ANALYSIS قدرت : قوت ، منبع ، مهارت يا مزيتي است نسبت به ساير ساز مانها ضعف : محدوديت يا كمبود منابع ؤ مهارت ها و توانايي هايي است كه جدا مانع عملكرد اثر بخش ميشود .

اسلاید 15: فرصت : موقعيت مطلوب عمده در محيط خارج ساز مان تهديد : موقعيت نامطلوب عمده در محيط خارج از ساز مان

اسلاید 16: SWOT ANALYSIS

اسلاید 17: به هر يك از عوامل چها رگانه از 2+ تا 2- نمره ميدهيم . / جمع جبري عوامل داخلي را در خط عمودي و جمع جبري عوامل خارجي را در ستون افقي نشان مي دهيم . از تلاقي اين دو خط ، چهار ناحيه به دست مي ايد .

اسلاید 18: منطقه1منطقه3منطقه2 منطقه 4

اسلاید 19: منطقه 1: محيط و منابع خوب – استراتژي تهاجمي و رشد / كار هاي مطلوب : ( تداوم رشد – از بين بردن ضعف – بهتر كردن نقاط قوت – نواوري به منظور پيشتازي در رقابت و بهتر كردن نقاط قوت – تاكيد بر ارزش بيشتر براي مشتري )

اسلاید 20: منطقه 2: محيط مناسب ، منابع بد – استراتژي مناسب ثبات و باز پروري / كارهاي مطلوب : ( باز سازي نقاط ضعف – تلاش براي ادغام – سرمايه گذاري مشترك به منظور افزايش توان رقابتي – خروج از كسب و كار ، فروش و بستن )

اسلاید 21: منطقه 3: محيط نامناسب ، منابع مطلوب – استراتژي تنوعو ثبات كار هاي مطلوب : ( خروج – فروش – تعطيل نمودن – دست زدن به تنوع به منظور استفاده مجدد از منابع محدود شركت – كاهش هزينه ها به منظور سود اوري – ادامه وضع موجود به منظور تامين هزينه هاي سر باري )

اسلاید 22: منطقه4:محيط و منابع هر دو نامناسب استراتژي تدافعي و كاهش كارهاي مطلوب : ( به كار گيري و تجديد ارزيابي نقاط قوت به منظور غلبه بر شرايط نامساعد بازار – استفاده از نقاط قوت به منظور تامين هزينه هاي سر باري – خروج ، فروش ، بستن

اسلاید 23: ترسيم دقيق تر

اسلاید 24: بر اثر تحليل داخلي و تحليل خارخي و تلاقي انها ، موضوعات ( جريانات استراتژيك 9 به دست مي ايد . در قدم بعد موضوعات مشابه را ميتوان در هم ادغام نمود . هدف هاي كلي و هدف هاي اختصاصي در قدم بعد مشخص ميشوند .

اسلاید 25: در سير از اهداف كلان به اهداف جزيي تر مي بايست يك شبكه به وجود آيد . / اهداف مي توانند بلند مدت ، كوتاه مدت يا ميان مدت باشد .

اسلاید 26: ويژگي هدف اختصاصي : SMART-P اختصاصي ( ساده ) قابل اندازه گيري قابل دست يابي مرتبط با اهداف كلان زمان مشخص مكان مشخص

اسلاید 27: مثال هدف اختصاصي : تدوين درسنامه هاي آموزش گروهي و فردي جهت گروه هاي مختلف مردم ساليانه به ميزان 30%بيش از وضعيت موجود از نيمه دوم سال 1382 تا پايان سال 1385

اسلاید 28: ساز مان بدون هدف سرگردان است . جدول فعاليت چه خصوصياتي دارد ؟ در جدول فعاليت به تمام جزييات پرداخته ميشود . و پاسخ اين سوالات داده ميشود . چه كسي ؟ كجا ؟ چه كاري را ؟ در چه زماني ؟ به چه نحوي ؟ با چه امكانات مادي ، انساني و تجهيزاتي ؟

اسلاید 29: در قدم بعد نحوه پايش و ارزشيابي مشخص ميشود . پاسخ سه سوال مي بايست در هر مورد داده شود : /وسيله پايش يا ارزشيابي چيست ؟ /فرد مسئول پايش و ارزشيابي كيست ؟ /زمان انجام پايش يا ارزشيابي چيست و تناوب انجام ان كدام است ؟

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید