علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

رشد اخلاقی کودکان نوجوانان و جوانان

roshde_akhlaghi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رشد اخلاقی کودکان نوجوانان و جوانان”

رشد اخلاقی کودکان نوجوانان و جوانان

اسلاید 1: رشد اخلاقی کودکان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تهیه و تنظیم:

اسلاید 2: یکی از ابعاد عمده رشد اجتماعی انسان تحول اخلاقی است. الف) رشد اخلاقی در دوره کودکیب) رشد اخلاقی در دوره نوجوانی پ) رشد اخلاقی در دوره جوانی ت) رشد اخلاقی در دوره بزرگسالی

اسلاید 3: تعریف رشد برخی از روان شناسان رشد و تکامل انسان را فرایند منظم و مستمری می دانند که همانند آب رودخانه از نقطه ای شروع و به هدفی ختم می گردد.

اسلاید 4: . روانشناسی رشد، شاخه هایی از علم روانشناسی است که تلاش میکند تغییراتی را که در طول زندگی، از زمان تشکیل نطفه تا زمان مرگ، در آدمی رخ میدهد مطالعه کند. مهم است که بدانیم این تغییرات از چه نوعی است. روانشناسی رشد دامنه گسترده ای از حیطه های رشد جسمانی، شناختی، هیجانی، اجتماعی و اخلاقی در فراخنای زندگی فرد را شامل میشود.

اسلاید 5: بحث ما در رابطه با رشد اخلاقی میباشد

اسلاید 6: رشد اخلاقي رشد اخلاق در طول قرنها از مهمترين مسائل اجتماعي مورد توجه بوده است . نظريه پردازان بزرگ اوايل قرن بيستم ، اخلاق را وسيله اي براي رشد اجتماعي به حساب آورده اند .مطابق نظر مك دوگال(1928) رشد اخلاقي از مسائل عمده روانشناسي اجتماعي است. از نظر فرويد (1930) احساس گناه مهمترين مسأله اجتماعي است .

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید