zangireye_arzesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زنجیره ارزش”

زنجیره ارزش

اسلاید 1: باسمه تعالي شرکت محصولات كاغذي لطيف زمان : 23/7/1384زنجيره ارزش value chain

اسلاید 2: فهرست مطالب: سازمان بعنوان یک سیستم تعاریف ارز ش خلق ارزش انواع تفکر خلق ارزش زنحیره ارزش مدیریت زنجیره ارزش تحول استراتژیک و زنجیره ارزش زنجیره ارزش در لطیف وحریر

اسلاید 3: سازمان بعنوان یک سیستم :نیروی انسانیمنابع مالی موادماشین آلات وتجهیزات- اطلاعات منابع تولید بازاریابی- مالی نیروی انسانی- سایر وظایف وظایف سازمانی محصولات خدمات - اطلاعاتمحصولات وخدمات اهداف، استراتژيها ،خط مشي ها ، برنامه، بودجه ، استانداردهاکنترلدرون داده برون داده پردازش اطلاعات نتایج مقایسه شده با استانداردها (بازخور)ارزشمحیط

اسلاید 4: تعاريف ارزش ازديد زنجيره ارزش ومهندسي ارزش:ارزش ارزش عبارتست از نسبت بهايي كه بابت عملكرد مورد نظر وكيفيت مطلوب منظور مي شود به هزينه اي كه جهت دستيابي به عملكرد مورد نظر و كيفيت مطلوب بايد پرداخته شود.كمترين هزينه براي اينكه عملكردها ويا خدمات لازم را در زمان ومكان مطلوب وبا كيفيت وقابليت اطمينان مناسب انجام داد.كمترين هزينه اي كه توسط آن يك عملكرد را به هروسيله مي توان بصورت موثر قابل اطمينان وخوب انجام داد.ارزش بوسيله درآمد كل اندازه گيري مي شود و درآمد كل بازتابي از قيمت محصولا ت شركت وتعداد محصولاتي است كه مي تواند بفروشد.

اسلاید 5: انواع ارزش از ديد مهندسي ارزش:ارزش ارزش استفاده خواص ،شاخصها و كيفيتهاي كه موجب استفاده كار ياخدمت شده وباعثمي شود كه محصول ، خاص عمل كند يا به هدف برسد.ارزش اعتبارارزش مبادله ايارزش هزينه ايخواص ،شاخصها و جذابيتهاي كه موجب مي شوند كه فرد آرزوي مالكيت يك شي را نمايد- آن شاخصي كه يك محصول خاص به خاطر آن به فروش مي رسد.خواص و يا كيفيتهايي كه ما را قادر مي سازد يك محصول را به جاي محصول ديگر مبادله نماييم .مجموع مواد ،كار و ديگر هزينه ها كه بايد به كار گرفت تا محصول توليد شود.

اسلاید 6: ارزش از ديد مهندسي ارزش:جنبه هاي مرتبط با هر محصولجزء كاري(محصول) استفاده عملكرد كيفيت صرف كمترين زمان مزايا تجهيزات قابليت سرويس دهي رضايتارزش

اسلاید 7: ارزش از ديد مهندسي ارزش:ارزش =محصولپولارزش =كاربردبهاءاعتبار+ارزش =عملكرد استفادههزينه+عملكرد اعتبارارزش =عملكرد ضروريهزينه+عملكرد غير ضروري

اسلاید 8: چگونه ارزش ایجاد کنیم : رسيدن به عملكرد معادل ويا بهتر با هزينه كمتر، يعني بالا بردن عملكرد محصول دسترسي به اندازه ، ظاهر ، جذابيت و خصوصياتي كه مشتري مي خواهد يعني بهبود وضعيت محصول نگهداري سطح كيفيت با هزينه كمتر شناسايي وجدا سازي وحذف هزينه هاي عناصر غير لازم از محصول وخدمات يعني علاوه بر كاهش، اجتناب از هزينه صورت مي گيرد. بكارگيري فناوري وتوسعه دانش وخلق محصول جديد.بعبارت ديگر بكارگيري تمام تغييرات موجود به سود محصول. جلوگيري از مصرف بي رويه منابع كنترل نسبت ارزش به قيمت وپيدا كردن نقطه سربه سر براي هزينه ، كيفيت ، قابيلت اطمينان و.... بكارگيري مكانيزمهاي جلب مجدد مشتري به مصرف محصول

اسلاید 9: خلق ارزش از دید زنجیره ارزش:فهم و درك خواسته هاي مشتريجستجو وكشف نقاط قابل بهبودتعريف راه حلها ممكن اولويت بندي فرصتها صحبت با مشتري در موردنيازهاي وي تعريف شريكان ديگر در شبكه ارزش تلاش براي درك نيازها وخواسته هاي مشتري همكاري با ساير اعضايشبكه ارز ش جهت پاسخ به نياز و خواسته مشتري يافتن نقاط بالقوه كه مي تواند راه حل باشند. همكاري با شريكان در شبكه ارزش جهت يافتن راه حل تعريف سناريوهاي راه حلها ارزيابي سناريوها وراه حلها بر اساس معيارهاي تعريف شده انتخاب راه حل عملياتي كردن راه حل

اسلاید 10: انواع تفکر خلق ارزش :نوع ديدگاهپيش فرضنظريه استراتژيسنتياقتصاد صنعتي(توليدمحور)كسب موقعيت در زنجيره ارزشجايابي در زنجيره ارزش مدرناقتصاد پويا (بازار محور)خلق ارزش ايجاد ارزش از طريق خودمشتريانبازنگري وچينش روابطو نظامهاي كاري وتجاري- مديريت نظام ارزش ساز

اسلاید 11: وظایف رهبران در منطق جدیدارزش : تجديد نظر وبازنگري در پايگاه اطلاعاتي شركت وجايگاه مشتريان ايجاد تناسب بيشتر وبهتر دربين تواناييها و فعاليتهاي ارزش ساز ايجاد اتحادها وپيمانهاي جديد جهت عرضه كالا ياخدمات

اسلاید 12: زنجیره ارزش و تامین :زنجيره ارزش ( value chain) زنجيره ارزش ، در برگيرنده مجموعه اي از فعاليتهاست كه براي طراحي ، توليد ، بازاريابي ، تحويل وپشتتيباني محصولات آن بكارگرفته مي شود. زنجيره ارزش بيان كننده ارزش كل بوده و در برگيرنده فعاليتهاي ارزش و سود ناخالص مي باشد .زنجيره تامين ( supply chain) فرآيند برنامه ريزي ،اجرا وكنترل كارآمد جريان مواد اوليه ، موجوديهاي درجريان ساخت ومحصولات نهايي و همچنين جريان اطلاعات مرتبط با آن از نقطه اوليه تا نقطه مصرف كه با هدف تامين نيازهاي مشتريان انجام مي شود.مديريت زنجيره ارزش ( value chain management ) تلاش وتمركز جهت افزايش ارزش در هر قسمت از زنجيره ارزش مديريت زنجيره تامين ( supply chain management) تمركز بر روي مديريت جريان كالا و اطلاعات در داخل زنجيره تامين بمنظور دستيبابي به بالاترين ميزان پاسخگويي به نياز وخواسته هاي مشتريان با كمترين هزينه

اسلاید 13: زنجیره ارزش:زنجيره ارزش تامين كنندهزنجيره ارزش عرضه كنندهكانالهاي زنجيره ارزشزنجيره ارزش شركت زنجيره ارزش تامين كنندهزنجيره ارزش موسسه تجاريزنجيره ارزش موسسه تجاريزنجيره ارزش موسسه تجاريكانالهاي زنجيره ارزشزنجيره ارزش خريدار

اسلاید 14: زنجیره ارزش ازدیدگاه پورتر:تداركات داخليعملياتتداركات بيرونيبازاريابي وفروشخدماتزير ساختهای موسسهمديريت منابع انسانيتوسعه تكنولوژيتداركاتحاشيهحاشيهاطلاعاتجريان نقدي

اسلاید 15: مدیریت زنجیره ارزش :مديريت زنجيره ارزش 1- كاهش هزينه هاي عملياتي وتوليدي2- كارآتر شدن نحوه استفاده از منابع3- افزايش مشاركت كاركنان 4- بهبود كيفيت5- كاهش زمان مورد انتظار براي بدست آوردن بازار وافزايش سهم بازار6- كاهش ضايعات 7- تعريف فرآينده وپروژه ها 8- دستيابي به نتايج مطمئن و واقعي 9- افزايش سود واقعي

اسلاید 16: مقایسه زنجیره ارزش وزنجیره تامین:مشتري نهاييمواد اوليهجريان موادجريان اطلاعات جريان مالي مديريت خريدتوليد وعملياتبازاريابيپشتيباني

اسلاید 17: تشریح زنجیره ارزش پورتر:فعاليتهاي ارزش عبارتند از فعاليتهاي فيزيكي ، تكنولوژيكي مشخص كه يك شركت انجام مي دهد وازطريق اين فعاليتها محصول با ارزش براي مشتريان توليد مي كنند.سود ناخالص هزينه كل مجموع هزينه هاي پرداختي براي انجام فعاليتهاي ارزش مي باشد

اسلاید 18: زنجيره ارزشسود ناخالصفعاليتهاي ارزشفعاليتهاي پشتيبانيتداركات وروديهافعاليتهاي اصلي عملياتتداركات خروجيهابازاريابي وفروشخدمات پس از فروشزير ساختهامديريت منابع انسانيتوسعه تكنولوژيتهيه وروديهاتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 19: تداركات و وروديهاارتباط با تامين كنندگانداشتن برنامه زمان بندي براي تحويل وروديها حمل ونقل وروديها بطوريكه كمترين آسيب را ببينداستفاده از تكنولوژي مناسب براي آزمايش وروديها جايابي تامين كنندگان خريد مشاركتي با ساير واحدها كسب وكاربررسي وتحقيق پيرامون سابقه تامين كنندگان وتعداد وتركيب تامين كنندگانميزان سرمايه گذاري براي دسترسي به اطلاعات هزينه هاي تامين كنندگانحمل ونقل وروديها بطوريكه در كمترين زمان ممكن به قسمت عمليات برسداستفاده از تكنولوژي مناسب براي حمل ونقل وروديهااستفاده از تكنولوژي مناسب براي انبار داري و حفاظت از وروديها استفاده از تكنولوژي مناسب براي سيستم اطلاعات و ارتباطاتتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 20: عملياتبررسي وتعيين نوع تكنولوژي مورد نيازتحويل گرفتن وروديها مورد نياز براساس يك برنامه زمانبندي شده نرخ ضايعاتداشتن برنامه زمانبندي شده براي سفارش خريد داراييهاي مورد نياز استفاده از تكنولوژي مناسب براي انتقال و جابجايي مواد اوليه و محصول در خط توليد استفاده از تكنولوژي مناسب براي بسته بندياستفاده از تكنولوژي مناسب جهت آزمايش محصولاستفاده از سيستم هاي اطلاعاتيتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 21: تداركات خروجيهاارتباط با واحدهاي ديگر نرخ ضايعات در زمان تحويل استفاده از تكنولوژي مناسب براي حمل و نقل خروجيها جابجايي كانالهاي توزيع استفاده از تكنولوژي مناسب براي بسته بندي استفاده از سيستم اطلاعات و ارتباطاتتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 22: بازاريابي و فروش استفاده از تبليعات بالا وكيفيت برقراري ارتباط با كانال توزيع و خريداراناستفاده از ترفيع در فروش استفاده از نيروي فروش با كيفيت استفاده از سيستم هاي اطلاعات وارتباطاتاستفاده از تكنولوژي مناسب براي ثبت واخذ سفارش استفاده از تحقيقات بازار براي نياز سنجش مشتري و...تشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 23: خدمات بعد از فروش آموزش خريداران نصب سريع تامين قطعات مورد نياز خريدارارائه خدمات با كيفيت استفاده از تكنولوژي مناسب براي آزمايشها و تشخيص استفاده از سيستم اطلاعات و ارتباطاتتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 24: زير ساختها ستفاده از سيستم هاي اطلاعاتي مديريتاستفاده از اتوماسيون اداري استفاده از تكنولوژي مناسب مديريت منابع انساني آموزش نيروي انساني استفاده از تكنولوژي آموزشي تلاش براي جذب بهترين مهندسين و متخصصين و نيروي فروشايجاد انگيزه در كاركنان استفاده از سيستم هاي اطلاعاتيتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 25: توسعه تكنولوژي ارائه تكنولوژي براي انبار و انتقال موادطراحي محصول منحسر به فردتهيه تجهيزات مورد نياز براي تضمين كيفيت تهيه مدلهاي به روز از محصول تدوين فراگرد نظارتطراحي دستگاهها و فرآيندها منحصر به فرد توليدتهيه نرم افزارهاي مورد نياز تهيه تكنولوژي ومتدلوژيهاي مورد نياز براي تحقيقات بازار طراحي و تدوين تكنيكهاي نو براي ارائه خدماتتشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 26: پشتيباني از حمل و نقل وروديها تهيه تجهيزات با كيفيت متناسب تهيه مواد خام با كيفيت تهيه وروديها تهيه قطعات يدكي مناسب تشریح زنجیره ارزش پورتر:

اسلاید 27: مدل تلفیقی وبومی شده تحول استراتژیک در لطیف وحریر :حوزه‏هاي تحول استراتژيكحوزه‏هاي اصليحوزه‏هاي پشتيباني اصليتوليد و عملياتبازار و مشتريتدارك وروديهاتدارك خروجيهاتحقيق و توسعهسيستم‏هاي اطلاعاتي و اطلاع‏رسانيتعامل با ساير ذي‏نفعانمنابع ماليمديريت و رهبريمنابع ا نسانيحوزه‏هاي پشتيباني عمومي

اسلاید 28: تعاريف مدل تحول استراتژيك :حوزه اصلي: شامل دو حوزه اساسي هر كسب و كار يعني توليد ،عمليات و بازار ومشتري مي باشد.حوزه پشتيباني اصلي: حوزه‏هايي هستند كه بطور مستقيم به دو حوزه اصلي پشتيباني‏هاي لازم براي تحقق اهداف واستراتژي هاي خود راارايه مي‏دهند و شامل تدارك وروديها وتدارك خروجيها مي گردد. حوزه پشتيباني عمومي: حوزه‏هاي اصلي و پشتيباني اصلي نيازمند مقدمات و بسترهايي هستند تا بتوانند كار خود را به انجام برسانند. شش حوزه شامل سبك مديريت و رهبري، منابع مالي، منابع انساني، سيستم‏هاي اطلاعاتي و اطلاع‏رساني، تحقيق و توسعه و تعامل با ساير ذي‏نفعان اين ماموريت را بر عهده دارند.

اسلاید 29: مدل تحول استراتژیک و زنجیره ارزش:حوزه‏هاي تحول استراتژيكحوزه‏هاي اصليحوزه‏هاي پشتيباني اصليتوليد و عملياتبازار و مشتريتدارك وروديهاتدارك خروجيهاتحقيق و توسعهسيستم‏هاي اطلاعاتي و اطلاع‏رسانيتعامل با ساير ذي‏نفعانمنابع ماليمديريت و رهبريمنابع ا نسانيحوزه‏هاي پشتيباني عموميتداركات داخليعملياتتداركات بيرونيبازاريابي وفروشخدماتزير ساخت موسسهمديريت منابع انسانيتوسعه تكنولوژيتداركاتحاشيهحاشيه

اسلاید 30: زنجیره ارزش در صنعت تیشو:زنجيره ارزش در صنعت تيشو :بازار خمير كاغذتوليد كنندگان تيشورولصنايع تبديليخرده فروشها مصرف كنندگان محصولات (در خانه)مصرف كنندگان محصولات (بيرون از خانه )توليد كنندگان ماشين آلات توليد تيشوتوليد كنندگان ماشين آلات تبديليخمير كاغذ كاغذ تيشومحصولات بهداشتي كاغذي

اسلاید 31: زنجيره ارزش در لطیف وحریر:پوشالکاغذ باطلهخمیر ویرجینمواد شیمیاییموادبسته بندیتیشوقطعات ولوازم یدکیحمل و نقلانبارتولید وعملیاتانبارمحصولفروشخدمات پس از فروشمشتریتقاضااطلاعاتوجوه نقدعرضه

اسلاید 32: زنجيره ارزش در لطیف وحریر:نام حوزه تدارک ورودیهانام زير حوزه تامین کنندگانبرنامه افزایش آزادی عمل در تغییر تامین کنندگانکاهش زمان تحویل مواد افزایش وفای به عهد تامین کنندگانخرید متناسب بانیازها تامین بموقع مواداقداماتخرید بر مبنای سفارش واحد تولید وعملیات (شارپ انبار در لطیف بوسیله نرم افزار ps8 صورت می گیرد)آزمایش کنترل کیفیت تمام مواداولیه قبل از خریدارزیابی دوره ای تامین کنندگاناعمال مکانیزمهای کنترلی در قرارداد خرید داخلی در مورد زمان تحویل وعقد قراردادهای نسبتا بلندمدت تلاش برای افزایش تعداد تامین کنندگان نتایج حفظ نقدنیگی ، عدم تحمیل هزینه های اضافی در زمینه نگهداشت مواد ورود مواد با کیفیت به خط تولید و تاثیر نهایی در کیفیت محصول تولیدیطبقه بندی تامین کنندگان وتعیین نحوه تعامل در خریدهای بعدی کاهش قدرت چانه زنی تامین کنندگان با توجه به شرایط پویا محیط تغذیه مناسب وبموقع خط تولید

اسلاید 33: زنجيره ارزش در لطیف وحریر:نام حوزه تولید وعملیاتنام زير حوزه تولید(حریر)برنامه افزایش مقداری تولیدارتقاء سطح کیفیت محصولکاهش بهای تمام شده تولیدبرنامه ریزی دقیق توقفات تولیدکاهش ضایعات تولیداقداماتبهینه سازی استریچ فلت (کشش اتوماتیک فلت ووایر) در حریربه روز رسانی سیستم های غلظت سنج در حریر تعویض شاور شستشوی فلت و وایر در حریرنصب سیستم تریم فن در حریر راه اندازی سیستم بازیافت الیاف بلند از پساب سالن تولید در حریر نتایج افزایش عمر مفید فلت و وایر ، افزایش کیفیت کاغذ از لحاظ فرمیشنهمگن سازی گراماژ در عرض رول و افزایش کیفیتکاهش توقفات ، تصحیح مکانیزم شستشوی فلت و وایر ،افزایش کیفیت کاغذبازگشت مناسب کاغذ برگشتی به خط تولید ، مصرف بهینهاز عرض کاغذ کاهش ضایعات کاغذ در فرآیند تولید؛ ایجاد صرفه اقتصادی و بهینه سازی سیستم های محیط زیست تنوع تولید تعریف دقیق نقاط سفارش برای انبار مواد وقطعاتشارژ بموقع انبار اعمال کنترل کیفی در تمام مراحل حین تولید و پس از تولیدتولید محصول با کیفیت و کاهش میزان کالای مرجوعی

اسلاید 34: زنجيره ارزش در لطیف وحریر:نام حوزه تولید وعملیاتنام زير حوزه تولید(لطیف)برنامه افزایش مقداری تولیدارتقاء سطح کیفیت محصولکاهش بهای تمام شده تولیدبرنامه ریزی دقیق توقفات تولیدکاهش ضایعات تولیداقداماتبهبود عملکرد سیستم فرمینگ بهینه سازی پوشش محافظتی creping سیلندر شناسایی وکنترل آلاینده های پلیمری خمیر کاغذ باطله نتایج افزایش تولید در واحد زمان ؛ پیوستگی آهنگ تولیدارتقاء خواص کیفی کاغذ بویژه نرمی ولطافت محصولکاهش ضایعاتتنوع تولید یکنواخت کردن خواص کیفی خمیر تولید تیشو رنگی کاهش ضایعات، کاهش توقفات تولیدتنوع در تولیدارتقاء خواص کیفی محصول وکاهش هزینه های تولید

اسلاید 35: زنجيره ارزش در لطیف وحریر:نام حوزه تولید وعملیاتنام زير حوزه تعمیرات ( لطیف وحریر)برنامه انجامم امور از طریق برون سپاری اقداماتبرون سپاری امور تعمیرات نتایج کاهش هزینه های پرسنلی تعمیرات نام حوزه تولید وعملیاتنام زير حوزه انرژی ( لطیف وحریر)برنامه بهینه سازی مصرف انرژی اقدامات اقدامات اولیه جهتجایگزینی مازوت و گازوییل با گاز شهری در لطیف بهینه سازی مصرف برق (ممیزی مصرف انرژی )نتایج حفظ محیط زیست واطمینان نسبت به تامین مصرف بهینه برق وکاهش هزینه های انرژی

اسلاید 36: زنجيره ارزش در لطیف وحریر :نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه رقابت پذیری ، بازاریابی وفروشبرنامه رهبری در بازار داخلی اقداماتافزایش میزان فروش داخلی از محل تولید افزایش میزان صادرات نتایج حفظ سهم بازار حضور در بازارهای منطقهخرید تیشو و فروش آن (عملیات بازرگانی) تلاش برای اخذ نمایندگی تولید کنندگان معتبر جهانی درکشورجمع آوری دوره ای اطلاعات بازار

اسلاید 37: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه مشتری برنامه افزایش میزان رضایت مشتری اقداماتافزایش تعداد مشتریان اندازه گیری دوره ای رضایت مشتریان نتایج افزایش رضایت مشتری کاهش قدرت چانه زنی مشتری رسیدگی به شکایت مشتریان در محل شرکت مربوطه باارسال کارشناس تولید بر مبنای سفارش مشتری ارزیابی دوره ای مشتریان تخفیفات بر اساس حجم خرید و طبقه مشتری کاهش میزان شکایات مشتریانعقد قراردادفروش در حجم بالازنجيره ارزش در لطیف وحریر:

اسلاید 38: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه کانالهای توزیع برنامه کاهش زمان تحویل به مشتری اقداماتتنظیم قرار دادها بر اساس حمل برعهده مشتری بسته بندی محصولات بصورت مطلوب نتایج کاهش هزینه های حمل و نقل کاهش ضایعات تحویل کاهش اثرات ضایعات حین حملبکارگیری شیوه حمل مناسب با ویژگیهای محصولزنجيره ارزش در لطیف وحریر:

اسلاید 39: نام حوزه تدارک خروجیها نام زير حوزه آشنایی جامعه با محصولات شرکت برنامه تبلیغات مناسب اقداماتبرگزاری همایش آشنایی با محصولات شرکت شرکت در نمایشگاههای بین المللی نتایج افزایش میزان تعامل بین شرکت و مشتریان آشنا سازی مصرف کنندگان با محصولزمینه سازی جهت حضور در بازارهای منطقه انجام تبلیغات از طریق سایت شرکت و کاتالوگ زنجيره ارزش در لطیف وحریر:

اسلاید 40: نام حوزه زیرساختها برنامه گسترش سیستم های اطلاعاتی اقداماتانجام مطالعات و طراحی اولیه برای استقرار سیستم ها انجام ارزیابی اجزا تکنولوژی و مطالعه برای ارتقاء اجزا نتایج روان سازی جریان اطلاعات در شرکت ارتقاء اجزای تکنولوژیشناخت نقاط قوت وضعف وفاصله ها درتکنولوژیاقدامات اولیه جهت استقرار اتوماسیون اداری شکل دهی پایگاه مناسب داده ها مورد نیاز برای تحلیلهازنجيره ارزش در لطیف وحریر:

اسلاید 41: نام حوزه مدیریت منابع انسانیبرنامه جذب نيروي هاي كارشناسي و متخصصاقداماتبرون سپاری تعمیرات و طرح وبرنامه طراحی وتدوین ساختار سازمانی جدیدنتایج هزینه های پرسنلی انجام امور از طريق برون سپاري شکل گیری ساختار جدید مطابق با حوزه های تحول استراتژیک ارتقاء سطح دانش بویژه در بخش فنی افزايش سطح تحصيلات كاركنان افزايش اعتبارات وتسهيلات ارتقاء شغلي كاركنان چرخش شغلي مناسب كاركنانافزايش ميزان رضايت شغلي و تعهد كاري كاركنانكاهش ميزان تاخير وغيبت كاركنانافزایش میزان آموزش برگزاری دوره های آموزشی متعدد مطابق با برنامه زنجيره ارزش در لطیف وحریر:

اسلاید 42: پایان

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید