رسانه و شبکه‌های اجتماعی

زندگینامه سلمان فارسی

salman_farsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زندگینامه سلمان فارسی”

زندگینامه سلمان فارسی

اسلاید 1: زندگینامه سلمان فـارسـیبا نظارت و هماهنگی : استاد بخشاییتهیه کنندگان :هادی درزی رامندینامدار مومنیاردیبهشت ماه 98

اسلاید 2: مقدمهامروزه که به خاطر روی آوردن بسیاری از ما مسلمانان به لذت‌های دنیا قدرت و شخصیّت خود را از دست داده‌ایم، لازم است که به زندگی یاران باوفای رسول‌اکرم (ص) بنگریم. تا بدانیم که آنها چگونه اسلام را پذیرفتند؟ و چگونه مسلمانی بودند؟ و رمز عزّت و سربلندی آنها در دنیا چه بوده است؟

اسلاید 3: در این اسلایدهای تهیه شده، از زندگی و صفات شخصیّتی یاد می‌شود که جاه و مقام و لذت‌های دنیا را در راه رسیدن به حقّ و حقیقت کنار گذاشته و انواع سختی‌ها را تحمّل نموده و با اخلاص و ایمان به مقام و منزلتی رسیده که به حقیقت آرزوی هر انسان عاقلی می‌باشد.

اسلاید 4: ولادت سلمان و دوران کودکیش سلمان در خانواده‌ای زرتشتی و صاحب نفوذ، در روستای «جی» از توابع اصفهان به دنیا آمد. پدرش نام او را «روزبه» گذاشت. پدرش کدخدای روستای «جی» و یکی از ثروتمندان آن ناحیه بود

اسلاید 5: پدر سلمان، یک زرتشتی متعصّب و سرسخت بود، و چون آتشکده داشت، مردم آن ناحیه برای پرستش آتش نزد او می‌رفتند؛ به همین خاطر نزد مردم از منزلت سیاسی مذهبی خاصّی برخوردار بودسلمان (س) در خانه پدرش در نهایت آسایش و ناز و نعمت پرورش یافت.(به کسی نگید؛ لاکچری زندگی میکرده .خخخخ)

اسلاید 6: دوران جوانی سلمان در روستایش وی چون به سنّ جوانی رسید، به دستور پدرش خدمتگزار و متولّی آتشکده گردید. او به این مقام مهمّ افتخار می‌کرد و شب و روز در خدمت عبادتگاه بود پدر سلمان در اطراف روستا باغ بزرگ و حاصل‌خیزی داشت. لذا هر روز به آن سر می‌زد.

اسلاید 7: اتفاقاً او روزی نتوانست به باغ سرکشی کند، لذا مجبور شد پسرش را به جای خویش به باغ بفرستددر آن روستا گروهی مسیحی وجود داشتند که بیرون از روستا، کلیسایی برای عبادت ساخته بودند. رفتن همانا و ورود او به کلیسا و تحقیق و جستجو در مورد مسیحیت همانا.سلمان چون تا اون لحظه فقط دین زرتشتی رو دیده بود، با خود گفت: به خدا سوگند دین مسیحیان که خدای یکتا را می‌پرستند، بهتر از زرتشتی و در آتشکده بودن است.

اسلاید 8: روزبه بعد از بازگشت اتفاقات رو برای پدر بازگو میکنه،خشم پدر از سخنان او باعث زندانی شدن اومیشه.تا دیگر سراغ مسیحیان نره.سلمان در زندان به این فکر افتاد که باید به خاطر کشف حق و حقیقت قوم خود رو رها و از زندان فرار کنه.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید