سایر تحقیق و پژوهش

ساختار حج و زیارت از گذشته تاکنون

Sakhtar_haj_va_ziarat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ساختار حج و زیارت از گذشته تاکنون”

ساختار حج و زیارت از گذشته تاکنون

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: ساختار حج و زیارت از گذشته تا کنون

اسلاید 4: نیمه اول دهه 40نیمه اول دهه 50اواخر دوره رضا خان137013631358نقطه آغلز نظارتدولت بر حجنظارت وزارتکشور بر حجسازمان اوقاف متولی نظارت بر امور حجسازمان حج و زیارتوزارت فرهنگو ارشاد اسلامیسازمان حج وزیارت

اسلاید 5:

اسلاید 6: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیوزارت راه و شهرسازیوزارت خارجهوزارت اقتصاد و داراییوزارت بهداشت و درمانوزارت کشوروزارت اطلاعاتوزارت فن آوری و ارتباطاتنیروی انتظامیسازمان صدا و سیماشورای عالی امنیت ملیشورای عالی انقلاب فرهنگیبانک مرکزیجمعیت هلال اهمردستگاه های اجرایی مرتبط با حج و زیارت

اسلاید 7:

اسلاید 8: کارگزاران زیارتیمدیران راهنماروحانیون کاروانمدیران ثابتنیرو های انسانی سازمان حج

اسلاید 9: آمار عملکرد اعزام عمره

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15: شرکت حمل و نقل درون شهری (نقل الجماعی)

اسلاید 16: شرکت حمل و نقل بین شهری مکه النقل

اسلاید 17: تاسکو

اسلاید 18: قوافل

اسلاید 19: سابتکو

اسلاید 20: حافل

اسلاید 21:

اسلاید 22: هتل های مدینه

اسلاید 23:

اسلاید 24: هتل های مکه

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27: نام هتلتلفننشانیابراج التيسير96625480913حي التيسير- شارع القشله- خلف حجز سيارات القشلهالجزيره96625730202طريق مسجد الحرام - بجوار کبري الحجونبرج الرائد96625530916العزيزيه - شارع مسجد الشيخ - جوار فندق الغماس - خلف سوبر مارکت نوريجراندالاصيل96625668603العزيزيه الجنوبيه - بدايه طريق طائف- بعد الاشاره المحيسني- علي اليمين- داخل زقاق- بجوار فندق نسمات مکهدارالبياضيه96625571888العزيزية- شارع مسجدشيخ - بعدفندق دارهادي - خلف سوپر مارکت نوريداربنيان96625530150العزيزيه - شارع مسجدشيخ - مقابل فندق دارهادي

اسلاید 28: نام هتلتلفننشانیداربنيان96625530150العزيزيه - شارع مسجدشيخ - مقابل فندق دارهاديدارمبارک96625581111العزيزيه الجنوبيه- طريق طائف- قبل الاشاره الجامعه- علي اليسار- بجوار برج النماءدارهادي96625577888طريق العزيزيه - شارع مسجد الشيخريحانه العزيزيه96625533162طريق العزيزيه- بعدالاشاره- جامعه ام القري- علي اليسارزهره السعد496625561018طريق العزيزيه العام - بعد سوق الجوالات - علي اليمين - قبل سوبرمارکت نوري - فوق صيدليه حبيبسدره المنتهي96625584976العزيزيه الجنوبيه- بدايه طريق طائف - عندالاشاره علي اليسار- شارع الاحسانسماح96625764702مکه المکرمه -شارع المسجدالحرام- المعابده - شارع العام - فوق بنک الرياض بجوار مسجد

اسلاید 29: نام هتلتلفننشانیسمر96625700999شارع مسجد الحرام - مقابل امانه العاصمه المقدسه - اول شارع ريع ذاخرصفا الاصيل96625976190العزيزيه الجنوبيه- طريق طائف - مقابل جمعيه الخيريه للتوعيه باضرار التدخينطريق الحياة (العزيزيه)96625506802العزيزيه - مقابل جامعه ام القري - فوق بنک العربي الوطنيکریستالات الاصيل96625573637محبس الجن - بعدنفق علي اليمينکریستاله الاصيل96625286360محبس الجن - بعدنفق علي اليمينمکارم البيت96625669292مکه المکرمه - طريق المسجدالحرام - بجوار کوبري روضه

اسلاید 30: رستورانهای بین راهی

اسلاید 31: وظایف فرهنگیاهم وظایف مدیر قبل از اعزاموظایف مدیر در فرودگاه سعودیوظایف مدیر در استراحتگاه بین راهیوظایف مدیر در مدینهوظایف مدیر در استراحتگاه( مسیر مدینه-مکه)وظایف مدیر در مکه مکرمهوظایف مدیر در فرودگاه جدهشرح وظایف مدیر راهنما

اسلاید 32: بررسی وضعیت سنی – تحصیلی – فرهنگی – زائر برای کلاسدریافت کتب و محصولات فرهنگیبرنامه ریزی با هماهنگی روحانی برای جلسات آموزشیبهره گیری از توان و تجربه زائران فرهنگی کاروانحضور فعال در شورای فرهنگی کاروانپیش بینی لازم برای عمره مجدد از زائران داوطلبترغیب زائران به ثبت خاطرات برگزاری جلسات زائرانوظایف فرهنگی

اسلاید 33: دریافت اطلاعات صحیح از موقعیت و وضعیت هتل اسکان زائران از طریق مدیران قبلی اعزامی به آن هتل و توجیه زائرانگروه بندی زائران و تنطیم لیست اتوبوسدقت در درج اطلاعات زائران قبل و بعد از ویزاتوجیه زائران در خصوص بیمه تکمیلی و مواد مخدر تحویل بلیط و گذر نامه زائران انصرافی در فرودگاه به مسئولین ذیربطدقت در تکمیل صورتجلسه پروازی در مبدادقت در مطابقت عکس ویزا شده زائران با عکس گذر نامهاهم وظایف مدیر راهنما قبل از اعزام

اسلاید 34: وظایف مدیر در فرودگاه سعودی

اسلاید 35: خروج به موقع مدیر یا معاون از فرودگاهمراجعه به ستاد مستقر در فرودگاه جده یا مدینهانتقال تغذیه بین راهی به داخل اتوبوساطمینان از خروج زائرین از سالنبازدید از محوطه برای جا نماندن زائر و بارحضور و غیاب زائران در اتوبوسجمع آوری گدرنامه ها ی زائرین در اتوبوستاکید به راننده ها در هماهنگی با هم در حرکتاطمینان از مطلع بودن راننده ها به آدرس هتلدریافت مشخصات راننده و شماره موبایلرسیدگی به مشکلات پیش بینی نشده زائران با همکاری نماینده ستاد

اسلاید 36:

اسلاید 37: وظایف مدیر در استراحتگاه بین راهی

اسلاید 38: اطلاع رسانی به زائر در خصوص مدت اقامت پذیرایی – بخاطر سپردن شماره اتوبوسراهنمایی زائران با همکاری مسئول ایرانی برای صرف غذا حضور و غیاب در اتوبوس قبل از حرکتدقت مدیر بر عدم خواب آلودگی رانندهاطلاع مدیر از شماره های ضروری بین راهیپلیس 999دفاع مدنی 998اورژانس 997امنیت راهها 996حوادث رانندگی 993تلفن شرکت اتوبوس رانی مربوطه از طرف ستاد در اختیار مدیر قرار داده می شود.

اسلاید 39: بازرسی از اتوبوس جلوی هتل و پیاده شدن زائراستماع زائران به نکات ضروری مدیر ثابتمعرفی خود به مدیر وارائه پلان و دفتر تلفناعلام برنامه به زائران با هماهنگی مدیر ثابتتوجیه زائران در جلسه نسبت به ضوابط هتلتذکر به زائران در خصوص نگه داری اموالتکمیل فرم آماری زائران و غذای رژیمیشرکت در جلسات اعلام شده منطقهتحویل گدرنامه به هتل و دریافت رسیدحضورمستمردرسالن غذاخوریانجام زیارت دورهوظایف مدیر در مدینه

اسلاید 40: دریافت نوشابه و استفاده از سرویس های بهداشتیحضور و غیاب زائرین و حرکت به سوی مکهوظایف مدیر در استراحتگاه ( مسیر مدینه-مکه)

اسلاید 41: وظایف مدیر در مکه مکرمه

اسلاید 42: راهنمایی زائران در خصوص انجام اعمال عمرهتوصیه به زائران سالخورده در ماندن در هتلجلسه با هماهنگی روحانی با زائران در مورد کنترل اعمالمراجعه به ستاد جهت دریافت بلیط و بطاقهجلسه توجیهی با زائران جهت بسته بندی ساکتحویل بار زائران جهت اعزام به جدهاطمینان از اطلاع رانندگان از فرودگاه محل پرواز زائرین کاروان حضور در فرودگاه جده 5 ساعت قبل از پرواز

اسلاید 43:

اسلاید 44: وظایف مدیر در فرودگاه جده

اسلاید 45: - کنترل اتوبوس ها - تجمع زائران در مکان مشخص - تحویل بلیط و گدرنامه - راهنمایی جهت تحویل بار - همکاری با مسئول شیفت ستاد (به هیج وجه گدرنامه در هتل مکه به زائر داده نشود)

اسلاید 46: با تشکر از توجه شما

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

دانلود رایگان