کسب و کار مدیریت و رهبری

سطوح مدیریت استرات‍‍ژیک

Sotooh_modiriyat_strategic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سطوح مدیریت استرات‍‍ژیک”

سطوح مدیریت استرات‍‍ژیک

اسلاید 1: فصل 5 سطوح مديريت استرت‍‍ژيك

اسلاید 2: Chapter 5: Key Issues فصل 5 : عوامل كليديخصوصيات شركت (3 مورد)استراتژي سازماني (3 مورد) شيوه هاي گوناگون دستيابي به رشد سازمانيچه هنگام سكون بهتر از رشد است؟ماتريس مشاورين گروه بستن

اسلاید 3: خصوصيات شركت (3 مورد)رقابت در صنايع منفرد : به شركت ها فرصت تخصصي شدن را مي دهد، اما بدليل سرمايه گذاري در يك زمينه خاص ، ريسك افزايش مي يابد.رقابت در سطح صنعت : براي شركت هايي در اين سطح ، امكان بهره برداري از فرصت هم افزايي واحد هاي كسب و كار را فراهم مي آورد .رقابت در صنايع نامشابه : ميزان ريسك را از طريق افزايش تنوع ، افزايش مي دهد.

اسلاید 4: استراتژي سازماني (3 مورد)رشدثباتدفاعي

اسلاید 5: انواع استراتژي هاي رشدرشد داخليادغام افقيتنوع بخشي همگن افقيتنوع بخشي ناهمگن (ناموزون)يكپارچه سازي عموديادغاممشاركت استراتژيك ) شراكت)

اسلاید 6: ادغام, تملك ومشاركت استراتژيكادغام در شركت هايي رخ مي دهد كه داراي اندازه برابر باشند و از تركيب آنها يك شركت واحد به وجود آيد. تملك مانند ادغام است با اين تفاوت كه يك شركت ، شركت ديگري را خريداري ميكند در طي اين عمل فرايند ها و توليد كارخانجات يكسان مي شود. مشاركت استرتژيك (شراكت) هنگامي روي مي دهد كه طرفين معاهده هزينه ها، ريسك و منافع مربوط به موضوع كسب و كار جديد را تسهيم نمايند.

اسلاید 7: چه هنگام ثبات بهتر از رشد است؟رشد صنعت ناچيز است و يا صلا رشدي وجود ندارد.هزينه مربوط به رشد از منفع و عوايد آن بيشتر است .رشد باعث كاهش سطح خدمت رساني به مشتريان يا كاهش كيفيت محصولات شود.شركت هاي بزرگ و غالب در بازار نمي خواهند انحصار خود را به خطر بياندازند.

اسلاید 8: استراتژي هاي دفاعياستراتژي دفاعي (محافظ كار) – اغلب براي خاتمه دادن به كسب و كار مورد استفاده قرار مي گيرد. كاهش بهره برداي انحلال (بدترين حالت)اين استراتژي همواره با نهدسي مجدد فريند ها همراه بوده و منجر به طراحي مجدد ساختار مي شود

اسلاید 9: آناليز موردي گام نهم : شناسايي استراتژي هاي سازمان خصوصيات سازمان چيست ؟استراتژي هاي سازمان كدامند ؟ (يا شرح جزئيات)

اسلاید 10: ماتريس گروه مشاورين بستون(BCG) سهم نسبي بالا ازبازار سهم نسبي پايين از بازار رشد بالاي صنعتستارهعلامت سئوالرشد پايين در صنعتگاوشيرده سگ

اسلاید 11: گزينه هاي ماتريس BCG در تصميم گيري استراتژيك سهم بازار را با استفاده از ستاره ها و علامت سئوال ها كسب كنيد سهم بازار مربوط به گاو شيرده را نگهداري كنيد.منابع (شير) را در بازه ها كوتاه مدت جمع آوري نماييد.واحد هاي كسب و كار كنار بگذاريد.

اسلاید 12: سطوح حضور سازمان در مقياس جهانيحضور در سطوح بين المللي ( حداقل)حضور در سطوح چند مليتي (ميانه )حضور در سطح جهاني ( حداكثر )

اسلاید 13: گزينه يك : حضور در سطوح بين المللي وارداتصادراتپروانه بين الملليفرانشيز بين المللي مشاركت بين المللي

اسلاید 14: گزينه دو : حضور در سطوح چند مليتي سرمايه گذاري مستقيم در كشور هاي ديگرواحد هاي تابعه به صورت مستقل از يكديگر عمل مي كنند

اسلاید 15: گام سوم: حضور در سطح جهاني سرمايه گذاري در كشور هاي خارجيواحد هاي تابعه به يكديگر وابسته مي باشند.

اسلاید 16: نكات مربوط به فعاليت در سطح جهاني گدام يك از سطوح براي كار مشا مناسب تر است ؟ آيا نياز مشتريان خارج از كشور مشابه نياز كاركنان داخلي است ؟ آيا حمل و نقل و ديگر هزينه هاي مربوط به توليد و ارائه خدمات متفاوت است ؟آيا مشتريان يا شركاي شركت تا كنون بازار هاي جهاني را تجربه نموده اند؟ آيا توزيع كالا و خدمات در خارج مشكل نيست ؟ آيا قوانين دولتي در جهت تسهيل مبادلات جهاني وضع شده است؟آيا مديران در يك كشور توانايي يادگيري از مديران ساير كشورها را دارا مي باشند؟

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید