پزشکی و سلامت بیماری‌ها

سیستم های اطلاعاتی بیمارستان

Hospital Information Systems

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در چند سال گذشته،مراکز بهداشتی_درمانی کشورمان به ویژه بیمارستانها در صدد مکانیزه کردن سیستمهای اطلاعاتی خود برآمده اند. در ابتدا مقصود از چنین فعالیتهایی کاهش هزینه ها ناشی ازکاغذبازیهای موجود در سیستمهای دستی و اداری بوده است، اما اکنون به مرحله ای رسیده ایم که بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی اهمیتی روزافزون می یابد.هدف آن است که کلیه اطلاعات بهداشتی و درمانی هر فرد در طول عمرش در قالب یک پرونده الکترونیکی ذخیره می شود که در هرنقطه ای از کشور از طریق یک شبکه سراسری کامپیوتری قابل دسترسی باشد امروزه تکنولوژی پیشرفته کامپیوتری به عنوان ابزاری مطمئن و به صرفه برای یکپارچه سازی نرم افزارهای مختلف کاربردی در محیطهای بهداشتی_درمانی شناخته شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
578 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم های اطلاعاتی بیمارستان”

سیستم های اطلاعاتی بیمارستان

اسلاید 1: سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی (Hospital Information Systems)پودمان Mini-MBA مدیریت بیمارستان

اسلاید 2: دکتر حسین ریاضیمعاون تحقیق و توسعه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعاتوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیتلفن: 88504058-88501404فاکس: 88504056h.riazi@behdasht.gov.ir

اسلاید 3: فهرست مطالب1- مدارک پزشکی و پرونده الکترونیکی در بیمارستان2- انواع اطلاعات مرتبط با بیمار، روش‌های مدیریت اطلاعات، کدگذاری‌ها و طبقه‌بندی‌ها3- انواع نظام‌های اطلاعات بیمارستانی، ضرورت استفاده و اجزای آن4- تعامل با سایر نظام‌های اطلاعاتی5- جایگاه نظام اطلاعات بیمارستانی در نظام اطلاعات مدیریت بیمارستان و نقش آن در بهبود فرآیندها، تعاملات انسانی6- کاربردهاي باليني، تصميم‌ياري، هزينه-پيامد7- سیر تکاملی، مدل توسعه سیستم‌های اطلاعاتی و راه‌حل‌های فنی8- ارزیابی سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید