صفحه 1:
oe 20 ۳ درجهثة كنتارييصدا
Svar errs bh a een re BIE ete B
قوی یعنی زبان بدن می باشد که شما را درجهت نائل شدن به
موفقیت های شظی واجتماعی والاترازآن کمک خواهید گرفت .
صفحه 2:
0 ا ا gs
0 ا
| ا ا
٠ كدام ازآنها را مدنظقراردهید
صفحه 3:
۱ a SY ete et veer ee)
یا شکست انسان رادری | gi Malar
۱
Ena ۱ کلمات شناهی بیان
می شوند عمده اظلاعات از طیق ت کیب پیچیده ای ازوضع
ظاهری » وذ ضع اندامى » ح كت اندامى؛نكاء وحالات جهسره
انتقال مى يابند. ازآن كذشته اكشراثرراتى كه اينها ايجاد ميكندد
erry ل
00 sr Toe LB PS
صفحه 4:
Fryers nis Sy ere reer re]
سرعت بلیشتری است بای رسیدن به موفقیت های تفای
7 rer enreey) 5 واجتماعی)می تواند از
بسار حون #ستفاده کند لها تولید با کنیب مذارت در کنتار
NE Oe OE eae cal Sa Ae
ال ل ی 1
توانائى شما ا ۱۳| بدن Aes
کمک تا درموقعیت هایی که نمی دانید چه کارباید بکنید
A ee) ل
اضط راب » ضريب كارىءحيله 0 خودرا پنهان
.كنيد ياباطرف مقابل آشكارا به خصومت ببردازيد
صفحه 5:
.زبان/ بدن به ما کمکارمی کنبا تا دوآزککچیزر ابهتر انجام دهیم
0
۲ 00 يي a
0 ee Sar ee es ae .نسقطه
۲ 0
0
۳2 ۳ an
٠١-ديريكتسسدب .بدورطينكه تكبركنيد, يماملموررا
ی سا areas ner ee oecrs
Nee
صفحه 6:
/
۱ اغلب مردم نه فقط
1 pEEvar el WRURIIYY AED, "HIS SC gu
كن Sone ABR cy CS mee cee ee ae
صفحه 7:
جرا گفتار بیصدا یک زبان رمزق-محسوب میشود
و
تعداد ليزييام ها نياب سته۲
دومینعاملیکه مانع ميشود تا به اهمیتگینتاربیصدا کتراهميتدهيم )
۱
.لهمیتآنرا نادیده میگیرریم-۳
لستاد رو لنش ناسودردانشگام ک | لیفررنیا انجام دادم استفقط ۷ درصد از)
مطالب قابل فهم ما ازطريق مطالب بيان شده عايدمان مى شود.؛/"! درصد
توسط نواخت صداهای تولید شده و 5 0 درصداززآن ازطرریق علائم گفتار
HLS) <<
صفحه 8:
صفحه 9:
10000 Sera eS PCIE SN.)
0 ی oY Serer
ode) aS A ak ce erat dS ad SE od
ee ee eee
صفحه 10:
.موفقیت اجتماعی انسان کمشرازداشتن بلاغت وفصاحت درزیان نیست
شما می توانید درپیامهای متنوع آن؛ مهارت/کسب کرده ؛ ببرارتباطات
Oe nL ft Lal ee a teas
.اعمال این روش را دراصطلاح مد پر یت از( میگویند
صفحه 11:
4۸
۱ EC RUT T RS IS fe ere ee eon bt
| [ae] Rent ow Petts eee ere
مطلب بوده که همه انسانها همواره وهمه جاکم وبیش بطورآ گانه نقش بازی
دراين تقش هاست كه ما همديكررا مى شناسيم ونسبت به نود and مى
كاهى مى يابيم ٠
صفحه 12:
۳ foe) Ae evn 1-0 Bee
مدي ريتلش كنار ونوعو بان ؤإست١
مديريتل_كذا روود لنكيخته نيست-؟
SET) ا ا ان
مديريتل كنار وعال.وازرنيا نيست-؛
ا م 0
صفحه 13:
Oe es ل ie و oy
نشانه ها -۱
روث یشنگها ۳
تنض تنظیم کننده ها i>
منطيقكنندم ها -4
صفحه 14:
۱۳
eee ears ا ا ا ا سنا
ا ۳
0 به ا ل
00 ا ey cars ea yee SSE y
pent ABET aE
نسبتهه بدنخود لحساسرضايتمىكنيد ودر اكش موارد نسبتة 56-155
ere ۱
صفحه 15:
ESV aq!
تأ .د
.لي نآ نونب سيار من
٠١ 1
0 اسان
.نسبتبه ظاه مر خود احساسدوس وگرائیژارید : ۱9۰-۱۲۱
.درموردظاهمخودبه شما لحساسمثبتدستم و بهد : ١16-..؟
Sees) ا an Sremee
صفحه 16:
صفحه 17:
نشانههای فنی که در استودیوهای تلویزیون ا زآنها استفاده میشود
(الف) نقص فلى (ب) برنامه در حال پخش میباشد .. (ج) برنامه باید فطع شود.
صفحه 18:
سه نشانه که فراوان مورد استفاده قرار میگیرند
~*
11 بسيار خوب آآ پیردزی 1 همه چیز عالیست
غواصان ا زآن استفاده م ىكتند
صفحه 19:
شتونده یا بلند کردت انگشت حود یعتوان ایک تنظیم کتنده میخواهد
اصصیت طظرف مصابل, را قط کند نا ود صیحیت, کته
لسن 7هسته یا زو a es OL ستعتگی سیخ راهب
a ی ان ونر متسیس
صفحه 20:
صفحه 21:
« فوازش پشت سر در میآید که
دو راهیها شخص ا زآن استفاده میکند.
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
pe * که نا یک هت یز زگ بر عضیمتگاه
شسا تا دی ری صن نم و
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
در نام فرهنگهایی که موردمطالعه فا رگرفنه چهش ابرر مشاهده موشود.
صفحه 28:
7
يا استفاده از یک دوربین مخصوص میتوان الگوی مورد استفادء
در حرکت چشم را ردیایی کرد .
صفحه 29:
صفحه 30:
ارتباط چشمی اولید.
قاصله تقریبی: ٩ - ۶ متر.
هدف: برقراری ارتباط از طریق گفتار یی ضدا.
قاصله, تقریبی: ۳- ۲ متر.
هدف: رساندن اهد اف دوستانه.
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
صورت انسان در دو طرف آن کاملاً متقارن نیست. خطوطی که از دهان و چشم
رد میشوند. هما.یگر را در سمت راست و يا چپ قطع خواهند کرد
صفحه 34:
طرف برتر یک بخ صسآن طرفی است که د رآن فاصله بین گوشههای
چشمها ر لبهاپیشترین فاصله را از هم داشته باشند.
صفحه 35:
ن تصاریر اشیاء دررتر را کوچکتر از اشیاء نزدیک ترسیم م یکنند.
بدینترتیب عمق تصویر را در نقاشی خود نمایش میدهند.
صفحه 36:
سیمای بازی یک بچه در حال شادی که مشغول بای هر دمبیل میباشد.
صفحه 37:
ابن غكس جهره كه در حال
نشستهاست از بهترین طرف ار
گرفنه ده که د رآن فاصله
گوشه دهان و چشم قابل
تشخیص است.
صفحه 38:
خنده ساده - شدت کم
بعنده ساده بسیار دید زمانی مورد استفاده خنده شدید که عدم اطمینان
قرار م ىكيرد كه شخصء طرف مقابل را نمى- و دلسردی را میرساند
شناسد ولى با او درستانه برخورد م ىكتدد.
صفحه 39:
خنده بالا با شذت آزیاد برخوشحالی: خنده بالا با سدت کم خوشحالی
دزاحد متوسط را میرساند
صفحه 40:
خنده گسترده بیا نگر نهایت
od خوشی و شادی است.
صفحه 41:
«فضای گنبدی»یک ناحیه دفاعی
است که ه ر کدام از ما دراطسراف
بدن خود ایجاد میکنیم
صفحه 42:
قضای اجتماعی
۱/۷۵ متر
قاصلههای مناسب یرای یرو ردهای متحاضف.
صفحه 43:
در فاصله صمیمی دید ما تسبت به طرف مقایل کاملا محدود میشود و فقط قسمت
کوچکی از صورت او را میتوائیم در کانون میدان بینایی خود بگنجانیم.
صفحه 44:
صفحه 45:
«دستههای یشاوندان آنها را
تا با اموا جآب مقابله کنند و از همديكر جدا نشو
صفحه 46:
فاصله سیمای طرف مقابل دیگر تحریف شده نیست و جزل
بوضوح مشاهده کرد. این قضا
ات صورت رامیتوات
مانند منطقه خصوصی تباید مورد تهاجم قرارگیرد.
صفحه 47:
تحریفی در تصویر وجود ندارد. ولی برای درک جزئييات آن بايد نقطه
دید چشمهایمان را مرتباً در رری طرف مقابل حرکت دهیم
صفحه 48:
صفحه 49:
صفحه 50:
Sip ap Se
صفحه 51:
صفحه 52:
صفحه 53:
صفحه 54:
يه فضاى بدنى طرف مقایل کردهاید. موارد استقاده و عدم استقاده از فضای بدت
را در این بخش توضیح خواهیم داد
صفحه 55:
صفحه 56:
يه فضاى بدنى طرف مقایل کردهاید. موارد استقاده و عدم استقاده از فضای بدت
را در این بخش توضیح خواهیم داد
صفحه 57:
گرفتن شانه
صفحه 58:
محك م كارى در متكام عمل. lel یک احساس بقبت اد فستعصن مقابل /یجاد کنید وا سس
بالمسن متخصر ساعد ای 7ت احساسن lime مد
صفحه 59:
مثلث نگاه در مثلث نگاه در
برخوردهای اجتماعی برخوردهای تجاری
صفحه 60:
با استفاده از دست يا الگشت خود توجه طرف مقابل را به چشم خود جلب کنید
2 خمرد بوم SRN FRO TER
صفحه 61:
گذاشتن انگشت د رکدارینی میتواند برای کنترل نگاه شخص مقابلنیز مورد استفاده قرار گیرد.
صفحه 62:
الا یردت عدرت یرای «ستجاری عرجه قتحص مقابل در هتگام
حرضه الا 27 روى مطالب مكتويب
صفحه 63:
محل لمی کردت
توامی صحیح لسن کردت در حر توع از جشسهای مونست و مد کسر در
مورد روایط مختلف غیر صمیمی در زیر نشان داده شده است.
وارد هدن ممتوع
با احتیاط زیاد
با احتیاط
متاسب
دوست تاحم جنشن
دوست هم جسن
Creat B72) WC 5 ردن بوط ee le
زييكائه مرجس) ۱دیکانه تاهمجنی ١
صفحه 64:
صفحه 65:
صفحه 66:
معنی آن چرند است!
صفحه 67:
صفحه 68:
صفحه 69:
صفحه 70:
شکل ۲-۳ چهارچوبهایی از نوار ویدئوی یک هتر پيشه که دستورهای تجلی ترس را اجوا میکند: (الف) «ابروهایت
دا بالابیر و آنها را بهم بچسبان»» (ب) «اکنون پلگهای بالایی را بالابیرده (ج) « کنون لبهایت را افقی به عقب و به طرف
گوشهایت یکش» (از اکمان» لونسون »و فریسن. 0۱۹۸۳
ضریان قلب >
شکل ۲-۴ الگری دستگاه عصبی خودمختار برای ششی tole چهرهای که طبق دستورها درست میشوند. تغییر
۹۸۳ و فریسن gn gS را نگاه کنيد. (از اکمان, Cote
صفحه 71:
۳-شگفنی - بکه خوردل ۱لذت -نادن | .رغیت -برانگخنگی
حواس جمع؛ دتر چه مجوب
غير مسظره: شگشت زده مشعوف: شاد ماد كتجكار
صفحه 72:
۲ درماندگی - دلتنگی
ریشخندکننده,خوار غمگین,ناشاد,بیجاره
اشمار ذل متك ws au SUS
ناگهانی
صفحه 73:
هراسنا که نرسیده,وحشتزده
هراسان
شكل 1-١ اين عكسها
میباشند که در بزوهش ايز
ود شاه که تمایانگر مجهه
دربارة یر
صفحه 74:
«یا حق طیع و نشر ۱۹۷۲ به وسيلة پول اکمان - اقتباس از اکمان؛ 6۱۹۸
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77:
تلهور جبسزهاى گونتی گوچک
در زیر هیر آفدام از شمها
daw bag خنده را
ثابث م ىكند
صفحه 78:
صفحه 79:
خاراندن گردن
صفحه 80: