شرکت انتخاب سرویس حامی
اسلاید 1: Entekhab Serviceشرکت انتخاب سرویس حامیBy: SVC management teamDate : 93/04/071
اسلاید 2: چارت سازمانیEntekhab Service2مدیریت دفاترمدیریت مالیمدیریت برنامه ریزی و انبارمدیریت فنی و آموزشمدیریت عاملمدیریت کالسنتردفاتر منطقه ای خدماتتکنسین های استخدامینمایندگان مجاز
اسلاید 3: دفاتر منطقه ایEntekhab Serviceدر حال حاضر شرکت انتخاب سرویس دارای 19 دفتر منطقه ای می باشد.هر دفتر با توجه به حجم کار منطقه و بعد مسافت ممکن است یک یا چند استان را تحت پوشش داشته باشد.استان های تحت پوششمدیر دفتردفترمرکزی، همدان، لرستان، قممدنیاراكاردبیلمیرزاپوراردبيلآذربایجان غربیمقدماروميهاصفهان، چهارمحال و بختیاریحق شناساصفهانخوزستانامیدیاهوازآذربایجان شرقیواحدیتبريزتهرانبهادرتهران غربتهرانعلیمحمدیتهران شرقتهرانحیاتیتهران جنوبگیلان، زنجاناکبریرشتمازندران، گلستان، سمنانشفیع پورساريکردستانسلیمیسنندجفارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمدپایونشيرازقزوینخانزادهقزوينالبرزمساحکرجکرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستانپناهكرمانکرمانشاه، ایلامتقدیریكرمانشاه خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبیکاظمیمشهدیزدپناهیزد3
اسلاید 4: نمایندگان و تکنسین هاEntekhab Serviceدر مراکز دارای دفتر منطقه ای و شهرهای پرجمعیت، خدمات به مشتریان از طریق تکنسینها ارائه می گردد. در حال حاضر شرکت انتخاب سرویس دارای 201 نفر تکنسین استخدامی می باشد که توزیع آن در هر دفتر مطابق نمودار ذیل می باشد:4
اسلاید 5: نمایندگان و تکنسین هاEntekhab Serviceدر مراکز دارای فاقد دفتر منطقه ای و شهرهای کم جمعیت، خدمات به مشتریان از طریق نمایندگان مجاز ارائه می گردد. در حال حاضر شرکت انتخاب سرویس دارای 665 نفر نماینده مجاز می باشد که توزیع آن در هر دفتر مطابق نمودار ذیل می باشد:5
اسلاید 6: Entekhab Serviceافتخاراتشرکت انتخاب سرویس موفق به دریافت افتخاراتی درخشان در عرصه خدمات پس از فروش لوازم خانگی گردیده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :دریافت 6 سال متوالی گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت 3 سال پیاپی، عالی ترین نشان حمایت از حقوق مصرف کننده ، تندیس زرین حمایت از مصرف کنندگان اخذ استانداردهای ISO 9001 ,ISO 10002 از موسسه استاندارد Alliance در عرصه خدمات پس ازفروش
اسلاید 7: Entekhab Serviceواحد ارتباط با مشتریان گروه انتخاب:اصفهان – خیابان کاوه – خیابان استاد فلاطوری – ساختمان تجاری اداری پاسارگاد – طبقه سومواحد ارتباط با مشتریان
اسلاید 8: فرایندهای ارائه خدمات به مشتریانEntekhab Serviceاصلی ترین فرایندهایی که توسط شرکت انتخاب سرویس قابل ارائه به مشتریان می باشد عبارتند از:نصب محصول و آموزش به مصرف کنندهتعمیر محصولارائه خدمات به فروشندگانرسیدگی به شکایات 8
اسلاید 9: فرایند نصب و تعمیرEntekhab Serviceفرایند کلی ارائه خدمات نصب و تعمیر به مشتریان مطابق نقشه زیر می باشد:تماس مشتری با واحد کالسنترارجاع درخواست نصب/تعمیر به تکنسین از طریق اس ام اس/ PDA/ سایتمراجعه تکنسین به منزل مشتری و ارائه خدمات نصب/تعمیر دریافت هزینه مطابق دستورالعمل و صدور فاکتور خدماتاعلام پایان کار از طریق اس ام اس/PDA / سایتتحویل فاکتور، داغی و وجوه دریافتی به دفترهپی کال از مشتری توسط کالسنترتماس تکنسین با مشتری و تامین قطعات مورد نیاز StartEnd9
اسلاید 10: فرایند ارائه خدمات به فروشندگانEntekhab Serviceفرایند کلی ارائه خدمات به فروشندگان به مشتریان مطابق نقشه زیر می باشد:تماس فروشنده با واحد کالسنترثبت درخواست فروشنده در سیستمتعیین تکلیف وضعیت محصول در خصوص تعمیر/مرجوع نمودن محصول توسط مدیران ذیربطمراجعه سرویسکار به فروشنده و تعیین اقدام لازمتحویل محصول توسط فروشنده به انبارمنظور نمودن وجه محصول مرجوعی به حساب فروشنده عاملارجاع کار به سرویسکار از طریق اس ام اس/PDA/سایتStartEnd10تعمیر / مرجوع نمودن محصول مطابق نظر مدیران مربوطه
اسلاید 11: Entekhab Serviceتماس با شماره های 03138101 و 03138102 و 03138103 در کلیه ایام هفته از 8 لغایت 19روش درخواست فروشندگان جهت ارائه خدمات:برقراری ارتباط با واحد ارتباط با مشتریانتماس با شماره های: 5-03134597643 3-03145643782 در ایام کاری هفته از 8 لغایت 17روش درخواست مصرف کنندگان جهت ارائه خدمات:
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.