shesh_sigma

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “شش سیگما”

شش سیگما

اسلاید 1: استاد محترم: دكتر امير بابك مرجانيتهيه كننده سميه رضازاده دشتي

اسلاید 2: سیگما (σ) : سيگما بيانگر آن است كه يك فرآيند چه اندازه از حالت مطلوب خود منحرف شده است، لذا در واقع استعاره اي است براي دقت فوق‌العاده در كاهش هزينه‌هاي كيفيت. استعاره‌اي كه اهميت محاسبات دقيق در فرآيند توليد و ارايه خدمات را مورد تاكيد قرار مي‌دهد.

اسلاید 3: مقدمه:بدون شك در شرايط كنوني اقتصاد جهاني، بقاي سازمانها و بنگاهها مجهز شدن به ابزارهاي نوين كيفيت در توليد محصولات و خدمات با قيمت هاي قابل قبول و رقابتي و پاسخگويي سريع به نيازهاي مشتريان است.متدلوژي كه همبستگي بين عملكرد وظايف،تعداد نقص ها و عيوب ، هزينه هاي عملياتي (ضايعات غير عادي) سطح رضايت مصرف كننده (مشتري) را تعيين مي كند.

اسلاید 4: نحوه پيدايش شش سيگما

اسلاید 5: تعريف شش سيگمابهبود رضايت مشــتري است كه دستــيابي به اين هدف از راه كــاهش و از بين بـــــردن ضـــايعات محصولات يا خدمات داراي نقص امكان پذير است.یک اقدام استراتژیک برای افزایش سهم بازار و افزایش رضایت مشتری از طریق ابزار اماری که می تواند منجر به دستاوردهای کمی در کیفیت شود .(هری ،1998)

اسلاید 6:

اسلاید 7: نكته اولتمرکز واقعی و حقیقی بر مشترینكته دومنكته سومنكته چهارمنكته ششمنكته پنجمفرایندها جایی هستند که اقدامات وجود دارندحرکت به سوی تعالی / تحمل شکستمشارکت و همکاری بدون حد و مرزمدیریت مبتنی بر حقایق و اطلاعاتمدیریت کنشیشش نكته درباره شش سيگما

اسلاید 8: اهداف شش سيگماParticipationافزايش سهم بازار كاهش استراتژيك هزينه ها رشد سود نهايي Costsكاهش زمان چرخه توليد كاهش عيب ها افزايش بهره وري بهبود رضايت مندي مشتريان افزايش فرآيند و قابليت اطمينان محصوليكي از مهمترين مشكلات مديران غربال نكردي مسائل و عدم تمركز بر يك مسئله مهم و حل آن است.

اسلاید 9: فرايند حل مسئله تيم شش سيگماتيم هاي بهبود حل مسئله و طراحي فرايند جزء مشهورترين و فعالترين اجزاي يك پروژه شش سيگما محسوب مي شوند اين تيم ها براي مسائل سازماني و كسب منافع ، از فرصت هاي موجود ايجاد شده اند.

اسلاید 10: تعريفاندازه گيريتحليلبهبودكنترلچرخه شش سيگماDMAIC

اسلاید 11: ساختار حرفه اي شش سيگما:كمربند مشكيكمربند سياه ارشدكمربند سبزحامي يا قهرمانانرهبران اجرايي

اسلاید 12: استراتژي شش سيگماemploeeCustomerprocsses

اسلاید 13: شش سيگما در ايراندر كشور ما نيز همگام با رشد و بلوغ شش سيگما در جهان فعاليتهايي در اين حوزه آغاز گرديد.اين فعاليتها از سال 80 و با پياده سازي و اجراي موج اول پروژه هاي شش سيگما و به به اتمام رسيدن 8 پروژه در صنايع خودرو سازي آغاز گرديد

اسلاید 14: مديريت هزينه ها كار ساده اي نيست اما سازمانهايي كه سيستم آنرا ايجاد كرده اند اين فرايند را فوق العاده يافته اند برخي آنراافزايش رقابت پذيري خود و سود آوري باقي ماندن در شرايط سخت رقابت، ضروري مي دانند.نتيجه

اسلاید 15: منابع و ماخذ شش سیگما استراتژی تحول سازمانی - حسین طیبا، سازمان مدیریت صنعتی ایرانآشنای با اصول،مفاهیم و روشهای اجرای شش سیگما -امیران،حیدر-نشر مولف-تهران-مسير موفقيت با شش سيگما-سيد امير رضا نجاتمقاله شش سيگما-احمد هاشمي- ساراموسوي نيا-عضوباشگاه پژوهشگران جوانبا سپاس فراوان

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید