13 صفحه
757 بازدید
10 مرداد 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:
كى: قاطا ‎wes‏

صفحه 2:
ا ا ل اك ار | ‎Pres lola bom‏ توجه به ويز يها و ساخت 20 دانش ‎bre‏ 25 ۳ آموزشي, ‎olg>‏ 20007 به يك دروه كامل يا به یک جلسه ي ۱۳ باشد, از اهمیت خاصي ‎ee‏ 77 است. توجه و دقت در تنظیم آن مي تواند موجب كا

صفحه 3:
ل ‎ae‏ ‏صلاحیتها و قابليتهاي مورد ار ل ل ‎Fe MA‏ نظام مند. مجموعه ي عناصري را که در يادگيري دانش آموزان موثرند, در نظر ‎wer aoe)‏ ل نت أموزشي را به اجزاي کر و شود تقسيم كند و مشخص تار 25 ار أشارس زهان رن جند جلسه يا ساعت ذر اطول اثرة واا شال ‎aie: ou. Jee arllece‏ ‎PS‏ ا ا ا ل ل ل ا 0

صفحه 4:
۳ هدف از طراحي اموزشي» ۳ زیرا انتخاب فعالیت هاي بادگيري موثر و مناسب, عامل مهمي در 0 طراحي يى درس محسوب مي شود. قبل از شروع ‎Wal Dig ve OPV Seve FM ope‏ ل ا 2 7 ا ایب ‎ae GLENS postu al oc wll‏ تواند كامل باشد, برنامه هاي طراحي شده بايد انعطاف يذير» 0# ور ‎ere vet rere wee pry] pees asa‏ نوشته شود که دستيابي به قابلیت ‎beg‏ ور كر ‎pC Bren mur =‏ 72 ا ‎een‏ ‎B argi dy90 wl |, wll‏

صفحه 5:
060

صفحه 6:
هدفهاي ‎eel‏ بیان کننده ي وضعیت مطلوب در یک ‎rel slugs‏ هستند. هدفهاي خوب تنظیم شده حداقل باید دارای چهاز و 3۳ 1 دانش آموزان ل راسد سبي ساس كاك هاي دانش آموزان تنظیم شوز 2. توصيفي از نتايج يادكيري با 3. صریح, الى 4 قابل مشاهده و اندازه ‎yay‏

صفحه 7:
۱ ‏وا دشن نا‎ Bere reine) emer ‏موقعیت آموزشي است. در اين مرحله معمولاً پرسشهايي به شرح زیر ممکن است‎ ‏براي معلم مطرح شود:‎ - چگونهبید فعالیت هاي آموزشي دانش آموزان را سازماندهي کرد تا هدفهاي آموزشي تعیین شده ۲ ۱۳ - رویدادها و تجاربي که سریعتر و بهتر دانش آموزان را به هدفهاي آموزشي مي رسانند, کدامند؟ oe WE ee ‏کر‎ ‎els it THE le edly rs eo ts a ee ‏ال‎ ‏رد ی یواست خی‎ sey OO ‏ال‎ ‎i ES ee Pen mere aec erm coro ‏ا‎ nee Bs cd ee RO te Re eRe CS) Se Rec eC Reve mnie cee دست آید.

صفحه 8:
تعيين ‎aa‏ ا 19 نيز ازاهميت خاصي برخوردار است. طراح. موظف است نوع كروه, سا ا دصي 0 1 ي معین سازد. بنابراین 5 1 از از لي ‎cov‏ هاي آموزشيء نوع ارتباط بين ‎eee eee) iss‏ كل ل الراك لان اس نح لست روت 0 ‏ا ل ل‎ nee see

صفحه 9:
FQLCAT 10 Ng مرحله ي سوم از طراحي آموزشيء تحليل محتواء روش و و سايل آموزشي ا ۱۹۱۹ ا ا ااا ‎Ore‏ ‏هاي آموزشي هركز دائش آموران ‎١‏ 2017 7 0 ۲ الل ل سس رك ا تنظيم محتوا ببردازد. البنه مكتولي !1 اكاب لور 5 كاملا متناسب با لخدف و قابل تدريس در زمان تعيين اشدة ‎on cc‏ سار ‎ros BIBER, Ge‏ آموزشي هر دو بايد براساس رفتار مورد انتظار دانش آموزان تعيين شوند. به کر را ری ی ار دد. ‎eer‏ را را ار را سل سرا ‎CA‏ ای ال زرا رس وکا زارد © ‎poles op,‏ ‎be ae) Se ey‏ ار

صفحه 10:
مت باید با توانايي دانش آموزان ۲ ۱۱ اصلي آموزش م ا لاي مناسب يا ابزار اولیه تدریسس ‎One‏ | ممکرا است ‎EES i oo een‏ نمایند معلمان باید توجه کنند که هرگز نباید محتوا را جایگزین اهداف آموزشي کنند. 7 ل اس ‎WIN i oy‏ هاي يادگيري باید متنوع و حتي در صورت لزوم قراثر از مطالب مطرح شدمادر وو ‎eee ee‏ ل ل Pre ‏ا ل ا ا‎ mier sea cee eis rse eens Eoreg ‏نتیج تحقیقات و سفرهاي علمي و عملياتي کاملً ابتکاري و نو باشند.‎ پ ل ا ا ا ل اك ببس لا ‎oe obs‏

صفحه 11:
‎oS ee‏ م 7 رو رت ات ‎Flin Bev Nope Bed‏ سوالهاي خوب و مناسب و استفاده ي موثر و بجا از آنهاء معلم نمي تواند فقط بر روي کلمات جملاتي که همان لحظه در کلاس به ذهنش مي رسد کت بیان 1 اي به اين معنا نيست كه با توجه به شرايط و لحظات خاص هيج سؤالي طرخ نشود ويا سؤالي كه در طرح درس يادداشت شده بايد تنها سؤال مطرح شده در كلاس درس باشدء بلكه منظور اين است كه معلم قبل از إجراي فعاليت هاي آموزشيء با توجه به اهداف تعیین شده, نحوه ي ارزشيابي و چگونگي سنجش تحقق هدفهاي آموزشي را ‎Jules‏ رن ری

صفحه 12:
ای 2- صفوی . امان اله ,کلیات روشها وفنون تدریس 3- يغما.عادل,طراحى آموزشى.,انتشارات مدرسه 52107000 0 1 Nee Ore Rel SIC rotates ene ‏بیلر.رابرت,کاربدروان شناسی در آموزش,پروین کدیور, نشردانشگاهی‎ -5 6- سیف .علی اکبر,روانشناسی پرورشی, انتشارات آگاه گروتلند نرمان ای, هدف و ‎Per Core‏

صفحه 13:
با تشكر از توجه شما

39,000 تومان