Tarh_fanavari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “طرح فن آوری”

طرح فن آوری

اسلاید 1: نام طرح فن آوری مجموعه حقوقی: اسامی مجموعه های درگیر در پروژه در این بخش وارد شود.مجری اصلی طرح: اسامی مجری اصلی طرح در این بخش وارد شود.

اسلاید 2: تاريخچة مختصر شرکت و خلاصه‌اي از اهداف مورد نظر در این طرحدر این بخش تاريخچة مختصر شرکت و خلاصه‌اي از اهداف مورد نظر در این طرح مورد بررسی قرار گیرد.لازم به توضیح است حداکثر زمان ارائه 25 دقیقه می باشد.لطفا ابتدا فونتهای مورد نیاز (B nazanin, Irannastaliq) را روی سیستم خود نصب کنید.لوگوی شرکت

اسلاید 3: خدمات يا توليدات احتمالي مورد نظر شرکت از خروجی این طرح لوگوی شرکت

اسلاید 4: تشریح ايده و دلايل مؤثر بودن ايده و امکان تبديل آن به کسب و کاراين محصول يا خدمت چيست؟چه کاري را انجام مي‌دهد؟ زمينه‌هاي اصلي و فرعي کاربرد آن کدامند؟ چه نيازي ار مصرف‌کننده را برطرف مي‌کند؟ چرا ديگران پيشتر اين ايده را اجرا نکرده‌اند؟ مشتري چه هزينه‌هايي بايد بپردازد و در مقابل چه منافعي به دست مي‌آورد؟در حال حاضر به جاي استفاده از اين محصول/خدمت از چه جايگزيني استفاده مي‌شود؟ برتري اين محصول نسبت به جايگزين خود چيست؟

اسلاید 5: توانمندی تيم مجريتاريخچه‌ي تشکيل تيم يا شرکت سابقة طرح ايده يا ثبت شرکتاعضاي تشکيل‌دهنده‌ي تيم اوليه‌ي ايدهسوابق کارهاي انجام شده‌ي قبلي تيمنقاط قوت تيم کدامند؟لوگوی شرکت

اسلاید 6: شرح فني طرحاز چه نوع فن‌آوري و دانش فني در طرح استفاده مي‌شود؟ دسترسي به  اين فن‌آوري چگونه حاصل مي‌شود؟ نمونه‌ي اوليه طرح چه زماني آماده مي‌شود؟ مشخصات فني محصول يا خدمت ارائه شده چيست؟ در حال حاضر طرح در چه مرحله‌اي از توليد قرار دارد؟ آيا قسمتي يا تمام محصول داراي مالکيت معنوي ثبت شده است؟ آيا استاندارد داخلي يا خارجي مشخصي براي محصول وجود دارد؟ مرجع تأييدکننده‌ي محصول چه نهادي است؟لوگوی شرکت

اسلاید 7: آينده شرکتتصور بنيان‌گذاران شرکت از آينده (۱۰ تا ۱۵ سال بعد) جايگاه شرکت در بازار رقابتي داخل و خارج کشورديدگاه مشتريان نسبت به جايگاه اجتماعي، فرهنگ حاکم بر شرکت و محيط داخلي آن چيست؟لوگوی شرکت

اسلاید 8: ريسک‌هاي مهم کسب و کارمهمترين خطراتي ناشي از مسائل قانوني، سياسي، اقتصادي در زمينه‌ي ورود به بازار، کسب سهم بازار مناسب، و رشد و توسعه‌ي شرکت وجود دارد کدامند؟ اثرات و پيامدهاي وقوع اين اتفاقات چيست؟ چه تدابيري براي حذف يا کاهش اين اثرات انديشيده شده است؟لوگوی شرکت

اسلاید 9: برنامه‌ي بازاريابيتشريح بازار محصول: مشتريان محصول را به چند دسته مي‌توان تقسيم کرد؟ حجم کل بازار چقدر است؟ شرايط و روندهاي حاکم بر بازار از قبيل قوانين، اثرات جهاني شدن، رقابت خارجي، مسايل جمعيت‌شناختي، سياسي و اقتصادي چگونه است و اثرات آنها بر اين کسب و کار به چه شکل است؟بازار هدف: تمرکز کسب و کار در هر يک از مراحل رشد خود بر جذب کدام دسته از مشتريان است؟ بر مبناي چه تحليلي اين دسته از مشتريان به عنوان بازار هدف انتخاب شده‌اند؟ اندازه‌ي فعلي بازار هدف و پيش‌بيني رشد آن در سال‌هاي آينده چقدر است؟ سهم بازار شرکت چقدر خواهد بود و در چه مدت به اين سهم بازار مي‌رسد؟ لوگوی شرکت

اسلاید 10: تحليل رقبا و مزاياي رقابتي و نسبيرقباي مستقيم (رقبايي که کالا و خدمات يکسان ارائه مي‌دهند)، رقباي غيرمستقيم (رقبايي که کالاي جايگزيني براي محصول ارائه مي‌دهند که همان نياز را برآورده مي‌سازد)، و رقباي آتي (رقبايي که احتمالاً پس از ورود شرکت به بازار به عرصه‌ي ارائه‌ي کالا يا خدمات مشابه رو خواهند آورد.) کدامند؟ اصلي‌ترين رقباي شرکت را نام برده، ميزان سهم بازار آنها، و نقاط قوت و ضعف آنها ذکر شود. مزيت‌هاي نسبي(مزيت در توليد کالا در مقايسه با ساير کالاها از نظر سرمايه، نيروي کار و ...) و رقابتي (مزيت در توليد نسبت به رقبا از نظر کيفيت، قيمت و ...) شرکت کدامند؟لوگوی شرکت

اسلاید 11: برنامه‌هاي بازاريابي و جذب مشتريانورود به بازار چگونه و با چه روش‌ها و راهبردهايي صورت مي‌گيرد؟ راهبرد توسعه‌ي بازار و کسب سهم بيشتر از بازار چيست؟ قيمت‌گذاري محصولات بر چه مبنايي صورت مي‌گيرد و قيمت فروش حدوداً چقدر پيش‌بيني مي‌شود؟ملاک‌هاي خريد مشتريان کدامند؟ شرکت چگونه اين ملاک‌ها را در خدمات و محصول خود در نظر مي‌گيرد؟ روش‌هاي تبليغاتي براي دستيابي به مشتريان کدامند؟ روش‌هاي مختلف براي توزيع محصول در بازار کدامند و شرکت از کدام شبکه‌ي توزيع استفاده خواهد کرد؟لوگوی شرکت

اسلاید 12: فروش گذشته و پيش‌بيني فروش آيندهدر صورت داشتن پيشينه، مقدار فروش گذشته شرکت چه مقدار بوده است؟ ميزان فروش پيش‌بيني شده براي هر يک از محصولات و خدمات شرکت چقدر است؟ بر مبناي چه فرضياتي اين پيش‌بيني‌ها صورت گرفته است؟ قراردادهاي موجود يا مذاکرات جدي با مشتريانچنانچه شرکت قراداد بالقوه يا بالفعلي دارد که نشان‌دهنده‌ي استقبال مشتريان از خريد محصول اوست در اين قسمت مي‌تواند به ذکر آن بپردازد.لوگوی شرکت

اسلاید 13: برنامه‌ي سازمان‌دهي کسب و کارساختار سازمانيدر هر يک از مراحل رشد شرکت چه سازماني در نظر گرفته شده است؟ واحدهاي مختلف آن کدامند؟ هر يک از اين واحدها چه وظايفي دارند؟ ساختار حقوقي ثبت شده‌ي شرکت (مسئوليت محدود، يا سهامي خاص) چيست؟ سهامدارن شرکت چه اشخاص حقيقي يا حقوقي هستند و سهم هر يک چقدر است؟نفرات کليدیاعضاي اصلي تيم مديريت و هيئت مديره چه کساني هستند؟ اين افراد داراي چه تخصص‌ها و ويژگي‌هايي هستند که شانس موفقيت شرکت را افزايش مي‌دهد؟ مشاوران تخصصي اصلي که به همکاري با شرکت مي‌پردازند چه کساني هستند و چه تخصصي دارند؟ لوگوی شرکت

اسلاید 14: پيش‌بيني کارکنان مورد نياز و تخصص‌هاي آنهابراي هر يک از واحدها چه افرادي با چه تخصص‌هايي و به چه تعداد مورد نياز است؟ پيش‌بيني نيروي انساني شرکت در سه سال آينده چقدر است؟ميزان وابستگي کار به نيروي انساني متخصص و کمياب چقدر است؟ شرکت تا چه حد مي‌تواند اين نيروها را تأمين کند و چگونه اين کار را انجام مي‌دهد؟لوگوی شرکت

اسلاید 15: برنامه‌ي عملياتيبرنامه‌ي اجرايی تعيين اهداف اصلي در زمينه‌ي توليد محصول، جذب منابع، بازاريابي، شناسايي فعاليت‌هاي موردنياز براي تحقق اهداف، تعيين روابط پيش‌نيازي بين فعاليت‌ها، تعيين زمان شروع هر يک از فعاليت‌ها و مدت زمان انجام آن، برنامه‌ي توليدزمان آغاز به توليد چه موقعي است؟ پيش‌بيني ميزان توليد و محصولاتي که نياز به خدمات پس از فروش دارند به صورت ماهيانه در سال اول، فصلي در سال دوم و ساليانه در سال سوم چقدر است؟ تجهيزات و امکاناتي که براي توليد پيش‌بيني‌شده مورد نياز است کدامند؟ نيروي انساني مورد نياز توليد چقدر است؟لوگوی شرکت

اسلاید 16: برنامه ماليهزينه‌هاي سرمايه‌گذاري اوليههزينه‌ي زمين و ساختمان، هزينه‌هاي تجهيزات، وسايل اداري و دفتري، آموزش کارکنان، هزينه‌هاي توليد و فروش ساليانه مواد اوليه، نيروي انساني، مصارف تأسيساتي، نگهداري و تعميرات، هزينه‌هاي بازاريابي، سود وام‌هاي دريافتي، منابع و روش‌هاي مورد استفاده براي جذب سرمايهچه منابعي براي تأمين سرمايه‌گذاري اوليه و نيز سرمايه در گردش شرکت وجود دارد؟ ميزان تأمين مالي از طريق هر يک از اين منابع چقدر است؟میزان حمایت درخواستی از ستادلوگوی شرکت

اسلاید 17: اجزاي يك طرح كسب و كارپيش‌بيني صورت‌هاي مالي: صورت‌حساب سود و زيان براي سه سال اول، جريان نقدي (ميزان وجه نقد دريافتي و پرداختي) سال اول به صورت ماهيانه، سال دوم به صورت فصلي و سال سوم به صورت ساليانهتحليل‌هاي ماليمحاسبه‌ي قيمت تمام‌شده‌ي محصول، نقطه‌ي سر به سر، نرخ بازده‌ي داخلي(IRR)، خالص ارزش فعلي طرح (NPV)تحليل حساسيتنحوه‌ي اثرگذاري عدم تحقق پيش‌بيني‌ها در درآمدها يا هزينه‌ها بر تحليل‌هاي مالي صورت گرفته و سودآوري طرح، با چه ميزان عدم تحقق پيش‌بيني‌ها طرح همچنان توجيه‌پذير باقي مي‌ماند؟لوگوی شرکت

اسلاید 18: گزارش‌هاي تحقيق بازار داخلي يا خارجيلوگوی شرکت

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید