aayegh07

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عایق حرارتی”

عایق حرارتی

اسلاید 1: عایق حرارتی چیست؟عایق حرارتی به پوششی گفته می شود که از انتقال گرما و حرارت از یک مکان به مکان دیگر جلوگیری به عمل می آورد. حرکت گرما از مکان گرم به مکان سرد است، از این رو برای ممانعت از انتقال گرما به فضای سرد باید از عایق های حرارتی استفاده شود. از عایق حرارتی در مکان های مختلف استفاده می شود، از جمله دیوارها، سقف، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان.وقتی درجه حرارت محیط متعادل باشد فرد آرامش بیشتری داشته و به فعالیت های روزانه می پردازد. عایق کاری ساختمان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. خرید و نصب عایق در مرحله اول ممکن است کمی هزینه بردار باشد، اما در طولانی مدت منجر به صرفه جویی در هزینه ها شده و صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. پوشش قسمت های مختلف ساختمان با عایق حرارتی منجر به صرفه جویی ۵۰ درصدی مصرف سوخت و انرژی می شود.انتخاب یک عایق حرارتی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی و دمای محیط صورت می گیرد. ضخامت عایق باید به اندازه ای باشد که با حداقل میزان ممکن بتواند هدر رفت انرژی را کاهش دهد. از جمله ویژگی هایی که یک عایق خوب بدان نیازمند است می توان به مقاومت حرارتی بالا، مقاومت فشاری ایده آل، عدم رشد قارچ و کپک، مقاومت در برابر نم و رطوبت و چگالی بالا اشاره نمود. در حال حاضر عایق های حرارتی که به بازار عرضه می شوند به صورت تخته ای، فله ای، نواری، لحافی، لوله ای و آجری می باشند. در این نوشته از ساختمانچی به معرفی انواع عایق های حرارتی و ویژگی آنها پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

اسلاید 2: ویژگی یک عایق حرارتی خوبدر برابر حرارت، عوامل میکروبی و قارچی، فشار و اشعه ماورای بنفش مقاومت بالایی داشته باشد. از لحاظ شیمیایی خنثی باشد و در برابر عوامل خارجی واکنش ندهد.در مقابل حرارت و گرمای زیاد چروک نشود.چگالی مناسبی داشته باشد.عمر مفید و بالایی داشته باشد.

اسلاید 3: انواع عایق های حرارتیعایق ایزوهومعایق حرارتی ایزوهم ساخته شده از الیاف نانو با تکنولوژی روز دنیا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد عایق حرارتی ایزوهُم می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- عایق حرارتی با ضریب هدایتی بالا ۲- غیر قابل اشتعال و کند سوز ۳- نرم و قابل انعطاف ۴- عمر بیش از صد سال ۵- عدم جذب رطوبت ۶- مقاوم در زیر خاک و آب ۷- ضد پوسیدگی و سایش ۸- قابل نصب در تمامی سطوح و بدون زیر سازی ۹- سازگار با انواع ملات ۱۰- کاملا بهداشتیاین عایق با کم تولید و بدون نیاز به زیرسازی قابل نصب می باشد و همچنین تمامی ملات های سضخامت اختمانی اعم از گچ و سیمان روی محصول به راحتی اجرا می گردد. عایق حرارتی ایزوهم در ضخامت های مختلف تولید می شود و علاوه بر ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی در سالن های سوله ای، سردخانه و مرغداری ها قابل استفاده است.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید