علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

فاکتورهای بهینه‌سازی در موتورهای جستجو (SEO)

factorhaye_behine_sazi_dar_motorhaye_jostojo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فاکتورهای بهینه‌سازی در موتورهای جستجو (SEO)”

فاکتورهای بهینه‌سازی در موتورهای جستجو (SEO)

اسلاید 1: فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) SEO )بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) فرآیند توسعه حجم یا کیفیت ترافیک یک وب سایت از موتورهای جستجو، از طریق نتایج جستجوی طبیعی ” است. اصولاً هرچه سایتی زودتر (بیشتر) در لیست نتایج جستجو ظاهر شود، در موتور جستجو بازدیدکنندگان بیشتری را دارا است. ممکن است SEO انواع مختلف جستجو شامل موتورهای جستجوی تصاویر، جستجوی محلی و همچنین جستجوی خاص صنعتی عمودی را مورد هدف قرار دهد که این عمل باعث بهبود حضور (Presence) وب سایت در اینترنت می شود.www.kaums.ac.ir

اسلاید 2: فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) SEO )دانشگاه علوم پزشكي كاشانhttp://www.kaums.ac.ir

اسلاید 3: SEOبه مجموعه اقد اماتي كه براي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو انجام مي شود، SEO ( Search Engine Optimization) گفته مي شود.www.kaums.ac.ir

اسلاید 4: راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجواز اسپم بپرهيزيد: هدف نهايي شما كاربران هستند نه موتورهاي جستجومطالبتان را براي بازديدكنندگان خود بنويسيد نه براي موتورهاي جستجوwww.kaums.ac.ir

اسلاید 5: راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو استفاده از Keyword و Description در صفحات ايجاد شدهwww.kaums.ac.ir

اسلاید 6: ساختار سايت به ساده ترين شكل ممكن حفظ شوديكي از اصلي ترين مشكلات ناشي از استفاده از سايت هاي پيچيده، به وجود آمدن تله ( trap ) در سايت است كه موتورهاي جستجو مي توانند در آن گرفتار شوند ( كه البته به جاي گرفتار شدن سايت شما را ترك مي كنند )راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجوwww.kaums.ac.ir

اسلاید 7: لينكهاي ورودي و خروجي فراموش نشودلينكها اصلي ترين و گاه تنها راه ارزش گذاري سايت ها و صفحات از طرف موتور هاي جستجو است.براي موتورهاي جستجو راه ديگري براي اينكه تشخيص دهند يك صفحه چقدر مهم است وجود ندارد. راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجوwww.kaums.ac.ir

اسلاید 8: لينكهاي ورودي به سايتلينكهايي هستند كه در سايت هاي ديگر به سايت ما ايجاد شده اند كه هر چه تعداد آنها بيشتر باشد رتبه ما نزد موتورهاي جستجو بالاتر مي رودهر چه اعتبار سايت لينك دهنده بيشتر باشد لينك او هم از اهميت بيشتري برخوردار است. www.kaums.ac.ir

اسلاید 9: لينكهاي خروجي از سايتاگر سايتي لينكهاي خروجي اش عمدتاً سايت هاي با رتبه پايين تر باشد، پس خود اين سايت هم احتمالاً به اين رتبه از سايتها تعلق دارد.لينك دادن به سايت هاي با رتبه پايين تر قدري تاثير منفي در ارزش سايت دارد.به طور كلي مي توان گفت ميزان تاثير لينكهاي خروجي به سايت هاي با رتبه پايين تر تا حد زيادي كمتر از تاثير مثبت لينكهاي ورودي به سايت مي باشد. www.kaums.ac.ir

اسلاید 10: لينكهاي دو طرفهاز ديد گوگل وقتي دو سايت با هم لينك دو طرفه دارند به نوعي با هم به اصطلاح Affiliate هستند و ارتباط دارند و بالا بودن رتبه يكي باعث بالا رفتن رتبه ديگري مي شودwww.kaums.ac.ir

اسلاید 11: لينك هاي داخلي سايتصفحات يك وب سايت بايد بيشترين لينك ها به صفحه اصلي باشد.فاصله يك صفحه از ريشه سايت مي تواند عاملي در پيدا شدن يا عدم آن توسط موتورهاي جستجو باشد.www.kaums.ac.ir

اسلاید 12: كلمات كليدي سايتيك وب سايت بايد تعداد بسيار محدودي كلمات كليدي را انتخاب و بر روي آنها تمركز كند.موتورهاي جستجو معمولاً چگالي همه كلمات در داخل صفحات را مي سنجد و با جدا كردن كلمات مستعمل در زبان، كلمات كليدي صفحات شما را استخراج مي كنند.كلمات كليدي هنگامي كه در عنوان صفحه، عنوان مطالب و متن لينكها بكار روند اهميت بيشتري دارد. مهمترين كلمه كليدي هر صفحه بايد در عنوان صفحه بكار رود.www.kaums.ac.irwww.kaums.ac.ir

اسلاید 13: اصلي كليدي براي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجوحداكثر نيازهاي بازديد كننده را برآورده كندكامل بودن مطالب سايت به نحوي كه فرد كمتر احساس كند كه نياز به مطالعه مشابه دارد و سراغ ديگر سرويس ها و مطالب مشابه نرودwww.kaums.ac.ir

اسلاید 14: نتيجه گيري:هر چه كاربران در صفحات جستجو بر روي لينك سايت شما بيشتر و بر روي لينك سايت هاي رقيب كمتر كليك كنند تاثير زيادي روي افزايش رتبه سايت شما براي آن مورد جستجو خواهد گذاشت. لازمه كليك هاي بيشتر روي لينك شما اين است كه صفحه شما از ابتداي رتبه از ابتدا رتبه خوبي داشته و در اولين صفحات نتايج ظاهر شود.www.kaums.ac.ir

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید