سایر آموزش

فرایندنویسی و شاخص ها

farayand-am

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرایندنویسی و شاخص ها”

فرایندنویسی و شاخص ها

اسلاید 1: فرایندنویسیو شاخص ها

اسلاید 2: فرایند نویسی

اسلاید 3: فرآيند گروهي از وظيفه‌هاي هم‌ پيوند است كه با همديگر نتيجه‌اي را ايجاد مي‌كنند.فرآيند مجموعه‌اي مشخص و مرتب شده از فعاليتهاي كاري در يك محدوده زمـاني و مكاني معين است كـه شروع و خاتمه آن مشخص شده است و با تعريف روشني از وروديها و خروجيها، ساختاري براي عملكرد ارائه مي‌دهد.

اسلاید 4: تعريف نگرش :رويكرد و زاويه‌اي كه آدمي از روزنه و يا از طريق آن ، به تحليل پديده‌هاي پيرامون خود پرداخته و ارتباطاتبين خود و آنها را تعيين و برقرار مي‌سازد . تعريف فرايند : 1- مجموعه‌ فعاليتهايي است كه داده‌ها ( وروديها ) را به ستانده‌ها ( خروجيها ) تبديل مي‌كند . 2- يك فعاليـت كه با استفاده از منابـع و بصـورت هدايت شده در جهت كسب توانايي براي تبديل داده ها به ستانده‌ها عمل مي‌كند را مي‌توان به عنوان يك فرايند در نظر گرفت .

اسلاید 5: مفاهيم و واژگانعنوان فرآيندنامي است که فرآيند را با آن مي شناسيم .توصيه : ساده و در بر گيرنده مفهوم باشد (طراحي محصول جديد/ خريد اقلام توليدي )هدف فرآيندبيان کننده مقصود و هدفي است که از اجراي فرآيند تعقيب مي کنيم .توصيه : گويا و شفاف باشد ( تامين اقلام مورد نياز واحدهاي توليدي )(Process Title)(Process Purpose)

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان