forushgahe_interneti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فروشگاه اینترنتی”

فروشگاه اینترنتی

اسلاید 1: 1NEXTعنوان ارائه :فروشگاه اینترنتیارائه دهندگان :زیر نظر استاد ارجمند :سرکار خانم صابری آذرماه 1385سعید رضادوست - مرتضی سبحانی - حسن خردمندNetworkبه نام یکتا آفریننده هستی

اسلاید 2: 2فهرست مطالب : ایجاد فروشگاه اینترنتی : مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگانمزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای خریداران   مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی NEXTPREV

اسلاید 3: 3فهرست منابع :سایت اطلاع رسانی پرشین بلاگ :www.aftab.ir سایت اطلاع رسانی دانشنامه رشد :www.daneshnameh.roshd.irسایت اطلاع رسانی آفتاب :www.persianblog.comNEXTPREV

اسلاید 4: 4 با ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.NEXTPREV ایجاد فروشگاه اینترنتی :

اسلاید 5: 5مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگانNEXTPREV1- داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر كشورهای دنیا 2-  داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ... (

اسلاید 6: 6 در فروشگاه های سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شكل ممكن به همراه توضیحات كامل و بیان برتری های كیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عكس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.NEXTPREV3- وسعت نامحدود فروشگاه های اینترنتی

اسلاید 7: 74- نداشتن محدودیت زمانیNEXTPREVفعالیت فروشگاههای سنتی محدود به ساعات و روزهای غیر تعطیل می باشد اما فروشگاههای اینترنتی مطلقاٌ چنین محدودیتی نداشته و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای سال در دسترس عموم بازدید كنندگان قرار دارد. 5- كاهش هزینه های جانبی وسود آوری بیشتر در فروش مستقیم محصولات به مشتریان در فروشگاه اینترنتی، هزینه هایی از قبیل كارمزد، خواب سرمایه و سایر هزینه های جانبی كاهش یافته و بنابراین سود بیشتری عاید فروشنده می شود.

اسلاید 8: 86- حل مشكل حمل و نقل در حال حاضر (VTE) در حال مذاكره با شركت پست، پیك بادپا، پست 193 و چندین شركت فعال حمل و نقل خصوصی، در خصوص واگذاری حمل كالا به آنان می باشد. به این ترتیب بزودی این امكان فراهم خواهد شد تا شركت حمل طرف قرارداد با (VTE)، كالا را از محل فروشگاه سنتی و یا انبار گرفته و به مشتری تحویل نماید.NEXTPREV

اسلاید 9: 9 7 - بیمه بر اساس مذاكرات در حال انجام با چند شركت بیمه، كلیه كالاهای به فروش رفته از طریق فروشگاه اینترنتی، مشمول بیمه خواهند بود تا هیچگونه خسارتی متوجه فروشنده و خریدار نگردد.NEXTPREV

اسلاید 10: 108 - امكان فروش قسطی در این مورد لازم به توضیح است كه سایت واسطه در حال مذاكره با بزرگترین فروشنده فروش قسطی درایران جهت حل مشكلات فروش قسطی از قبیل مشكل پرداخت، نحوه قسط بندی، ضمانت و ... می باشد.NEXTPREV

اسلاید 11: 11قطره چکانهای چند دهانه ای :NEXTPREVمزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای خریداران   1- عدم برخورد به ترافیك نبودن آلودگی هوا2-  عدم نیاز به رفتن به داخل طرح ترافیك3- یافتن كالاها با قیمت پایینتر نسبت به فروشگاه های سنتی

اسلاید 12: 124- قابلیت مقایسه قیمتها و مشخصات كالاها در كمترین زمان5- امكان خرید در آرامش منزل وامكان خرید در هر ساعت از شبانه روز6- عدم مشكل حمل و نقل كالای خریداری شده7- تحویل كالای خریداری شده درب منزل8- بیمه بودن كالای خریداری شدهNEXTPREV

اسلاید 13: 13NEXTPREVپرداخت اینترنتیپرداخت اینترنتی عبارت است از پرداخت توسط كارتهای پرداخت یا اعتباری، كسر از موجودی خریدار و واریز به حساب فروشنده. تمامی مراحل فوق بصورت اینترنتی انجام می پذیرد. به چه طریق می توانید مشتریان خود را راضی كنید؟1- فروشنده می تواند با اختصاص بخش ناچیزی از سود حاصله در هر فروش آنلاین، قیمت محصول خود را كاهش دهد تا مشتری بیشتری را جلب نماید. 2- فروشنده با پرداخت هزینه ناچیز حمل كالا به محل مورد نظر مشتری، رضایت بیشتر آنان را فراهم و كالای خود را در بازار و در مقایسه با محصولات مشابه، رقابتی تر می نماید.

اسلاید 14: 14NEXTPREV3- فروشنده می تواند قیمت محصول را ثابت نگه داشته و در عوض از سود حاصله هدایای زیبایی را از قبیل ملزومات جانبی كالای به فروش رفته خود، كالاهای كوچك تر و ارزان قیمت تر و یا كالای مورد علاقه كودكان و یا هدایای تبلیغاتی را به همراه محصولات خود برای مشتری ارسال نماید. 4- همچنین فروشنده با استفاده از امكانات سایت واسطه می تواند خدمات ثبت نام آنلاین مشتریان برای پر كردن برگ گارانتی و حتی قسمی از خدمات مشتریان خود را انجام داده و رضایت هر چه بیشتر آنان را تامین نماید.

اسلاید 15: 15NEXTPREVمزایای استفاده از تجارت الكترونیكی به طور كلی مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی را می‌توان به پنج دسته تقسیم كرد كه شامل: 1- بستر ارتباطی2- از بین رفتن واسطه‌ها3- افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید كنندگان4- سفارشی كردن محصولات درخواستی و خدمات پشتیبانی قوی 5- پیدایش مؤسسات اقتصادی نو پا و رقابت سراسری است.

اسلاید 16: 16NEXTPREV۱- بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی یكی از امكاناتی كه اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار می‌دهد اطلاعات نسبتاً كامل و گسترده‌ای است كه در مورد هر كالا چه از نظر فنی و چه به لحاظ تجاری می‌توان یافت. امكانی كه در دنیای واقعی، ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد به‌دست نمی‌آید.

اسلاید 17: 17NEXTPREV۲- حذف نسبی واسطه ها حذف واسطه‌ها یكی دیگر از ارزشمندترین دستاوردهای تجارت الكترونیكی می باشد كه باعث كاهش بی‌سابقه قیمت كالاها و خدمات در جهان شده است. براساس برآوردهای انجام شده، حذف واسطه‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان بین ۱۵ تا ۵۰ درصد موجب كاهش قیمت تمام شده كالاها و خدمات برای مشتریان شده است.

اسلاید 18: 18NEXTPREV۳- افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید كنندگان ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد كه بتوانند با طیف گسترده‌ای از تولیدكنندگان در سرتاسر جهان ارتباط برقراركنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهاد‌های مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه‌زنی بیشتری برای كسب امتیاز و مزایای بیشتر داشته باشند.

اسلاید 19: 19NEXTPREVاز جمله می‌توان به امكان عرضه و فروش محصولات به تمام مردم جهان اشاره ‌كرد. در واقع تجارت الكترونیكی به تولیدكنندگان امكان جهانی شدن محصولاتشان را با صرف هزینه كم (نسبت به آنچه كه در مقابل به‌دست می‌آید) می‌دهد. شاید جالب باشد كه بدانید به عنوان مثال، جلد پنجم كتاب داستانی هری‌پاتر توانسته است با استفاده از شیوه فروش آن‌لاین در شب اول انتشار خود فروشی معادل یك میلیون جلد را در جهان داشته باشد.

اسلاید 20: 20با تشكر از شما دوستان كه حوصله به خرج داده و ما را همراهي نموديد .NEXTPREV

اسلاید 21: 21PREVپایان

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید