علوم مهندسی تکنولوژی

فناوری خودرو خودران

khodro-s

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فناوری خودرو خودران”

فناوری خودرو خودران

اسلاید 1: موضوع: خودرو های خودرانفهرستاسلایدخودروخودران چیست؟3تاریخچه خودرو خودران4اولین خودرو خودران5عکس های خودرو تسل6برند های خودرو خودران7معایب خودرو های خودران8فواید خودروهای خودران9

اسلاید 2: خودروخودران چیست؟ خودروخودران، خودرویی است که می‌تواند محیط اطراف خود را به خوبی و درستی درک کرده و با کمترین کمک انسان (گاهی هم بدون هیچ دخالتی)، حرکت کند. این محصولات با کمک انواع و اقسام سنسورها که بخش‌های مختلفی هم دارند، در جاده و خیابان به مسیر خود ادامه می‌دهند.

اسلاید 3: تاریخچه خودرو خودرانقطعا با توجه به نوع تکنولوژی استفاده شده یا حتی نام این نوع ماشین‌ها، تصور می‌کنید که بخشی صنعتی بسیار نو و جدید هستند، اما نکته جالب اینجاست که تلاش برای ساخت خودرو‌های اتوماتیک، از سال‌های گذشته آغاز شده است.ایده پردازی درباره این خودرو‌ها و انجام انواع آزمایشات و تحقیقات در این زمینه، به دهه ۲۰ میلادی برمی‌گردد. البته که این تحقیقات و آزمون‌ها حدودا ۳۰ سال به طول انجامید و سرانجام در دهه ۵۰ میلادی، آزمون و خطا‌های امیدوارکننده‌ای صورت گرفت؛ بنابراین قدمت ایده این خودرو‌ها بسیار بیشتر از آن است که ما فکرش را می‌کنیم.سال ۱۹۲۵ بود که کمپانی «کنترل رادیویی هودینا»، در خیابان‌های نیویورک، محصولی جدید و خارق‌العاده را به نمایش گذاشت. این محصول که خودرویی به نام «اعجوبه آمریکایی» شناخته می‌شد، از طریق امواج رادیویی و از راه دور کنترل شده و در خیابان‌ها و ترافیک سنگین حرکت می‌کرد. این اعجوبه یک چَندلِر ۱۹۲۶ (۱۹۲۶ Chandler) و مجهز به آنتن بود. کسی که این ماشین را کنترل می‌کرد، فردی بود در ماشین پشتی که با فرستادن امواج رادیویی، به حرکت چندلر کمک می‌کرد.سال بعد، یعنی در سال ۱۹۲۶، از این تکنولوژی کمپانی هودینا برای یک محصول دیگر به نام «شبح اتوماتیک» (Phantom Auto) استفاده شد.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان