namaz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فواید نماز ۲”

فواید نماز ۲

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمنماز

اسلاید 2:

اسلاید 3: جزء واجباتدر اهمیت نماز همین بس که همه مسلمانان موظف هستند آنرا انجام دهند حتی ائمه اطهار علیهم آلاف تحیة و السلام هم جزء اعمال واجب روزانه انان بوده است .

اسلاید 4: کمک کننده برای رسیدن به هدف خلقتما معتقدیم هدف خلقت انسان عشق بوده است و نماز قشنگ ترین نوع عشق بازی معبود و مخلوق است.

اسلاید 5:

اسلاید 6: دوری از گناه فقط با نماز ممکن استعلاوه برقرآن کریم در تجربیات شخصی من این نکته نه یکبار بلکه چندین بار تجربه شده است که هرگاه از نماز دور شده ام شیطان بر من پیروز شده است و من را به زانو در آورده است.ان الصلوت تنهی عن الفحشی والمنکر

اسلاید 7: نماز معراج مومن استپیامبر ص می فرمایند که : نماز معراج مومن است.یعنی هر کس که میخواهد به خداوند نزدیک تر شود و به سلوک برسد راه ایمنش نماز است.

اسلاید 8: نماز کمک کننده در سختیهرگاه در زندگی انسان گره ای ایجاد شود نیروهای کمکی که میتوانند انسان را یاری دهند توسط خداوند معرفی شده اند نماز و صبر در این نماز چیزهایی نهفته است که معجزه می کند: استعینوا بالصبر و الصلوت

اسلاید 9: نمازی به یاد ماندنی

اسلاید 10: نماز ارباب در روز عاشورا و درسهایشدر میان آن بحبوحه جنگ ارباب ما به نماز می ایستد یعنی خدایا من فرصت عشق ورزی به تو را که بسیار لذت بخش است بر جان خود ارجحیت میدهم یعنی تو که عشق منی بر جان من بر خانواده من بر یاران من اولی تر هستی...نکته جالب دیگر این است که ارباب نفرمود هرکه بصورت فردی نمازش را بگزارد تا در جنگ متحمل زیان بیشتر نشویم عشق بازی دسته جمعی با ارباب مزه ی دیگری دارد

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان