صفحه 1:
قواعد حقوقی ناظر بر بازازیابی الکترونیکی استاد : جناب دکتر فیضی دانشجو : فاطمه داودپور پاییز 69

صفحه 2:
Wprcom : تعریف بازاریابی باور عمومی: پیشبرد فروشو تبلیغات|) تعریفک امل: «ف نهاییف روش+ وظایف‌سببتوسعه فروش:) ( تشخیص‌نیازهایمشتری/ تولیدکا-لهایمر غوب/ قیمتگذاری : پیتر درلکر (پدر مدیریتنوین) .6 هدف بازاریابی افزایش فروش با تکیه بر آگاهی وشناخت مشتری برای همخوانی با نیازهای مشتری

صفحه 3:
: تعریف بازاریابی اینترنتی بازاريابى + مجازى بودن . ارتباط بى واسطه » دوسويه » باقابليت ذخيره سازى بازيابى مجدد ياسخكويى با مشترى ازطريق واسطه هاى الكترونيكى مدیریت اطلاعات = ۰ بخشی ازتجارت الکترونیک روابط عمومی معط

صفحه 4:
: تحولات بازاریابی دریابعاد مختلف : بازاریابی اینترنتی : بازاریابی سنتی ۰ 5 | اقتصادى: تاكيد برجنبه تقاضا ‎an‏ ی خلق ارزش: اطلاعات فى نفسه بت سا ۱ ارزش مدار اطلاعات عنصری پشتیبانی زمان: تمرکز بلند مدت . ارتباطات: یک به يكف شیر بر بخ تمر اه فعاليت بازاريابى: يك به جند بازاريابى آميخته مدار يا أميخته بازاريابى اينترنتى طبیعت بازار: بازار کارا ۳ آميخته بازاریابی سنتی بازار غیرکارا یز کی Se

صفحه 5:
: اصول بازاریابی اینترنتی The law of giving and The law of dead selling end street ‏اصل خيابان بن بست ال شان‎ The law of The law of niche pull & push ‎Be!‏ ی را اصل روزند ‏معط ‎

صفحه 6:
: قواعد مشت مشترک وکاربردی درتبلیغات الکترونیکی اسب و به روز بودن داده ها ۲ دستيابى مصرف كننده به د gla ‏کننده به داده‎ Aas lage ee Wprcom

صفحه 7:
:قانون تجارت الکترونیک بابسوم فصلدوم در قواعد تبلیغ006/00/668 - - شرلیط سلبی: مواد ‎SO‏ - 66-04 ماده (06: خودداری تأمین کنندگان از ارتکاب فعل یا ترک فعلی که به مشتبه شدن یا فریب مخاطب منتهی شود. این ماده تأمین کننده را ملزم می کند که از اعتماد مخاطب سوء استفاده مجازات : 000 میلیون تا 10060 میلیون ریال (ماده 200)) Wprcom

صفحه 8:
ماده 00: تامین کنندگانی که برای فروش کالا وخدمات فعالیت .می کنند» نباید سلامتی افراد را به خطر بیندازند مجازات : 060 میلیون ربال تا 10000) میلیون ریال (ماده ‎(PO‏ اعمال حداکثر مجازات در مورد تامین کنندگان (تبصره 64) معط

صفحه 9:
ماده 06۳ : تامین کنندگان نباید از خصوصیات ویژه معاملات به روش الکترونیکی جهت مخفی نمودن حقایق مربوط به هویت یا محل . كسب خود سوء استفاده کنند (PO oats) Shy Gales 00000 ‏مجازات : 00 ميليون ربإل تا‎ Wprcom

صفحه 10:
شرللیط لیجابی: مواد 6 - 69 - 60 - ماده 6 : تامین کننده باید به نحوی تبلیغ کند که مصرف کننده بطور دقیق » صحیح و روشن اطلاعات مربوط به کالا وخدمات را درک ‎xs,‏ مجازات : 60 میلیون ربال تا 10000) میلیون ربال (ماده 00)م) لزوم درک اطلاعات مربوط به کالا و خدمات برای مصرف کننده . نحوه انجام تبلیغات را قانون تعیین کرده است Wprcom

صفحه 11:
ماده 00 : در تبلیغات باید هویت شخص يا بنگاهی که تبلیغات به نفع . اوست » روشن و صریح باشد ۳ مجازات : 060 میلیون ربال تا 66000 میلیون یال ) ‎(PO ete‏ . ذی نفع تبلیغات ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد سهولت اقامه دعوا از سوی مصرف کننده Wprcom

صفحه 12:
Wprcom ماده ©© : تامین کنندگان باید تمهیداتی را برای مصرف کنندگان در نظر بگیرند تا آنان راجع به دریافت تبلیغات به نشانی پستی و یا . پست الکترونیکی خود تصمیم بگیرند مجازات : 060 میلیون ریال تا 10000) میلیون ریال (ماده 20) اعمال حداقل مجازات ( تبصره © ) آزادی انتخاب روش دریافت تبلیغات از طریق آدرس پستی یا پست الکترونیکی توسط مصرف کنندگان

صفحه 13:
ماده 00 تامین کنندگان باید در تبلیغات مطابق با رویه حرفه ای خود عمل قبایندع ستوابط آق پسرجب آنین نامه ای بت که سر ماد ‎oad al‏ خواهد آمد. نکته :قانونگذار اصطلاح رویه را بدون استفاده از قیدی مانند "موجود* به کاربرده است واين باعث شده است ماده صراحت و دقت لازم را نداشته باشد, ماده 0*7 تبلیغ وبازاریابی برای کودکان ونوجوانان زیرسن قانونی بموجب آیین نامه ای است که در ماده ‎PO‏ اين قانون خواهد آمد. عدم تصویب آیین نامه و در نتیجه مغفول ماندن ‎IS‏ ماده Wprcom

صفحه 14:
آیین نامه (ماده 20 :تکلیف وزارت بازرگانی درشناسایی وارائه پشتهاد زمینه مان مرتبط بکجارت الکلروتیک + نید شورای علی فناوری اطلاعات + تصویب هیات وزیران تک اجراء بند ب ماده 26 (ماده 6 0)پيشنهاد وزارتخانه بازرگانی+ فرهنگ وارشاداسلامی + سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور + هيات وزيران 6 ۹۵۳ . :11 لل

صفحه 15:
آئین نامه اجرایی نحوه معرفی » ارائه اطلاعات علمی و بازاریا 8 فرآورده های دارویی و بیولوژیک ی ماد بر هاودارویی: - 0 عدم تضاد با معیار هاینطقیو عمی‌تجویزدارو و عدم ساب لستقللولی ونظرپزشکوممنوع بودنهركونه ييشنهاد درقبال3-جویز» تسوصیه »خریدوتهیه فرآوردم ظ 0.6 مجاز نبودنمعرفی‌مستقیم ف رآورده هاودارویی‌از طریقرسانه هایعمومی ازقبیلتلویزیون( معرفی‌دارو صرفاً در نشریاتو پایگاههایلینترنتی‌عمی ‎AE Ee‏ لعجامعه پزشکی) Wprcom

صفحه 16:
ضولبط : - ).معرفی‌ف رآورده هاوداروییتوسط موسسانداروبی‌دار ایمجوز فعا لیتوزارت .لشت اكلم ككا زو بيت عستو افتپرولنه ساخت شرکنداروییواردلتی دريافتشماره ثبت ‎all Ly gio‏ لين لخذ مجوز ازمعاونت‌غذا ودارو ‏.عدم معرفی‌داروهاوت ابید نشده وزار تب هداشتدر مان وآموزش‌پزشکی ‎all hyo las Bley alte Sd aed LO‏ علمی‌معتبر (ا سر لمی‌یودنذکرمنابم. علمی‌ادعایی‌د رصورندر صور در خولستادارم کل‌معرفی دارو ومنايع غذلیی) ‎

صفحه 17:
داروگیاهی وفرآورده طبیعی : عدم شمول مقررات ۰ موادمخدر و روانگردان : مشمول مقررات موسسانداروییمسئول‌مستقیم پیامدهایناشی‌از مصرففسستقیم. یساغبرمستقیم. فرآورده هایدارویی‌خود + تدلبیرلاژم. مسئولین‌فنیی رلونظارتبرلمور

صفحه 18:
‎é ۳‏ : نتیجه گیری بازاریابیا-لکترونیکی‌ادلمه دهندم بسازاریابی‌سنتی‌در جذب‌وحفظ مشتری6 ۰ ‏©.تعريفدوباره ارتباط بينمشترووفروشندم به دليلفناوروارتباطاتو لطلاعات ‎ ‏©.تقويتارتباط میان‌مشتری فروشنده ازطریقدرک‌خولسته ها و نیازهایمشتری و ولبسته نمودن‌به کا-لها و خدماتفروشندم ‏.زوم شناختصحیح فروشندم ازمشتر وی دلیل‌ارتباط تکبسه تک ‎ ‏9 فروشندگان‌از علابق‌نیاز هاوخولسته. هایشتریان< سس موثر وبهتر عمل‌کردنف رلیند ببازاریابیالکترونیکی ‏©. بازاريابىالكترونيكموفقج عضوثابسويايداراسترلتزوشركت ‎ss ied‏ دنياىا-اكترونيك ‎ ‎‘$ppt.com ‎ ‎

صفحه 19:
بامتايع قانونة_جارنًالكترونيكب|) لييننامه نحوم لطلاع رسانىوبازاريابوفرآورده هاودارويىوبيولوزيكى. ‎٠2‏ تبيينمفهوم بازاريابىلينترنتئى صابرمقدمىوغلامحسينخورشيدى فصلنامه. © پژوشنامه ببازرگانی‌شماره ©©: ياييز © ©2029 “6. رويكودوجديد لميخته بازاريابىا-لكترونيكئ مصباح الهدىوياقروكنى وهمکارشمارم 0۵ دورم 9 تابستار4966۴ سس بازاریابیا-لکترونیکییسینامللی» تسرجمه لمیرحامد رضایی» سایتپردلخت 6 معط

62,000 تومان