کسب و کار برنامه‌ریزی

مبانی مدیریت مواد و موجودی

modirit-mavad

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی مدیریت مواد و موجودی”

مبانی مدیریت مواد و موجودی

اسلاید 1: مباني مديريت موادگرداوری : محمد صادق نجدی

اسلاید 2: وظايف مديريت مواد شامل فعاليتهايي در زمينه سفارش ، دريافت ، تحويل و نگهداري كالا ، مواد و قطعات مي باشد. هدف سيستم مديريت مواد حصول اطمينان از موجود بودن مواد و قطعات در مكان و زماني است كه بدانها نياز ميباشدبطوري كه هزينه كل سيستم مذكور در سطح حداقل ممكن نگه داشته شود.خط مشي مباني مديريت مواد :1- كاهش حجم بهر (بچ ) و افزايش دفعات سفارش2- كاهش و حذف تدريجي ذخيره احتياطي3- كاهش هزينه سفارش4- بهبود حمل و نقل مواد5- گرايش به كاهش موجودي انبار6- انتخاب و پرورش تامين كنندگان قابل اطمينان

اسلاید 3: مديريت موجودي چيست ؟هدف از مديريت موجودي جايگزيني دارايي بسيار گران قيمت به نام موجودي با دارايي كم قيمت تري بنام اطلاعات است. براي تحقق اين هدف ، اطلاعات بايد بهنگام ، دقيق، قابل اطمينان و باهم سازگار باشند.مديريت موجودي به اين سوال پاسخ ميدهد براي مقابله با نوسانات در پيش بيني ها ، تقاضاهاي مشتري و تحويل هاي تامين كننده ، چه مقدار موجودي مورد نياز است؟چرا مديريت موجودي ؟1- حداكثر كردن ميزان سرويس دهي (خدمات ) به مشتري : بعلت پيش بيني هاي نادرست در فروش ، تغييرات متعدد در سفارشات و ضعف كلي در مديريت حسابداري موجودي افزايش مي يابد.2- حداكثر كردن كارايي خريد و توليد : صرفه جويي در هزينه خريد و توليد باعث افزايش موجودي ميگردد.3- حداقل كردن سرمايه موجودي : موجودي باعث محبوس شدن نقدينگي ميشود.4- حداكثر كردن سود : سود با افزايش درآمد يا كاهش هزينه ايجاد ميگردد و يكي از راهها مديريت موجودي ميباشد.

اسلاید 4: طبقه بندي موجودي :1- موجودي مواد اوليه2- موجودي قطعات نيمه ساخته3- موجودي قطعات ساخته شده4- موجودي براي توزيع5- موجودي براي امور نگهداري ، تعميراتي و عملياتيانواع موجودي :1- ذخيره براي دوره 2- ذخيره براي اطمينان

اسلاید 5: فلسفه سيستم توليد نابچگونه سيستم توليد ناب را اجرا کنيم ؟

اسلاید 6: منحنی رشد توليد تويوتا

اسلاید 7: نگاهی به کارخانه تويوتا در دهه 50 پايين بودن کيفيت محصولات نداشتن مزيت رقابتیمحدوديت جا و مکان برای توليد بيشترتوليد بدون هدف بالا بودن قيمت تمام شده محصولاتمسائل پيش روی ژاپن از بعد سياسی و اقتصادیورشکستگی تويوتا در توليد کاميوناخراج نيروی انسانی

اسلاید 8: مبانی رشد کارخانه تويوتا

اسلاید 9: سيستم هاي مختلف توليدحجم توليدLowLowHighHighپروژه هاتوليد دسته ايتوليد انبوهتوليد پيوستهStandardizatio

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید