صفحه 1:
صفحه 2:
اساس يلدگيري | از تجربیات سنوات گذشته و بازخوردهاي حاصل از طرح نگرث
ی توا هاي مورد نيازء استراتژي آموزش مورد |
» طرح ريزي و اجراي دورههاي مهارت ۰
صفحه 3:
ام ترسط کارشناسان ذیربط درکمیته هاي تخصصي آموزش؛ موزد داد
و در نهایت در راستاي ارتقاء سطح مهارت كاركنان؛ برنامه عملياتي تحت عنو
رس مهارت تدوين و با الكوبرداري از مدل 90008) رنو با هدف افزايش كر
صفحه 4:
وفق دستور العمل مصوب مدرسه مهارت و در چارچوب فعالیت هاي مدرسه
» مربیان آموزشي مهارتهاي لازم کارکنان را در براساس بسته آموزشي استاندار
ه ( عملي ستنوري) به فراگیران آموزش مي دهند و پس از آن آزمون مهارتي
ي هر اپراتور مشخص مي گردد و درصورت عدم كسب امتياز لازم فرا
؛ مي گردد.
صفحه 5:
صفحه 6:
تسه نوش ریش
ote ne ee are
اتحلمل. سازعانة
توسعه حانش بو تجازب خاركنات فزطويق تشعيل.
sis بادگیرگ
sin Hacks Jae fp Tate sol sole تماقف دهده
صفحه 7:
جاري سازز
آموزش و توانمند سازي کارکنان
ایجاد و افزایش بهره وري مدارس مهارت
بررسي مکاتبات و اقدامات انجام شده قبلي
مکان يابي وامکان سنجي راه اندازي مدارس مهارت
برآورد هزینه هاي مرتبط
خذ تأیید معاونت سواري
تامین بو دجه مورد نیاز
ساخت وراه اندازي مدرسه مهارت
تربیت مدرس مدرسه مهارت
برنامه ريزي واجراي دوره هاي مورد نیاز
نظرسنجي وارزيابي اثربخشي دوره هاي برگزار شده
دریافت بازخور نظرسنجي وارزيابي اثربخشي پیرامون دوره هاي بر گرا
7 اصلاح .بازنگري وارانه راهکارهای بهبود براساس نتايج بازخور ۱
|
صفحه 8:
كارايي رویکرد ایجاد و بهره برداري از مدرسه مهارت با تعداد مدارس ایجاد شده؛ تعداد
دوره هاي برگزارشده و تعداد فرگیران سنجیده مي شود.
اثر بخشي رویکرد نیز با همكاري فراگیران ۰ هماهنگ کنندگان آموزشي واداره اجراي آموزش
به روش کرك پاتريك در چهار فاز صورت مي گیرد.
همچنین هر گونه نیاز به اصلاح بر اساس نتایج ارزيابي ویا منتج از الگو برداریها توسط
کمیته تخصصي آموزش مدیریت مربوطه وبا هماهنگي اداره اجراي آموزش صورت مي گیرد.
صفحه 9:
g..
ois
ei
افزایش تعداد مدارس مهارت معاونت تولید خودرو سواری از 2 مدرسه به 5 مدرسه
افزایش و تربیت تعداد مربیان مدرسه مهارت از 3 مربی به 7 مربی
افزایش عناوین دوره های مدرسه مهارت از 5عنوان به 28 عنوان دوره
افزایش سطح پوشش از یک فرایند تولید( مدیریت ) به تمامی فرایندهای تولید( کل سواری سازی)
افزایش تعداد فراگیران مدرسه مهارت از ماهانه 40 نفر به حدود ماهانه بیش از 100 نفر
لفزایش بهره برداری و کاربری مدارس موجود از روزانه 8 ساعت به 16 ساعت در دوشیفت.
لندازه گیری تأثیر فعالیت مدارس بر تغییر رفتار کارکنان و نتایج سازمانی با پهبود نمرات کیفی محصول.
۹
صفحه 10:
3 مدای مهارت)
نتايج جاري سازي رويكرد( ايجاد و يهره وديا
صفحه 11:
صفحه 12:
ميامين نظرات ياسخ دهتدكان به ميزان تحقق اهداف رفتاري
Gta ci ميانكين نظرات فراقيرات