کسب و کار مدیریت و رهبری

مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای

modeli_baraye_modiriate_ravabet_omoomi_herfee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای”

مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای

اسلاید 1: مدلي براي مديريت روابط عمومی حرفه ای A Model for Management of Professional PR)مباحث کاربردی در روابط عمومی)

اسلاید 2: مقدمه روابط عمومی چیست؟ الف) تعریف مفهومی روابط عمومیPublic relations conceptual defintion ب) تعریف کاربردی روابط عمومیPublic relations working definition

اسلاید 3: تعاریف مفهومی روابط عمومی روابط عمومی عبارت است از تلاش ها واقداماتی آگاهانه ، برنامه ریزی شده وسنجیده جهت استقرار وکسب تفاهم متقابل بین یک سازمان وگروههای مورد نظر آن

اسلاید 4: تعریف کاربردی روابط عمومیروابط عمومی عبارتست از مدیریت ارتباطات یک سازمان با مخاطبان آن. نکات مهم و کلیدی در تعریف فوق: * مدیریت * ارتباطات

اسلاید 5: انواع روابط عمومی 1. روابط عمومی توجیه گر 2. روابط عمومی تبیین گر 3. روابط عمومی تحلیل گر

اسلاید 6: روابط عمومی تحلیل گر این نوع روابط عمومی یک روابط عمومی با برنامه است که پیشاپیش امور ، رویدادها و روندها حرکت میکند و به سطح مشاور مدیریت ارتقا میابد و در تعیین سیاستها و خط مشی های سازمان مشارکت مینماید

اسلاید 7: نگاه راهبردی در روابط عمومی -نقش مدیریت و برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی 1-تدوین راهبرد 2-اجراء راهبرد 3-ارزیابی راهبرد

اسلاید 8: . پیتر دراکر: ما اگر ندانیم که به کجا میخواهیم برویم، به جایی خواهیم رسید. اما کجا معلوم نیست!!!

اسلاید 9: مدلی که برای روابط عمومی حرفه ای طراحی شده است در چهار مرحله قابل اجراست: نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابیاجراارزيابينيازسنجيبرنامه ريزي

اسلاید 10: الف: نیازسنجی (شناسایی نیازهای روابط عمومی)مرحله نیازسنجی، مرحله شناسایی و گردآوری اطلاعات است که از آن بعنوان اطلاع یابی یاد می شود. در این مرحله روابط عمومی بایستی به تهيه و توليد اطلاعات (اطلاع یابی) بپردازد. يعني بايستي در جهت تهيه و توليد اطلاعات كوشش و جديت كند.

اسلاید 11: روابط عمومی اطلاع مدار بر سه مرحله استوار است:اطلاع یابیاطلاع شناسیاطلاع رسانی

اسلاید 12: نیازهای جامعهنیازهای مشتریاننیازهای سازماننیازهای روابط عمومی

اسلاید 13: نيازسنجيتوليد اطلاعاتتهيه اطلاعات

اسلاید 14: ب: برنامه ریزی (تدوین برنامه های روابط عمومی)پس از نیازسنجی، برنامه‌ریزی گام دوم یک فعالیت علمی و کیفی است. هرچند بخشی قابل توجه از فعالیتهای روابط عمومی بطور اقتضایی تدوین و عملیاتی می‌شود بایستی تدوین برنامه‌های مشخص مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان روابط عمومی قرار گیرد.

اسلاید 15: برنامه‌ريزي به روابط عمومي اين قدرت را مي‌دهد که:با تقسیم زمان آینده در قالب برنامه های از پیش تعیین شده در ساختن و مهار آینده نقش داشته باشد.صرفه جویی کافی در منابع مالی انجام گیرد (برنامه ریزی نزديك ترين راه صرفه جويي است).منابع انسانی بموقع و بجا بکار گرفته شوند(برنامه ریزی تصمیم گیری جمعی است).بخشی از بحرانها پیشگیری شود و پیش بینی لازم برای وقوع بحرانهای ناشناخته میشر گردد.در جهت دستیابی به اهداف سازمان فعالیتها انجام شود .

اسلاید 16: برنامه ریزیبلند مدتکوتاه مدت

اسلاید 17: ج: اجرا (اقدامات عملی روابط عمومی)تحقیقات انتشارات تبلیغات ارتباطات

اسلاید 18: سه وظیفه پیشین مهمترین وظیفه روابط عمومی یعنی ارتباطات را پشتیبانی می کنند به این معنا که هدف اصلی از تحقیقات ، انتشارات و تبلیغات در روابط عمومی ایجاد و حفظ و تداوم ارتباطات سازمانی است. این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیتهای ارتباطی (انسانی و رسانه ای) انجام می پذیرد:ارتباطات انسانیHuman Communications ارتباطات رسانه ای Media Communications

اسلاید 19: ارتباطات انسانیگفتگوهای رو در روجلسات پرسش و پاسخمذاکرات رو در رومصاحبه های استخدامی و اداریبرگزاری اردوهای تفریحیبرگزاری جشن هابرگزاری نمایشگاههابرگزاری سمینارهای علمیو ...

اسلاید 20: ارتباطات رسانه ایانتشار آگهی تبلیغاتیانتشار خبرمصاحبه اختصاصیکنفرانس خبریانتشار گزارش عملکردانتشار مقالهو ...

اسلاید 21: اجرا ( اقدامات )ارتباطات انسانیارتباطات رسانه ای

اسلاید 22: د: ارزیابی (ارزشیابی یا سنجش کمی آثار و اثر بخشي یا سنجش کیفی آثار روابط عمومي)این مرحله از چرخه کیفیت همواره به سه علت اساسی یعنی : هزینه هنگفت اثربخشی نادر بودن متخصص اثربخشی و فقدان دقت کافی پروژه های اثربخشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

اسلاید 23: در اثربخشی تلاش است تا :شدت (تاثير گذاري عمقي يا سطحي)سرعت (دریافت زود، بموقع یا دیرهنگام ارسال و دريافت پيام) جهت ( دريافت مثبت ، منفي يا خاكستري پيام)و قدرت (تغيير دانش، نگرش يا مهارت) تاثیرات ارتباطی سنجیده شود.

اسلاید 24: در این مرحله می‌خواهیم ببینیم یک روابط عمومی چقدر از نظر کیفی اثربخش بوده است (اثربخشی روابط عمومی). و می‌خواهیم بدانیم فعالیتهای یک روابط عمومی چقدر اثربخش بوده است و چه آثاری داشته است (اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی). و آیا میلیاردها تومان هزینه پیامهای ارتباطی و تبلیغاتی و مراسم و ... آیا آثار مثبت داشته است یا منفی؟

اسلاید 25: ارزیابیارزشیابیاثربخشی

اسلاید 26: جمع بندیچرخه کیفیت معیاری مطلوب برای مدیریت هر فعالیتی است.کیفیت انتها ندارد لذا چرخه کیفیت همواره تکرار می شود.برای مدیریت و همچنین بهبود مستمرفعالیتهای روابط عمومی چرخه کیفیت مدلی مطلوب است.

اسلاید 27: ارزشيابيبرنامه ريزياجرانيازسنجيارزيابيارتباطات رسانه ایارتباطاتانسانیاثربخشيبلندمدتكوتاه مدتتوليد اطلاعاتتهيه اطلاعات

اسلاید 28: هميشه سالم و سربلند باشيد

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید